Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Dieta truskawkowa

Truskawki to owoce uwielbiane prawdopodobnie przez wszystkich, a z pewnością przez większość. Czy może być zatem coś przyjemniejszego niż odchudzająca dieta truskawkowa? Nie!

Ponieważ jest to dieta jednoskładnikowa i nie dostarcza wszystkich potrzebnych organizmowi witamin i minerałów stosujemy ją krótko, bo przez 3 dni. W tym czasie możemy schudnąć nawet 2,5 kilograma.

Jadłospis:

1 dzień

Śniadanie: 20 dag truskawek, kubek naturalnego jogurtu (1,5% tłuszczu), ziołowa herbatka (135 kalorie)

II śniadanie: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Obiad: Ryż z truskawkami

Podwieczorek: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Kolacja: Przystawka - zielona sałata Omlet z truskawkami

2 dzień

Śniadanie: 20 dag truskawek, kubek naturalnego jogurtu (1,5% tłuszczu), ziołowa herbatka (135 kalorie)

II śniadanie: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Obiad: Sznycel w sosie truskawkowym

Podwieczorek: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Kolacja: Nadziewany melon

3 dzień

Śniadanie:* 20 dag truskawek, kubek naturalnego jogurtu (1,5% tłuszczu), ziołowa herbatka (135 kalorie)

II śniadanie: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Obiad: Filet "ogrodniczek"

Podwieczorek: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Kolacja: Truskawki z mozzarellą

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość