Aerobiczna 6 Weidera

  1. Witam. Mam pytanko. Dzisiaj zaczęłam A6W i tak się zastanawiam... jestem dość szczupłą osobą i chce mieć idealnie płaski brzuszek, stąd pytanko, czy jak będę ćwiczyć to te mięśnie nie staną się większa, w czego efekcie będę mieć większą "klatkę"?

  2. Witam
    Co do treningu A6W pamiętajcie że to nie jest trening na odtłuszczenie całego ciała i jeśli ktoś się zapuścił to warto coś jeszcze robić chodzić na basen lub na siłownię. Jeśli przez cały dzień będziecie się opychać i siedzieć na tyłku a wieczorem zrobicie trening to nie liczcie na to że będziecie mieli sylwetkę atlety.
    Jest to dość wymagający trening na brzuch i tylko na brzuch.
    Prawidłowy trening A6W wykonuje się w następujący sposób:
    1 seria- ćwiczenia po kolei 1,2,3,4,5,6 według powtórzeń z danego dnia.
    Następnie
    2 seria- ćwiczenia 1,2,3,4,5,6 według powtórzeń z danego dnia
    Następnie
    3 seria-ćwiczenia 1,2,3,4,5,6 według powtórzeń z danego dnia
    Między ćwiczeniami i między seriami nie robimy przerw i nie rozkładamy treningu na dwa lub więcej razy.
    Każdy trening aby był skuteczny musi być wykonywany sumiennie.
    Pozdrawiam.

  3. Olivia możesz spokojnie trenować brzuch A6W mięśnie twojego brzucha ładnie się zarysują nie oznacza to, że będziesz miała od razu kratkę na brzuchu jak facet. Myślę, że z efektów będziesz zadowolona.

  4. Witam. hyh, nie zaskocze Was- tez zaczynam cwiczyc ;) ja to w ogole mam ze soba takie przeboje ze szkoda slow :) Chyba nie ma na swiecie osoby, ktora tyle razy zabierala sie do "cwiczen" i tyle razy rezygnowala z nich po 1 dniu hyh No ale pora wziasc sie za siebie. Dzisiaj jestem po drugim dniu, z tym, ze ja dodatkowo dolozylam sobie kilka cwiczen na miesnie skosne zewnetrzne i wewnetrzne brzucha i na triceps, co by stracic ten maly salcesonik na ramionach i w okolicach moich lichych bicepsow (zakladajac ze takowe posiadam :) ) Mysle tez sobie, ze jutro do treningu doloze sobie kilka cwiczen na miesnie ud i posladkow. Zobaczymy co to z tego wszystkiego wyjdzie. Najwiekszy problem to nie te cwiczenia tylko walka z lenistwem hyh :) I wiecie co? Dobrym pomyslem byloby zrobic sobie zdjecie "przed", potem systematycznie co 2 tygodnie, az do koncowego rezultatu. Sadze ze to moze byc motywujace, zwlaszcza dla kogos takiego jak ja ;p Powodzenia zycze wszystkim i trzymajcie za mnie kciuki ;) Jesli sie jeszcze odezwe, to znaczy ze wytrwalam ;) hyh

  5. Jestem w 6 dniu treningu, lecz dopiero teraz pomyślałem....czy ten trening da jakieś efekty skoro jestem bardzo chudy ?? ? Po każdej serii bardzo się męczę więc jestem pewien że dobrze to wykonuje mieszczę się również w 10-15min. Tylko pytanie, czy w moim przypadku to jest wartę ?? ?

  6. uwydatni Ci mięśnie. ;)

    u mnie dzisiaj 22 dzień był [ wreszcie bliżej niż dalej ^^ haah ].
    ciężko dosyć jest, ale napewno lepiej niż na początku ;]
    schudłam ;] nie wiem dokładnie ile, ale widziałam po rozmiarówce spodni ;]
    nosiłam 40, teraz kupiłam dwie pary w rozmiarze 36 ;)
    jestem strasznie zadowolona ;) oczywiście do a6w mam dietkę ;)
    [nie jem chleba, słodyczy, nie piję niczego gazowanego ipt i duuużo zielonej herbaty]

    wszystkim życzę powodzenia ;) i rezultatów =))
    3majcie się ;) !

  7. A ja wlasnie skonczylem 25dzien. brzuch robi sie bardziej plaski, miesnie sa napiete i silne. Niestety duzo ich nie widac. Trudno powiedziec czy jak na razie wyniki sa satysfakcjonujace. Jesli chodzi o spalanie tluszczu to moze delikatnie cos sie poprawilo. Co do stwierdzenia jak cwiczyc, wielu pisze ze przykladowo w 10 dniu nalezy robic 10powtorzen 1 cwiczenia, pozniej 10 powtorzen drugiego itd. Przeciez to jest bezsens. Nalezy robic po jednym cwiczeniu i zaczynas znow od pierwszego i tak 10 razy w kolko. Dzieki temu idealnie sa rozlozone cwiczenia na dana partie brzuszka. Jak skoncze 6w to biore sie za HIIT :) trzymajcie kciuki i pozdrawiam! ;)

  8. ja już iałem dość twardy brzuch jak zacząłem ćwiczyć, ale teraz (8dzień) widze jak powiększyły mi się górne mięsnie brzucha. Mam nadzieje że po 34dniach uzyskam to czego chce. A tak wogóle to niewiem jak można zrobić 3 serie na raz ja musze mieć choć 1 minutową przerwę, jak wam się to udaję ??

