Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

15-minutowy trening cardio

Bez cardio nie ma spalania tłuszczu. Ważne jest też, by nie stawiać na jeden rodzaj aktywności. Dlatego zrób sobie przerwę w treningu biegowym i zobacz, jak bardzo można się zmęczyć w ciągu 15 minut.

Ćwiczenia prezentowane przez czołową nowojorską trenerkę fitness Amandę Russell może wyglądają niepozornie, ale jeśli wykonasz je rzetelnie i bez odpoczynku, po 15 minutach z trudem będziesz łapać oddech.

Każde z 10 ćwiczeń wykonujemy przez 60 sekund. Między nimi - 30 sekund aktywnego odpoczynku przypominającego plié, o ile odpoczynek jest wam potrzebny.

Taki trening możecie wykonać maksymalnie 3 razy w tygodniu.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. gosc (Gość)

    Bardzo męczące. I czy ja wiem? Nie zauważyłam większych efektów... Ćwiczyłam przez ok 3 tyg. 3 razy na tydzień, w dodatku kręciłam hula hoopem i wykonywałam inne ćwiczenia... Chociaż po skończeniu każdej serii byłam okropnie czerowna i zmęczona, może kiedyś jeszcze powrócę do tych ćwiczeń ;)

  2. Kasia (Gość)

    Bardzo fajny plan treningowy. Ostatnio zobaczyłam że moje ćwiczenia nie przynoszą takich efektów jak kiedyś ale koleżanka z Saturn Fitness na Targówku poradziła żebym zmieniła ćwiczenia bo mięśnie się przyzwyczajają do tych samych ćwiczeń już po około 4-5 tygodniach i trening staje się mniej efektywny.

  3. olgaa

    Ja też kiedys probowałam takiego treningu i też nie przyniosło większych efektow dlatego przestałam. Możliwe wlasnie ze to jest nasz błąd ze tak szybko zrezygnowalysmy bo przy niektorych treningach trzeba dosc dlugo czekac na pierwsze efekty.