Aerobiczna 6 Weidera

  1. napewno ale do tego0 przydalaby sie jeszcze dieta.proponuje obwinac brzuch folia sporzywcza(taki patencik)podnosi teperature miesni

  2. elo od dzisiaj zaczynam a6w z ogromnymi nadziejami ;) z tego co widze w komentarzach bedzie ciezko . ale mysle ze sobie poradzę . bede informował o efektach :) pozdro !

  3. Witam wszystkich zaangazowanych w to przedsiewziecie :) Skonczyłem dzis 17 dzien i własnie sie dowiedziałem ze trening nie moze trwac dłuzej niz 25 minut a mi schodziło 35-40 minut bo robiłem jeszcze 3 minutowe przerwy miedzy seriami.Od jutra sprobuje bez przerw ale bedzie ciezko a poza tym wydaje mi sie ze pod koniec gdy liczby powtorzen jeszcze przybedzie i to razy 2 to nikt nie ma szans wyrobic sie w tych 25 minutach!Ci ktorzy sie wyrabiaja to napewno na spieciu miesni nie trzymaja 3 sekundy! I mam pytanie do zaawansowanych czy widzicie jakies efekty ponizej lini pępka ?? bo mi sie wydaje ze to robi efekty ale na te gorne partie tzn. od pępka do mostka.Pozdrawiam

  4. Witam; mam pytanie co zrobic gdy podczas cwiczen brzuszkow wystepuje skurcz brzucha nawet gdy polykam pastylki magnezu.

  5. Witam ponownie! Wszystko sobie obliczyłem i cos Wam powiem :) W ostatnich 4 dniach programu przy ilosci 24 powtorzen czas treningu wynosi 36 minut bez zadnej przerwy miedzy seriami wiec ten kto powiedział ze trening musi byc skonczony w 25 minut jest idiotą bo to nie realne i teraz zastanowmy sie co bedzie lepsze 1) wolniej a dokładniej (spięcia mięsni 3 sekundowe) i trening trwajacy 40 minut czy 2)szybciej niedokładnie (spięcia mięsni 1-1,5 sekundowe) Prosze o konkretna odpowiedz jak myslicie. Pozdrawiam

  6. Witam jestem na 31 dniu A6W efekty są nawet bardzo widoczne w porównaniu z przed ćwiczenie zajmuje mi obecnie ok 30 min ,przerwa między seriami to 1 minuta między powtórzeniami z 5 sek.Nie jest to moje pierwsze podejście do A6W a 3 wcześniej podawałem się po 10 dniach teraz nie odpuszczę po zakończeniu dodam też ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha .Aby efekty były bardziej zadowalające dobrze jest łączyć A6W np z bieganiem czy jazda rowerem.Pozdrawiam

  7. DO ROKO najwarzniejsze zeby wykonac wszystkie serie poprawnie czas ma drugorzedne znaczenie.

  8. Stanowczo odradzam wykonywanie serii nie w jednej sesji treningowej czyli np 1 rano a dwie wieczorem. Organizm ćwiczy a po wysiłku w pewnym odstępie czasu uruchamia regenerację. Jeżeli nie byłby to brzuch a inna partia ciała to w ogóle dzielenie serii to paranoiczny pomysł. Mięśnie brzucha regenerują się szybko jednak robiąc serię rano i wieczorem nie dajemy im doby odpoczynku, a wskazane jest aby taką przerwę brzuch miał.
    Poza tym, a może głównie to tkanka tłuszczowa zaczyna się efektywnie spalać po 20 paru minutach, znaczenie tu ma nieprzerwany charakter ćwiczeń trwający(oczywiście nie w początkowych dniach) 30-40 minut. Efekty będą i przy dzieleniu serii i wykonywaniu ich pod rząd ale w drugim przypadku efekty będą znacząco lepsze.

  9. DO SZOLA Czyli bez sensu jest gonic tego weidera i przechodzic samego siebie zeby zdązyc w 25 minut ?? Mi obecnie trening zajmuje 30 minut a jestem na 20 dniu! Chyba lepiej wolniej a dokładniej bo i tak tkanka tłuszczowa zaczyna sie spalac po 20 minutach wiec bez sensu jest sie tak katowac zeby sie wyrobić w 25 minut

  10. kurcze podobaja mi sie te cwiczenia tylko boje sie ze nie osiagne zamierzonego efektu
    a czy mozna te cwiczenia laczyc z innymi
    tzn jakbym te robila pod wieczor to czy w ciagu dnia moge pozwolic sobie na inne
    i po jakim czasie widac efekty?

  11. Siema jestem dziś na 14 dniu i robie wszystkie ćwiczenia , ale poczytałem na innym forum że cwiczenia 1 i 3 są przygotowawcze a cwiczenia 2,4,5,6 ma się robić z nogami ciągle uniesionymi w powietrzu czy to prawda bo bardzo rudno jest robić te ćwiczenia z nogami w powietrzu ciągle ?

  12. dołączam się do pytani antexa i , chiałem się również spytać czy to noramalne że jak leże to widać mi mięsnie brzucha bardzo fajnie a jak stoje to mam normlany brzuch ?

  13. Słuchajcie, mam pewne pytanie. Ile zajmuje / zajmowało Wam wykonanie jednej serii ok. 15 dnia ?

  14. Kolego ja jestem na 25 dniu i teraz jedna serie robie 9-10minut. Wiec powinienes wyrobic sie w 7-8minut najdłużej, jezeli oczywiscie cwiczysz poprawnie bo niektorzy robia w 5-6minut ale oszukuja bo nie spinaja miesni na 3sekundy!

  15. Kurde wkurzyłem się.
    Dzis mial byc 11 dzien A6W i dupa ... choroba dopadla i trzeba bedzie zaczynac od poczatku ;(

    P.S. Dotrwajcie do końca !

  16. Jestem na 6 dniu. I mam pytanie. Po ilu dniach widać efekty? Prosze o odpowiedz. Mam nadzieje ze do konca wytrwam :)

  17. Mysle ze gdzies tak połowe musisz zrobic zeby cos było widac czyli 3 tygodnie :) Ja jestem po 24 dniu i troche widac :)

  18. Dzieki za rady kaloryferkowi i Adasiowi :) )
    pomogło ;)
    powodzenia dla poczatkujacych trzymam kciuki ;) :* buzka
    A wam chłopaki jak idzie ?? ? wytrwaliscie do konca ?? ?
    ;) )
    :***

  19. Cześć. Chciałabym zrzucić troche tłuszczyku z brzucha. Problem u mnie w tym, że całe sadełko osadziło się a dolnej części brzucha, a przeczytałam gdzieś, że A6W z tłuszczem na dole średnio sobie radzi... Dlatego mam pytanie. Czy rzeczywiście tak jest i czy A6W poradzi sobie z moją oponką na dole? A może doradzicie mi jakieś inne, skuteczniejsze ćwiczenia? ;) pozdrawiam ;]

  20. mam do was pytanie jak robicieprzypuscmy nozyce lub pierwsze cwiczenie to co jedno podniesienie nogi i napiecie kwalifikujecie jako raz i tak na zmiane 3 razy lewa 3 prawa daje nam 6 i to koniec czy jak o liczycie?

  21. Masz robić na zmiane i razem ma być 12powtorzen czyli lewa 6 i prawa 6

  22. Witajcie, dziś zaczynam z Wami walkę z brzuchem i swoją samodyscypliną. Trzymajcie za mnie kciuki :)

  23. Witam :) Zaczynam od jutra A6W, już kiedyś robiłam, ale nie wytrwałam, mam nadzieje, że teraz się uda. Przeczytałam kiedyś, ale właśnie nie wiem czy to prawda.. np. jak są 3 serie, to można jedną rano, i no 2 wieczorem?
    Proszę o szybką odpowiedz, bo jutro chcę zacząć i muszę wiedzieć: :)
    Pozdrawiam.

  24. Natalia poczytaj wczesniejsze tematy pisano juz o tym że nie można wykonywac serii z tak długimi przerwami.. Staraj sie wykonac wszystko od razu to da najwiekszy efekt na początku bedzie Ci cięzko wiem po sobie ale po pewnym czasie poczujesz kontrole nad sobą i bez problemu bedziesz robiła wszystkie serie bez zadnej przerwy ;)
    Pozdrawiam i życze powodzenia

  25. Tak Scantra ma racje!wszystkie serie od razu i pamietajcie ze musimy sie wyrobic z wszystkimi seriami w 25 minut! Pozdro dla walczacych z brzuchem!

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij