Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Dieta Melanie Griffith

Sławna gwiazda filmowa jak wiele innych zwyczajnych kobiet przybrała na wadze podczas ciąży. Ale aby przywrócić dawną smukłą sylwetkę zastosowała dietę polegającą na odrzuceniu tłuszczów i jedzenie częstych, małych posiłków.

Melanie odstawiła masło, majonez, sosy, z mięs baraninę, wieprzowinę, są to tłuste, ciężkie mięsa. Je dużo owoców i warzyw, ale też nie wszystkie. Unika kapusty, brukselki brokułów, fasoli i innej ciężkostrawnej zieleniny. Odmawia sobie takiej przyjemności jak jedzenie pysznej skórki z kurczaka, która nie ma żadnych wartości odżywczych, a jednocześnie jest wysokokaloryczna bo tłusta. Aktorka je 5 posiłków dziennie, a ostatni o godzinie 20. Później można pozwolić sobie tylko na sok warzywny. Dieta Melanie Griffith zezwala na jedzenie produktów niskokalorycznych takich jak jogurty, soki owocowo-warzywne, batoniki zbożowe, przetwory warzywne i owocowe, ryż, niewiele ziemniaków i to pod warunkiem, że są przyrządzone na parze. Dieta ta nie jest monotonna, dostarcza wszystkich niezbędnych składników odżywczych i można ją stosować bez ograniczeń czasowych. Pozwala na wolne i skuteczne gubienie zbędnych kilogramów.

Przykładowy jadłospis:

Śniadanie:

  • szklanka świeżego soku owocowego (bez cukru), 2 kromki chleba cienko posmarowane masłem roślinnym, łyżeczka miodu, kubek jogurtu owocowego o niskiej zawartości tłuszczu

II Śniadanie (do wyboru):

  • niskokaloryczny batonik zbożowy
  • 2 kromki chrupkiego pieczywa i 2 łyżki twarożku

Obiad (do wyboru):

  • szklanka ugotowanego ryżu z ugotowanymi na parze warzywami, niskotłuszczowym serem feta, owoce
  • zupa z marchewki, bagietka, owoce

Podwieczorek (do wyboru):

  • kubek chudego jogurtu naturalnego wymieszanego z łyżką rodzynek
  • kromka ciemnego pieczywa z masłem roślinnym

Kolacja (do wyboru):

  • talerz makaronu z sosem pomidorowym (pokrojone pomidory, zioła i czosnek), ewentualnie z dodatkiem plasterka pokrojonego, dobrze wysmażonego bekonu, szklanka surówki, szklanka sałatki owocowej
  • kotlet cielęcy (150 g) upieczony z jabłkiem, 2 ugotowane ziemniaki, marchewka ugotowana na parze, koktajl mleczny z owocami lub owoce i odtłuszczony jogurt
Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. mixi (Gość)

    Melanie za to nadrabia kaloriami w innych wyrobach ;]

POLECAMY