  9. a ja skończyłam szóstkę właśnie dzisiaj:] jestem zadowolona i mam zamiar kontynuować ćwiczenia.życzę wytrwałości wszystkim "szóstkowiczom"

  10. O co chodzi z tymi seriami ? Np seria druga 6 powtórzeń ? Nie mogę tego skumać może ktoś mi to wyjaśni.

  11. chodzi o to, że pierwszego dnia wykonujesz 6 powtórzeń pierwszego ćwiczenia 6 drugiego, 6 trzeciego, 6 piatego i 6 szóstego - to jest jedna seria. drugiego dnia wykonujesz już dwie takie serie. ;) mam nadzieję, że dość jasno napisałam ;)

    27 dni za mną ;) już niedaleko do końca ^^
    3mam za Was kciuki ! ;)

  12. cześć!
    chciałbym zacząć 6 weidera, ale mam jedno pytanie co do 1,3 i 5 ćwiczenia. Czy 6 powtórzeń to chodzi o to, że robię 6 lewą nogą i 6 prawą nogą czy razem 6 powtórzeń, czyli po 3 na każdą nogę?

    sorry za głupie pytanie, ale jestem zielony w tej kwestii :/

  13. 6 jedna i 6 druga noga

  14. to powiedz mi eweline przykladowo ostatniego dnia robie 24 powtorzen z rzedu 5 cwiczenia? prawidlowo wykonane 5 cwiczenie to od 5 do 15 powtorzen, czyli mnozac 24razy 15 da mi od120 do 360naraz. dla mnie to jest smieszne rozwiazanie

  15. jak dla mnie jest dość logiczne. większość osób tak robi i z tego co ja czytałam o a6w jest to wykonanie poprawne. mozliwe że Twoja teza jest lepsza, ale szczerze przyznam, że pierwszy raz słysze, zeby ktos robił to tak jak Ty ;)
    nie mam żadnej specjalnej wiedzy na ten temat, wiem tyle ile przeczytałam w necie ;]
    i nie twierdze, ze nie masz racji ;)

  16. jak podnosze jedna noge, to druga moze lezec na ziemi?

  17. MAM 13 LAT I OKROPNY BRZUCH. CZUJE SIĘ GRUBA. MAM 165cm WZROSTU I WAŻĘ 56 KG. DWA MIESIĄCE TEMU WAŻYŁAM 49KG. DUŻO RAZY STOJĄC PRZED LUSTREM DOCHODZIŁAM DO WNIOSKU ZE MUSZE SCHUDNĄĆ I POZBYĆ SIĘ NADMIARU TŁUSZCZU Z BRZUCHA. CHCE JESZCZE DODAĆ ZE NA W-F NIE ĆWICZĘ JUŻ 3LATA I BARDZO SZYBKO PRZYBIERAM NA WADZE. DŁUGO SIĘ ZASTANAWIAŁAM I POSTANOWIŁAM, IŻ ZASTOSUJE A6W.
    MAM PROŚBĘ!!!
    JAKĄ DIETĄ MOGŁABYM SIĘ POSŁUŻYĆ W MOIM WIEKU, ABY STRACIĆ NA WADZE I ŻEBY MÓJ BRZUCH STAŁ SIĘ PŁASKI, BO WIEM ZE SAME ĆWICZENIA A6W NIE POMOGĄ, BO PRZECIEŻ SĄ NA MIĘŚNIE A NIE NA PŁASKI BRZUCH.
    Czy mając taki brzuch A6W coś pomoże? Wyrzeźbią się same mięśnie czy brzuch stanie się płaski?
    wiem ze jestem jeszcze młoda ale proszę o szybką odpowiedź!!! ;)

  18. radze najpierw zaczac chodzic na wf. do tego duzo ruchu po lekcjach. co do jedzenia unikaj slodyczy i nie jedz pozno. proste rzeczy i kazdy to wie ale poczujesz roznice. 6w dopiero pozniej bo od razu nic CI to nie da, tluszczyk zakryje to co jest pod spodem. pozniej jak juz bedziesz chciala robic 6w warto jakies wykonac inne cwiczenia na miesnie. bez zaprawy sie zalamiesz. powodzenia

  19. Dziękuję za rade, ale na w-f nie mogę ćwiczyć, bo jak ćwiczyłam to przynajmniej raz w miesiącu miałam coś złamanego, naprzykład rękę bądź nogę... i w dodatku cały czas w tych samych miejscach. Lekarz wystawia mi zwolnienie co roku, bo gdybym dalej miała ćwiczyć to w końcu nie mogłabym chodzić!

  20. Ja mam takie pytanko czy w cwiczeniu 2 i 4 trzeba za kazdym razem opuszczac nogi do podloza ? czy mozna trzymac ugiete przez całe jedno cwiczenie ??

  21. dzisiaj zaczełyśmy A6W i mamy nadzieję że się uda wytrwać do ostatniego dnia. o efektach będziemy informować :) )

  22. moim zdaniem powinienes opuscic, to musi byc caly ruch. analogicznie mozna by zapytac czy barki moglbys nie opuszczac...

  23. Zetknęłam się z tymi ćwiczeniami rok temu. Przerobiłam całą serię, stosując jednocześnie dietę, ale niezbyt rygorystyczną. Schudłam 6 kilogramów, brzuch, którego nie mogłam się pozbyć przez 6 lat od urodzenia dziecka - znikł! Ćwiczę do dziś, taką dawkę dla utrzymania formy - 2 serie po 24 powtórzenia. Polecam wszystkim!

  24. czy w tych ćwiczeniach powtarza się 6 razy na każdą nogę?

  25. a jakie pytasz cwiczenie i w ktorym dniu?

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij