Aerobiczna 6 Weidera

  1. nie normalnie robisz te 6 cwiczen po 6 powtorzen kazde .

  2. Nie nie. Każdego dnia robisz te wszystkie 6 ćwiczeń tyle że z każdym dniem zmienia się ilość powtórzeń( jest ich co raz więcej), zwiększa się też ilość serii. Przez pierwsze 6 dni, każde ćwiczenie robisz 6 razy tyle że pierwszego dnia robisz te ćwiczenia tylko raz. Natomiast w drugim dniu wszystkie ćwiczenia robisz raz, a zaraz potem drugi raz ;p Chodzi o przygotowanie organizmu do większej intensywności ćwiczeń.
    Właśnie skończyłam te ćwiczenia pierwszy raz, zajęło mi to jakieś 5 min i przyznam szczerze, że było całkiem fajnie. Co prawda mięśnie bolały podczas ćwiczeń ale jakoś mnie to nie zmęczyło i chyba porobię jeszcze ćwiczenia na pośladki. Przy okazji przekonam się czy to nie za dużo i jak jutro z bólu nie będę mogła wstać z łóżka to znaczy że przegięłam ;p

  3. Wielkie dzieki.
    Pozdrawiam.

  4. 2 dzień zrobiłem bez jakichkolwiek przerw praktycznie łatwo nie było , ale w mięśnie ładnie wchodzi i oto chodzi . Pozdro dla wszystkich co robią ;)

  5. mi sie zdaje ze jak 6 cwiczen to 3 razy jedna nogą i 3 razy drugą, bo na tej stronie nie ma dokladnie a na innej stronie wlasnie tak jak mowie ze 3 razy inna noga

  6. hello ;p
    Jakis czas temu skonczylam trening :) oplacalo sie z wagi 58 kg schudlam do 55 kg i sie nie obrzeralam, teraz waze jakies 54, 53 przerzucilam sie na rower domowy :D ogladam tv i sobie pedaluje ;p staram sie to robic po 8 min dziennie ale nie zawsze sie udaje.
    Wszystkim ktorzy zaczeli trening zycze powodzenie! Nie dajcie sie pokonac lenistwu i doprowadzcie sprawde do konca!!

  7. Migdałowa dałaś mi nadzieje bo też mam 58kg i bym chętnie zrzuciła z 4;-p Rano zrobiłam drugi dzień ćwiczeń bez przerw, pod koniec drugiej serii nie było łatwo i brzuch teraz boli ale myślę że warto. Na prawdę zaczęłam czuć że moje mięśnie pracują :-) Jutro dodatkowo pobiegam :) Pozdrawiam wszystkich i nie poddawajcie się.
    lukinho47 widzę, że jesteś na tym samym etapie co ja więc życzę powodzenia :)

  8. 4 dzień zrobiłem trochę ciężko było :D , ale zrobiłem nie wiem może za intensywnie robię to :D

  9. :) :) ))))

  10. heyyyyyyyyyy ;)
    dzisiaj zaczynam ćwiczenia
    mam nadzieje że będzie widać efekty :) :) :) :) :) :) :)

  11. Ja za tydzień kończę A6W i już jestem bardzo zadowolona ;]
    Zastanawiam się jak dalej powinnam ćwiczyć, żeby zatrzymać efekt lub go jeszcze polepszyć?

  12. Ja też właśnie 4 dzień skończyłam i nawet nieźle mi idzie. :-) Polubiłam te ćwiczonka, ale ciekawe czy na koniec przy większej intensywności też tak powiem ;p Nie mogę doczekać się efektów :-) Ana gratuluję takiej wytrwałości :-) Myślę że powinnaś dalej ćwiczyć żeby efekty były lepsze. Jak wytrwam to będę ćwiczyć cały czas :-)

  13. 5 dzień przede mną :] A tak zauważyłem to trochę źle robiłem to bo za bardzo unosiłem głowę i dlatego mi ciężej było :D

  14. No i zrobiłem 5 dzień nie było ciężko 3 serie z przerwą paru sekundową . Teraz robiłem prawidłowo i od razu mniejsze zmęczenie i sądzę , że bez problemu dotrwam do końca . Trzymam za was kciuki żebyście byli tak nastawieni jak ja to dotrwacie do końca bez żadnego problemu :) Pozdrowionka :]

  15. Super tak trzymaj :-) Ja piąty dzień zrobiłam ledwo co ;p Byłam pobiegać i zaraz potem chciałam zrobić te 3 serie ale trochę się przeceniłam. Było ciężko ale zrobiłam wszystkie bez przerw :-) Ale tu uczucie zmęczenia jest całkiem fajne :-) Wiem że wytrwam. Polecam te ćwiczenia wszystkim

  16. Ja mam dziś 11 dzień, jakoś idzie, troche monotonność sie po pracy udziela, ale sila woli jest silniejsza i to mnie cieszy i licze ze dotrwam. O efektach napisze jak będę po 42 dniu :)
    Pozatym mam takie pytanie, bo dziennie to pije przynajmniej po 3-4 browary, czasem nawet blisko dychy, oczywiście nic mnie nie bierze, ale czy mocno to zaburza cykl ćwiczeń? Czy sie tym nie przejmowac lub ewentualnie zmniejszyć dawke albo porzucic to na te 30 dni co mi zostaly? co będzie niesamowicie trudne :( Licze na odp tych co skonczyli a6w a tak jak ja są co nieco uzaleznieni od alkonów
    Pozdrawiam !

  17. Hihi kolego od tych piw to Ci dopiero mięsień piwny urośnie :)

  18. 6 dzień zaliczyłem spoko poszło nawet ;]

  19. a ja wlasnie rozpoczynam 6 W jestesm 8 tyg po poordzie i mam nadzieje ze malutka pozwoli mi na codzienne cwiczenia bo moj brzuszek ojej.... ucierpial przez ostatnie 9 miesiecy ;)

  20. a może jest tu jeszcze jakaś mama która ma podobne ambicje? Pozdrawiam wszystkich wytrwałych.

  21. mam pytanie: nie robimy przerw miedzy seriami ćwiczeń? Wykonujemy je za jednym razem? I jaka dieta byłaby do tego najlepsza? czekam za odpowiedzią bo chciałabym zacząć te ćwczenia... pozdro dla wytrwałych ;) i dla tych mniej też ;) ))

  22. elko ja jestem na 7 dniu czuje się swietnie i oby tak dalej do 42!!! nie mam żadnych problemów robię bez przerw!!! polecam zrobienie brzuszków przed treningiem !!!

  23. lukinho47 naprawdę nie musisz wypisywać codziennie na którym jesteś dniu, bo nikogo to nie interesuje... patka między ćwiczeniami, seriami staraj się nie robić żadnych przerw... wiem że na początku może być ciężko ale z dnia na dzień będzie coraz lepiej, jestem na 27 dniu i świetnie mi się ćwiczy :)

  24. Patka pomiedzy seriami zrób sobie mostek i 2-3 wydechów i nastepna seria ja tak robie i rezultaty sa lepsze ;)

  25. A ja dziś skończyłam 42 dzień ! Jestem z siebie dumna, ale postanowiłam, że nie przestanę ćwiczyć i dalej będę robiła te ćwiczenia tylko zwiększała liczbę powtórzeń ;)
    Do tego dołożę inne ćwiczenia, do lata jeszcze tylko 5 miesięcy ;]
    Baaaaardzo polecam wszystkim te ćwiczenia, bo dają efekty no i potem ma się lepsze samopoczucie (bynajmniej w moim przypadku)
    Nie poddawajcie się po pierwszym dniu, tylko wytrwale przez 6 tygodni ^^

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij