Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Ćwicz jak Lady Gaga

Trzeba czegoś więcej niż kilka serii brzuszków, by móc paradować w strojach, do jakich przyzwyczaiła nas Lady Gaga. Wypróbuj krótki trening, który stosuje i zauważ znaczące zmiany w swoim ciele już po 4 tygodniach.

Nieokiełznana pod względem formy i minimalistyczna w kwestii zużytego materiału – garderoba Stefani Germanotty może nie jest godna naśladowania w polskich warunkach, ale jej wysportowana sylwetka zdecydowanie tak! Tym, co łączy nas z celebrytką jest brak czasu, dlatego powinien przypaść nam do gustu zestaw ćwiczeń zaproponowany jej przez trenera Harleya Pasternaka. Warto wygospodarować 30 minut 4-5 razy w tygodniu – niekoniecznie, by wyjść na ulicę w samej bieliźnie, ale mieć świadomość, że możemy to zrobić, jeśli przyjdzie nam na to ochota.

Fot. petercruise Fot. petercruise

Trening

  1. Rozpocznij od 5-minutowego joggingu lub "pajacyków" w ramach rozgrzewki.
  2. Wykonaj 3 serie 25 powtórzeń następujących ćwiczeń:
    • martwy ciąg ze sztangielkami
    • podciąganie sztangielek w opadzie
    • boczne zgięcia
  3. Wykonaj 2 serie po 15 powtórzeń następujących ćwiczeń na mięśnie brzucha:
    • klasyczne brzuszki
    • odwrócone brzuszki
    • podwójne brzuszki (skłony z unoszeniem nóg)
    • skłony z rowerkiem
  4. Zakończ 5-minutowym ćwiczeniem cardio, najlepiej skacząc na skakance.
Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość