Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Ćwiczenia na pośladki

Marzą ci się zgrabne i jędrne pośladki? Pamiętaj, że nie służy im siedzący tryb życia! Dlatego abyś nie musiała się wstydzić swoich pośladków, warto pracować nad ich formą. Prezentujemy zestaw ćwiczeń, które pomogą ci uzyskać wymarzony efekt.

Przez wakacje napatrzyłaś się na zgrabne pośladki koleżanek i pozazdrościłaś im? Przecież ty też możesz taki efekt osiągnąć! I to szybciej niż myślisz! Jeśli skóra i mięśnie twoich pośladków straciły młodzieńczą elastyczność i jędrność, przyda się im solidna porcja ćwiczeń. Wystarczy silna wola i systematyczność. Myślisz, że jesteś w stanie poświęcić 10 minut dziennie, by za kilka miesięcy z dumą paradować w bikini? I to bez ogromnego pareo zasłaniającego cię aż po kolana!

Proponujemy wam dwa zestawy różnych ćwiczeń, ale gwarantujemy, że każdy z nich przeznaczony jest do zadań specjalnych... a właściwie do jednego zadania - wyrzeźbienia pięknych, kształtnych pośladków. Jeśli będziecie sumiennie ćwiczyć i wykonywać te dwa zestawy naprzemiennie, efekty zobaczycie szybciej niż macie odwagę przypuszczać.

Pamiętajcie, by wykonując każde ćwiczenie maksymalnie napinać mięśnie pośladków i wciągać brzuch. Obserwujcie dokładnie instruktorów, by nie wykonywać zbyt głębokich ruchów i nie zaszkodzić kręgosłupowi lub stawom kolanowym.

Zestaw 1 (powtórz 2-3 razy)

Zestaw 2

Co jeszcze?

Prócz ćwiczeń, nie żałuj pośladkom ruchu. Siedzący tryb życia to najgorsze, co możesz im zaoferować. Doskonałą wiadomością jest to, że nie musisz startować w maratonach, by pochwalić się kształtną, umięśnioną pupą. Jednym z najlepszych sposobów kształtowania mięśni pośladków - lepszym niż jogging - są długie, energiczne spacery maksymalnie wydłużonym krokiem.

„Można się o tym przekonać robiąc duży krok w tył. Wyczuwalna jest praca wszystkich mięśni pośladków i tylnej części ud. Właśnie taki efekt uzyskujemy chodząc. Jeśli podniesiecie nogę tak, jakbyście uprawiali jogging, zauważycie, że efekt jest zupełnie inny”- mówi brytyjska ekspertka fitnessu Lucy Wyndham.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. sandra (Gość)

    te ćwiczenia sa rewelacyjne! ćwiczę od kilku dni i czuje efekty - mięśnie pośladków mnie bolą, ale warto! stają się z każdym dniem bardziej mocne, a nie takie obwisłe...

  2. Asiunia (Gość)

    zgadzam sie z Sandrusią!!! te ćwiczenia naprawdę dają widoczne efekty.!!! jeszcze miesiąc a bedę miała piękne pośladki..!!!!

  3. kim

    Ja też! bede ćwiczyc :)

  4. landryna (Gość)

    Nooo na pilatesie takie robimy , sa cudowne :) mam już troszkę twardsza pupę ;)

  5. Załąmana (Gość)

    czy mi te ćwiczenia pomogą jeśli mam strasznie grubą pupe ?? ? ;| ona mi odstaje i to przeszkadza! ;|

  6. Frusiathebest (Gość)

    Ja wykonuje troche inne cwiczenia z Shape'a(nr 2)efekty piorunujace,mam swietne, jedrne,twarde posladki na ktore sama sobie zapracowalam no i efekty nie tylko ja podziwiam :)

  7. żabka (Gość)

    a może mogła bys zdradzić jak to osiągnęłaś i ile zajęło Ci to czasu? pozdrawiam

  8. nnneks (Gość)

    powinny ci pomóc ale dodaj do tych ćwiczeń jeszcze minimalną dietę.nie jedz słodyczy(cukru) ani soli.alejedz dużo owoców.mi to pomogło.i jestem zadowolona ze swojej pupy.

  9. necQa (Gość)

    co mam zrobić jak ja uwielbiam słodycze?a słodycze bardzo przeszkadzaja w odchudzaniu!pomóżcie.czym zabić głód itp.

  10. Myszka:) (Gość)

    juz chyba sie nie dowiemy tego :P dziewczyna pisala bardzo dawno temu i pewnie zapomniala juz o isteniu tej stronu :( :P no nic musimy cwiczyc tymi cwiczeniami :) sa naprawde dobre!! :) :)

  11. olka (Gość)

    te ćwiczenia naprawde działają!ćwiczyłam codziennie każde ćwiczenie po 25 razy przez jakieś 3 tygodnie i mam juz naprawde śliczną dupcie!

  12. uparta (Gość)

    jestem po pierwszym dniu i załamała mnie moja kondycja, ale powolutku do przodu i mam nadzieję że z dnia na dzień będzie coraz lepiej i efekty w niedługim czasie sie pojawią, pozdrawiam ;)

  13. ktoś (Gość)

    super artykul cwiczenia naprawde skuteczne

    (tylkoćwiczenie bylo dla mnie dość trudne)

  14. ktos 2 (Gość)

    hejka to znowu ja to jest korekta mojego poprzedniego komentazu (czyba nie musze mowic o co chodzi ) :-)
    super artykul cwiczenia bardzo skuteczne

    (tylko cwiczenie numer 5 troche trudne dla mnie)

  15. alleandra (Gość)

    ćwiczę ćwiczę i prawie łapę formę no i ładne kształty :) )dzięks

  16. aneta (Gość)

    hej :)
    sandra ile ty ćwiczyłaś?bo ja ćwicze 2 tygodnie i nie widze różnicy!co mam robić?

  17. MADZIA. (Gość)

    NO!WKONCU COŚ MADREGO!

  18. celka (Gość)

    Dziewczyny ruch robi cuda. Jestem mama i mam resztki brzucha po ciazy ale chodze na aerobik i widze poprawe. moja motywacja zeby czesciej sie ruszac to....................... PIES.

  19. GoSiaCZeK (Gość)

    Właśnie jestem po pierwszym cyklu ćwiczeń. To jakiś koszmar - moja kondycja jest na poziomie zerowym! Nogi mam jak z waty, plecy mnie bolą, a jakby tego było mało wiem doskonale że nie starczy mi wytrwałości. Nigdy nie lubiłam ćwiczyć, więc pewnie dlatego teraz wyglądam tak jak wyglądam. O losie! Mam dopiero 24 lata, jeszcze nie rodziłam i chciałabym schudnąć przed pierwszą ciążą. Boję się jednak że się poddam, jak to już miało miejsce niejednokrotnie. Może niektórym wyda się to śmieszne, ale 4 ćwiczenie jest dla mnie niewykonalne. W ogóle nie mogę oderwać kolan od podłoża. Koszmar! A tak już poza tym wszystkim - pupa pupą, a co z udami - nigdzie nie mogę znaleźć odpowiednich ćwiczeń?

  20. Agusia (Gość)

    Hej dziewczyny te cwiczenia sa calkiem nie zle!Ja jestem po ciazy mam synka 2 letniego i mam figurke fajna ,zaczolam cwiczyc dla lepszego efektu...polecam

  21. dorota (Gość)

    dzisiaj drugi dzień moich ćwiczeń i muszę powiedzieć, że poczułam swoje mięśnie!

  22. Aga (Gość)

    dla mnie najgorsze cwieczenie to czwarte ciezko mi wykonywac je ze zlaczonymi nogami lepiej sie robi z lekko rozszerzonymi ale czy daje ten sam efekt?jak myslicie i jak wam ono wchodzi?

  23. Aga (Gość)

    wychodzi* :P

  24. Domka (Gość)

    ja już je ćwicze trzeci dzień i musze powiedzieć że ledwo chodze... ale to dobry znak :)

  25. Gośka (Gość)

    ludzie dbajcie o zdrowie i wygląd (nie tylko ciuchy i upudrowana buzia) macie coraz więcej możliwości.Najnowszy wynalazek Power Plate-niewiele czasu i wysiłku a efekty SUPER

POLECAMY