Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Ćwiczenia dla figury typu "gruszka"

Figura typu "gruszka" charakteryzuje się dużą pupą, masywnymi udami, ale też szczupłą talią. Dziewczyny "gruszki" powinny pracować więc nad wyszczupleniem pupy i bioder, a także rozbudową górnych partii ciała.

Wyszczuplanie nóg, pośladków i wzmacnianie bicepsów

Stań w rozkroku, plecy proste, obróć się w bok, noga z przodu ma być lekko zgięta, tak aby kolano znalazło się nad stopą. Ugnij obie nogi tak, by między udem a podudziem był kąt prosty (pięta nogi z tyłu ma być uniesiona; opierasz ją na palcach). W tym samym czasie zegnij również w łokciu rękę znajdującą się nad kolanem. Możesz ćwiczyć z ciężarkami. Powtórz ćwiczenie 20 razy.

Trenuj mięśnie ramion

Wyciągając w przód i cofając w tył ręce obciążone ciężarkami. Możesz też wykonać drugie ćwiczenie, tym razem z ekspanderem. Chwyć rączki urządzenia i stań na gumie, łączącej je ze sobą. Powoli unieś ramiona zgięte lekko w łokciach do góry, do wysokości barków. Wytrzymaj chwilę i opuść. Wykonaj trzy serie po 20 ćwiczeń.

Wykonuj też ćwiczenia:

Pamiętaj o diecie: Dieta dla figury typu gruszka.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość