Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

4 sztuczki psychologiczne, aby mniej jeść

Wszyscy wiemy, że aby chudnąć musimy mniej jeść i dużo ćwiczyć. Ale istnieją również niekonwencjonalne sposoby na to, aby szybciej chudnąć.

1. Używaj niebieskiego

Kolor niebieski to podobno morderca apetytu. Otaczajmy się tym kolorem. Niech obrus na stole będzie niebieski, talerze niebieskie, podczas jedzenia ubieraj się na niebiesko. Unikaj czerwonego, żółtego, pomarańczowego, które pobudzają nasz apetyt - nie bez powodu restauracje serwujące fast-foody używają tych kolorów.

2. Używaj lustra

Używaj lustra i często się w nim przeglądaj. Zamontuj lustro w swojej kuchni. Lustro będzie nam ciągle przypominać dlaczego chcemy schudnąć.

3. Myśl o poprzednim posiłku

Kiedy zachce nam się ponownie jeść, powinniśmy pomyśleć o poprzednim posiłku i jak on wyglądał. To zbuduje nam obraz tego, że jesteśmy najedzeni.

4. Wąchaj jedzenie.

Powąchaj banana, jabłko lub miętówkę, a poczujesz się mniej głodna, gdyż twój mózg pomyśli, że tak naprawdę zjadłaś to co wąchałaś.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. hmmm... (Gość)

    czyli "jak obrzydzic sobie jedzenie", a jedzenie powinno być przyjemnością :)

  2. kiki (Gość)

    tak oczywiście, jeśli chcesz wyglądać jak gruba baba. -.-

  3. ja (Gość)

    cały pokój w którym jej mam " na niebiesko " i nic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Ania (Gość)

    u mnie się jeszcze sprawdza wypicie jakieś aromatycznej herbaty zanim zacznę jeść

  5. annnnnnn (Gość)

    i tak nie schudne najlepszy sex

  6. hmmm (Gość)

    Nie polecam tego, pierwsze dwie rady od razu do śmietnika. Po pierwsze kolor niebieski wywołuje przygnębienie i depresję, człowiek może zacząć jeść ze smutku, czyli efekt odwrotny.
    Lustro powinno być stosowane, ale nie zbyt często, autor sugeruje nam radę, jednak przesadzanie w tej czynności również może wywołać przygnębienie, wyrzuty sumienia, depresję, a w końcu obrzeranie się w celu poprawy humoru.
    3 - wyssane z palca. Mozemy myslec o tym co zjedlismy w kontekscie, czy teraz powinienem / powinnam zjeść coś lżejszego. Należy co najwyżej planować posiłki. Kiedy? Przed wyjściem do sklepu zrobić sobie listę zakupów i ściśle się jej trzymać (robić ją po jedzeniu, żeby nie zaplanować kupna zbyt wielu rzeczy)
    4 - czysty absurd. Mózg pobudzi twój apetyt i wywoła jeszcze większe uczucie głodu. Możemy wąchać w celu wyboru jedzenia. Jeśli coś źle pachnie, nie jedzmy tego. To nasze główne naturalne kryterium wyboru, rzeczy które nieprzyjemnie pachną przed przyrządzeniem są zazwyczaj ciężkostrawne.

  7. ola (Gość)

    niezłe, niezłe !

  8. grażka (Gość)

    dobrym sposobem jest przed jedzeniem( można to zrobic 3 razy )jest wypicie za kazdym razem szklanki wody ale popijając 4  łyżeczki otrąb pszennych bądź innych, powoduje to że mniej zjemy i tak codziennie przez miesiąc sprawdz potem swoją wagę

POLECAMY