Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Ćwiczenia na ramiona, brzuch, pośladki i uda

Czujesz się słaba i pozbawiona sił witalnych? Pora to zmienić! Wystarczy kilka prostych ćwiczeń, aby wzmocnić twoje ramiona, brzuch, pośladki i uda. Nie czekaj, zacznij ćwiczyć z nami.

Zima robi swoje. Mało ruchu na świeżym powietrzu, więcej czasu spędzonego na kanapie przed telewizorem powoduje, że nasze mięśnie wiotczeją, a my tracimy siły. Jedynym sposobem, aby to zmienić i na nowo wzmocnić nasze ciało jest ruch. Oto proste ćwiczenia, dzięki którym znów będzie ono mocne i wytrzymałe.

Wszystkie ćwiczenia z ciężarkami sprawiają, że pracują nie tylko mięśnie ramion, ale także brzucha. Wzmacniają je i ładnie rzeźbią. Ciężar wybierz w zależności od własnych predyspozycji. Wskazana waga - min. 1 kg. Powtórz każde ćwiczenie 12 razy, odpocznij i znów zrób serię 12 ćwiczeń.

Chwyć ciężarki w obie ręce, stań mocno na stopach, w rozkroku na szerokość bioder (nie szerzej). Napinaj bicepsy, zaciskając mocno dłonie na ciężarkach. Następnie skręcaj ramiona (wciąż opuszczone w dół) do siebie i z powrotem na zewnątrz. Odpocznij.

Stojąc w pozycji, w której skończyłaś ćwiczenia obrotowe ramion, zacznij kolejne ćwiczenie. Jest powszechnie znane i często stosowane przez kulturystów, gdyż daje fantastyczne rezultaty - wzmacnia mięśnie ramion i brzucha. Wyprostowane ramiona uginaj w łokciach i przyciągaj ciężarki do siebie. Powtórz 12 razy. Odpocznij.

Ćwiczenie 3

Oprzyj jedną rękę o oparcie krzesła, stań w rozkroku (przeciwną do ręki, którą się opierasz nogę wysuń do tyłu, drugą ugnij lekko w kolanie). W wolną rękę chwyć ciężarek. Pamiętaj, żeby zachować wyprostowane plecy, nie obciążasz wówczas kręgosłupa. Uginaj ramię podciągając ciężarek do siebie, a następnie prostuj. Ćwicz energicznie, 2 serie po 12 ćwiczeń.

Ćwiczenie 4

Pozostając w tej samej pozycji wykonaj ćwiczenie następne. Nadal uginaj i prostuj rękę, ale tym razem w innym kierunku. Wyprostuj ją wzdłuż tułowia, a następnie zginaj, przyciągając ciężarek do barku. Powinnaś czuć, jak pracują twoje bicepsy. Pamiętaj także, aby napiąć mięśnie brzucha. Wykonaj 2 serie po 12 ćwiczeń.

Ćwiczenie 5

Szerokie przysiady pozwolą ci wzmocnić mięśnie ud. Rozstaw nogi szeroko, stopy powinny tworzyć linię prostą z rozstawionymi nogami i znajdować się poza szerokością kolan. Ręce oprzyj o biodra. Rób głębokie przysiady (jak sumo). Te ćwiczenia wspaniale modelują także twoje pośladki. Powtórz 2 serie po 12 ćwiczeń.

Ćwiczenie 6

To tradycyjne wykroki. Z pozycji do przysiadów obróć się w bok. Stopy powinny tworzyć wspólną linię z tułowiem. Rób przysiady tak, aby przednia noga tworzyła w kolanie kąt prosty pomiędzy udem a łydką. Kolano drugiej nogi nie powinno dotykać podłogi. Ćwicz 2 serie po 12 razy.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. Jajie dzieci... (Gość)

    no i co niby ma byc koieta taka umięśniona kobieta powinna szczupła i delkatna a nie jak chłop w baach musi byc kobieca....

  2. lala (Gość)

    he he masz racje

  3. grrr (Gość)

    a wez taka to bym nigdy nie chciała być już chłopy maja mniej mięśni nić to coś buhaha xdd

  4. Iga (Gość)

    ta baba to chyba odstrasza :P

  5. karolina (Gość)

    widze,że nie tylko ja sie tego przestraszylam o___o

  6. ### (Gość)

    ale brzydko wygląda taka dziewczyna

  7. Monisia (Gość)

    Wygląda jak babochłop... o_O
    Chyba nikt nie skorzysta z tych ćwiczeń bo ten babsztyl odstrasza!!!

  8. K. (Gość)

    nikt nie musi ćwiczyć tak, żeby wyglądać jak ona, a z ćwiczeń warto skoczystać bo są naprawdę dobre ;)
    a babka rzeczywiście odstrasza... :P

  9. ;pp xD (Gość)

    ja korzystam z tych cwiczen ale ta babka jest straszna

  10. Shelbi =) (Gość)

    Ćwiczenia sa dobre i warto z nich skorzystać :D
    Wiadomą rzeczą jest ,żę nikt kto zaczyna cwiczyć nie uzyska takiego wyglądu jak ta babka więc bez obawy :P

  11. :)) (Gość)

    wyprobuje te cwiczenia ale nie doprowadze do tego zeby wygladac jak takobieta hahaha

  12. Lexi (Gość)

    ohh przestancie....chce cwiczyc i schudnoc i szczeze to zawsze balam sie takiego efektu po regularnych i dobrych cwiczeniach haha taka kobita to chyba zadnego zboczenca sie nie boi :) ladna pupa nogi i brzuch to podstawa ale u niej tego nie widze...chociaz cwiczenia sa ok...ale nie bede ich robic zebym tak nie wygladala :p

  13. tajemnicza ;-) (Gość)

    Ja np od poltora roku trenuje sport silowy wlasnie hantelki i sztanga zainwestowalam w sprzet i trenuje w domu i dobrze sie z tym czuje Robie cos co lubie podoba mi sie to w tym sie realizuje i jakos nie wygladam nie wiadomo jak pomimo tego ze trenuje bardziej na mase niz na kondycje :-) grunt to zachowac kobiece proporcje i walory a pzrede wszystkim byc sobą ;-)

  14. 84 (Gość)

    Dużo jej nie brakuje do sylwetki Szwajcenegera -_-

  15. lol (Gość)

    zauważcie ze ona nie ma ani pupy ani biustu.

  16. oleczna (Gość)

    żal ta baba bez bk odstrasza

  17. diiiiiiina (Gość)

    he he , to jakieś straszydło,
    takiej dziewczyny raczej nikt by nie chciał,
    ale z ćwiczeń warto skorzystać :)

  18. ewa (Gość)

    kobieta wam pomaga...a wy co....jak te żmijki kąsacie i krytykujecie...aż tyle w was jadu...oj nie ładnie..ktoś kto tak krytycznie obsmarowuje kogoś ma problemy z akceptacją samej siebie...wstyd mi za was...

  19. ala (Gość)

    nie dobrze mi sie zrobiło od tej fotki

  20. GOSC (Gość)

    ale blacha

  21. Agusia

    Ćwiczenia całkiem proste ale na szczęście od nich nie będziemy takimi babo-chłopami..bo to ani ładne ani smaczne nie jest!

  22. xxx (Gość)

    dobra niuńka jest...

  23. Justynka (Gość)

    gdzie ona ma biust ?? ?? ?? ? :/

  24. ... (Gość)

    eee
    nie chciałabym tak wyglądac...

  25. karuś (Gość)

    omg . ;D co do cwiczen to one nie pomagaja, ja sie z nimi meczylam. i zero efektow. ale widac babka chyba dlugo cwiczyla ze wyglada jak przeszczep lol xd