Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Ćwiczenia na smukłe nogi

Marzysz o smukłych, szczupłych nogach? Nie musisz nawet wychodzić z łóżka, by wyrzeźbić seksowne mięśnie przed letnim sezonem.

  1. Usiądź na łóżku z wyprostowanymi nogami. Unoś naprężone nogi do góry, jedna po drugiej. Zaangażuj mięśnie brzucha i nie odchylaj się za daleko. Wykonaj 25 powtórzeń na każdą nogę.

  2. Połóż się na boku, podeprzyj rękami i unieś obie nogi do góry. Unoś górną nogę 25 razy, a potem 25 razy opuszczaj dolną, za każdym razem wracając do pozycji wyjściowej z uniesionymi, złączonymi nogami.

  3. Połóż się na plecach z wyprostowanymi nogami. Wykonaj 50 wymachów nogami (25 na każdą nogę), nie dotykając podłoża.

  4. Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach i przez 2-3 minuty na zmianę poruszaj stopami po podłożu tak szybko, jak to możliwe.

  5. Połóż się na plecach, unieś wyprostowane nogi do góry i skrzyżuj je w kostkach. Wykonuj nożyce, powoli opuszczając nogi w dół, a następnie wracając do góry. Wykonaj 10 serii.

  6. Połóż się na brzuchu i wykonuj szybkie naprzemienne unoszenia kończyn: prawa ręka i lewa noga, lewa ręka i prawa noga.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. helena77

    Ćwiczenia na nogi sa cieżkie, ale te powyżej sa naprawdę dobre i efektywne. Nikt nie mówi że zgrabna syletka jest łatwa do wyrzeźbienia :)