Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Fitmasaż
Pilates plus masaż

Jeśli znudziły ci się tradycyjne ćwiczenia, możesz je urozmaicić dodatkowym masażem. Przyda ci się do tego specjalny wałek z pianki i zestaw ćwiczeń. Dzięki nim upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu - zyskasz smukłą sylwetkę i zrelaksujesz się po ciężkim dniu.

  • Turlając foam roller, masujesz podczas ćwiczeń całe ciało. W ten sposób wzmacniasz mięśnie i modelujesz sylwetkę - ramiona, pośladki i brzuch. Jednak przede wszystkim wysmuklasz nogi.

Półgodzinna sesja fitmasażu pozwala lepiej dotlenić organizm oraz przynosi relaks i odprężenie. Efekty, w postaci zgrabnej i smukłej sylwetki, widoczne będą już po miesiącu systematycznych ćwiczeń. Najlepiej wykonywać je 5 razy w tygodniu, po pół godziny.

Foam roller Foam roller

Ćwicz z nami!

Ćwiczenie 1

Zaczynamy od rozgrzewki! Połóż się na brzuchu, wyprostowane w łokciach ręce oprzyj na podłodze (możesz też tak jak na zdjęciu oprzeć je zgięte w łokciach o drugi foam roller).

Wałek wsuń pod łydki. W tej pozycji pokołysz się w tył i przód, wysuwając i przyciągając z powrotem ręce do siebie. Wówczas wałek będzie masował nogi od kolan do kostek, a także ramiona. . Policz do 10, odpocznij i powtórz ćwiczenie 5 razy.

Ćwiczenie 2

Popracuj nad smukłością nóg! Usiądź na wałku - nogi wyprostowane, palce stóp ściągnięte. Z tyłu podeprzyj się na rękach. Poruszaj biodrami do przodu i do tyłu, tak aby wałek powoli turlał się naprzód. Gdy foam roller znajdzie się na linii kolan, wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie 5 razy. Ćwicząc, zwróć uwagę, aby nogi były wyprostowane, a biodra nie dotykały podłogi. Dla wzmocnienia efektu, możesz spleść nogi w kostkach.

Ćwiczenie 3

Ujędrnij mięśnie ud i pleców! Połóż się na boku, wałek wsuń pod biodro. Oprzyj całe ciało na rękach, łokcie ugięte. Nogi powinny być wyprostowane, złączone, palce ściągnięte. Teraz powoli przesuwając się na wałku do przodu i z powrotem, unoś jedną nogę do góry, a następnie powoli opuszczaj. Ćwiczenie powtórz 5 razy, odpocznij i znów ponów serię.

Ćwiczenie 4

Odchudź uda, pośladki i brzuch! Z pozycji "raka" - ręce i nogi oparte na podłodze, tułów zwrócony tyłem do podłogi, oprzyj się pośladkami o wałek. Załóż jedną nogę za kolano drugiej. Pamiętaj o wyprostowanych plecach. Teraz powoli roluj wałkiem w kierunku rąk i z powrotem. Napnij mięśnie nóg, pośladków i brzucha. Wykonaj 2 serie po 5 razy.

Ćwiczenie 5

Wzmocnij mięśnie brzucha! Połóż się na wałku plecami - głowa swobodnie ułożona, kręgosłup na linii wałka. Nogi zgięte w kolanach i mocno oparte o podłogę. Podnieś jedną nogę, zgiętą w kolanie do góry. Ręce, ściągnięte w dłoniach, unieś wzdłuż linii tułowia. Rób brzuszki w 2 seriach po 6 ćwiczeń.

Zobacz, jak jeszcze możesz ćwiczyć!

Pod okiem trenera możesz wykonywać ćwiczenia na foam roller jeszcze efektowniej. Zobacz, jakie pozycje i na jakie partie mięśni są jeszcze możliwe do wykonywania podczas fitmasażu. Zachęcamy do ćwiczeń!

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. :) (Gość)

    gdzie mozna to kupic i ile kosztuje? prosze o odp!Pzdr!

  2. :Lidka (Gość)

    do tych ćwiczeń można używać też wałka pod głowę. ja mam kupione w Ikei takie dłuższe i pasują idealnie. Zamierzam je teraz wykorzystać własnie do ćwiczeń :)

  3. Lekan (Gość)

    Madzik maile są wysyłane po autoryzowaniu wpisu oninle wiec jeżeli nic nie otrzymałaś sprawdż spam moze tam trafił mail z prośbą o autoryzację.Sprawdzę bazę danych i jeżeli nie autoryzujesz dostępu do Recepty to wyślemy jeszcze raz maila z prośbą o autoryzację

  4. mariolcia_21

    koszt wałka 90 cm - 120 zł ; 50 cm - 80 zł
    jeżeli potrzebujesz, proszę o kontakt

  5. Gurami (Gość)

    Źle zrobiona treipaa manualna może stale i nieodwracalnie zepsuć Twf3j kręgosłup.Niestety jest ona bardzo kusząca zwłaszcza dla młodych niedoświadczonych masażystf3w i innych cudakf3w ktf3rzy zrobili internetowy kurs masażu. Taki masażysta nie ponosi odpowiedzialności za to że do końca życia będziesz mieć zepsuty kręgosłup i regularne bf3le uniemożliwiające Ci wykonywanie pewnych czynności.TERAPIA MANUALNA JEST BARDZO NIEBEZPIECZNA, TO JAK OPERACJA NA OTWARTYM SERCUNe ma w Polsce żadnej instytucji ktf3ra robi kursy i może powiedzieć, że ten specjalista potrafi dobrze przeprowadzać terapię manualną, a masażyści często sami rwą się by coś komuś poustawiać .Mi kręgosłup zepsuł taki własnie.

  6. Gurami (Gość)

    Źle zrobiona treipaa manualna może stale i nieodwracalnie zepsuć Twf3j kręgosłup.Niestety jest ona bardzo kusząca zwłaszcza dla młodych niedoświadczonych masażystf3w i innych cudakf3w ktf3rzy zrobili internetowy kurs masażu. Taki masażysta nie ponosi odpowiedzialności za to że do końca życia będziesz mieć zepsuty kręgosłup i regularne bf3le uniemożliwiające Ci wykonywanie pewnych czynności.TERAPIA MANUALNA JEST BARDZO NIEBEZPIECZNA, TO JAK OPERACJA NA OTWARTYM SERCUNe ma w Polsce żadnej instytucji ktf3ra robi kursy i może powiedzieć, że ten specjalista potrafi dobrze przeprowadzać terapię manualną, a masażyści często sami rwą się by coś komuś poustawiać .Mi kręgosłup zepsuł taki własnie.

  7. Gurami (Gość)

    Źle zrobiona treipaa manualna może stale i nieodwracalnie zepsuć Twf3j kręgosłup.Niestety jest ona bardzo kusząca zwłaszcza dla młodych niedoświadczonych masażystf3w i innych cudakf3w ktf3rzy zrobili internetowy kurs masażu. Taki masażysta nie ponosi odpowiedzialności za to że do końca życia będziesz mieć zepsuty kręgosłup i regularne bf3le uniemożliwiające Ci wykonywanie pewnych czynności.TERAPIA MANUALNA JEST BARDZO NIEBEZPIECZNA, TO JAK OPERACJA NA OTWARTYM SERCUNe ma w Polsce żadnej instytucji ktf3ra robi kursy i może powiedzieć, że ten specjalista potrafi dobrze przeprowadzać terapię manualną, a masażyści często sami rwą się by coś komuś poustawiać .Mi kręgosłup zepsuł taki własnie.

  8. Mirabellka217 (Gość)

    Drogie panie odchudzanie proponuje zaczac od motywacji, jak potrzebujecie cos na motywacje, poszukajcie sobie w google; odchudzanie przed i po by sasetka