Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Dieta ananasowa

Znane są odchudzające moce ananasa wykorzystywane w tabletkach odchudzających. Dlaczego zatem nie wykorzystać tego owocu w diecie. Ananas jest smaczny, a co więcej przyśpiesza przemianę materii.

Na czterodniowej diecie ananasowej można schudnąć 2 kilogramy. Pamiętajmy jednak, że jeśli mówimy o ananasie to tylko o tym świeżym, a nigdy z puszki. Ten puszkowany jest słodki, zalany syropem i tuczy!

Każdego dnia na śniadanie wypijaj świeży sok z ananasa. Jeśli nie masz sokowirówki to wypijaj wodę z cytrusami i zjedz dwa plastry ananasa.

DZIEŃ 1

Obiad: Ryba z patelni z warzywami i ananasem 10 dag filetu z ryby (np. dorsza, kerguleny) oprósz mąką, posól, obsmaż na łyżeczce oleju i odłóż na bok. Oddzielnie podduś 2 łyżki pomidorów z puszki, tak aby powstał gęsty sos. Na patelni krótko podduś pół pora i 2 plastry ananasa. Dodaj pomidorowy sos, rybę, podgrzej wszystko razem. Nie mieszaj, aby składniki nie straciły odrębnych smaków. Porcja 330 kcal.

Kolacja: Kolorowe łódeczki z cykorii Obierz świeżą gruszkę, pokrój i skrop 2 łyżeczkami soku z cytryny. Dodaj drobno pokrojony plaster ananasa i jedną cykorię (zostaw kilka listków). Wymieszaj wszystkie składniki i napełnij sałatką liście cykorii. 5 dag miękkiego żółtego sera, np. goudy, pokrój w kostkę i posyp nim łódeczki. Na koniec dodaj drobno posiekany szczypiorek. Zjedz z kromką pumpernikla. Porcja 270 kcal.

DZIEŃ 2

Obiad: Omlet z ananasem Roztrzep 2 całe jajka. Przypraw odrobiną soli i mielonym imbirem lub kardamonem. Na patelni rozgrzej łyżkę oleju, wylej na nią masę jajeczną. Gdy omlet zetnie się od spodu, obróć go delikatnie, aby zrumienił się z drugiej strony. Wyłóż omlet na talerz, ułóż na nim 2 plastry ananasa, posyp 2 łyżeczkami uprażonych ziaren sezamowych. Porcja 340 kcal.

Kolacja: Orzeźwiająca sałatka z selerem Z połówki małego ananasa wydrąż miąższ i pokrój go w drobną kostkę. 2 surowe pieczarki obierz i pokrój w plastry, następnie skrop sokiem z cytryny. Pokrój 2 łodygi selera naciowego. Wymieszaj wszystkie składniki. Posyp tartym żółtym serem. Na sos wymieszaj 150 ml jogurtu naturalnego zmieszanego z łyżeczką majonezu i odrobiną curry. Porcja 310 kcal.

DZIEŃ 3

Obiad: Soczysty szaszłyk z indyczej piersi 15 dag indyczej piersi oraz 15 dag ananasa pokrój w spore kawałki. Nadziewaj na szpadki do szaszłyków na zmianę – raz kawałek mięsa, raz kawałek owocu. Na koniec skrop szaszłyki olejem, obsyp ziołami, np. rozmarynem. Upiecz w piekarniku w temp. 180 st. Już na talerzu przypraw odrobiną soli i pieprzu . Zjedz z 2 łyżkami brązowego ryżu. Porcja 424 kcal.

Kolacja: Sałata z kozim serkiem i grzankami Umyj i dobrze wysusz kilka liści zielonej sałaty, np. lodowej lub pierzastej. Pokrój w kostkę 2 plastry świeżego ananasa i 3 dag koziego sera. Dodaj do sałaty. Na sos wymieszaj łyżeczkę oliwy z łyżeczką soku cytrynowego, odrobiną cukru i soli. Polej sosem sałatę. 2 kromki grahamki pokrój w kostkę i usmaż grzanki na patelni bez tłuszczu. Gorącymi posyp sałatę. Porcja 370 kcal.

DZIEŃ 4

Obiad: Sznycel słodko-pikantny 15 dag sznyclówki cielęcej oczyść z błon i rozbij lekko uchwytem noża. Usmaż mięso z obu stron na łyżce oleju i odłóż w ciepłe miejsce. Pozostały po smażeniu tłuszcz podlej odrobiną wody z sokiem z cytryny. Dodaj kroplę sosu tabasco. Rozgrzej patelnię i wrzuć do sosu pokrojony w kostkę plaster ananasa. Na chwilę wrzuć mięso, przypraw solą i czarnym pieprzem. Zjedz z pieczonym ziemniakiem. Porcja 423 kcal.

Kolacja: Lekka ryżowa sałatka z szynką Ugotuj na sypko 3 dag (2 łyżki) ryżu basmati i ostudź. Pokrój w kostkę 4 dag drobiowej szynki i plaster ananasa. Wymieszaj wszystkie składniki i odstaw na godzinę do lodówki, aby sałatka nabrała smaku. Na tarce zetrzyj kawałek parmezanu. Posyp sałatkę po wierzchu serem i posiekaną natką pietruszki. Porcja 253 kcal.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. Man1903Gype (Gość)

    Dzień dobry. Dołączam do pytających. Czy ktoś może powiedzieć coś więcej w temacie?



    u230326 - Dobre case:

  2. Malgonia (Gość)

    L8 Najwazniejsza w odchudzaniu jest motywacja dziewczyny, ja codziennie ogladam metamorfozy przed i po odchudzaniu i daje mi to kopa do cwiczen, kto chce tez troche motywacji niech sobie wpisze w google: odchudzanie przed i po by sasetka

  3. Gatsy (Gość)

    It's good to see someone thkining it through.

  4. Gatsy (Gość)

    It's good to see someone thkining it through.

  5. Gatsy (Gość)

    It's good to see someone thkining it through.

  6. Werra725 (Gość)

    Drogie panie odchudzanie proponuje zaczac od motywacji, jak chcecie cos na motywacje, wpiszcie sobie w goglu; odchudzanie przed i po by sasetka