Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Burpees

Burpees to doskonały element treningu zarówno aerobowego, jak i siłowego. Angażuje całe ciało, spala tłuszcz i przyśpiesza metabolizm. Koniecznie spróbujcie!

Jak wykonywać burpees?

1.Zacznij w przysiadzie, opierając dłonie na podłodze przed sobą.

2.Energicznie wykop nogi do tyłu, jednoczęsnie uginając ramiona i wykonując pompkę.

3.Natychmiast przyjmij pozycje wyjściową (przysiad).

4.Wyskocz jak najwyżej z przysiadu, kierując ręce ku górze.

Nie przesadzaj z czasem. Staraj się wykonać jak najwięcej powtórzeń w ciągu minuty. Już po kilkunastu sekundach przekonasz się, że burpees to nie byle jakie podskoki, tylko niezwykle intensywny, męczący trening. Początkujący mogą przybierać pozycję do wykonywania pompek, ale nie uginać rąk.

Aleksandra Banasik

Tematy:

12 produktów, które niszczą
tłuszcz na brzuchu, a ty chudniesz!
Ebook: 12 produktów, które niszczą tłuszcz na brzuchu

Odkryj potrawy dzięki którym schudniesz! Pobierz ebook z opisem tych magicznych produktów i praktycznymi przepisami kulinarnymi z ich zastosowaniem.

Pobierz dzisiaj za darmo:

Wysyłając ten formularz akceptujesz Regulamin serwisu. Nie sprzedajemy i nie przekazujemy informacji o naszych użytkownikach podmiotom trzecim.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość