Aerobiczna 6 Weidera

  1. czytałam trochę komentarze(trenera ) na podobnej stronie i z tego co udało mi sie przeczytać (jeśli dobrze przeczytałam)to napięcie mięśni brzucha utrzymuje się przez cały dzień - dlatego nie można zrobić sobie dnia przerwy , ale to jakie robimy przerwy między seriami nie ma znaczenia.Ale dla pewności znajdę tą stronę ponownie, przeczytam uważnie i sprawdzę , czy opacznie zrozumiałam , to co czytałam.
    ;-*Marku!

  2. czy te cwiczenia wykonuje sie tylko raz dziennie ?? ? czy moge np rano i wieczorem ?? ? [Roll]
    Instruktor fitness dnia 01 luty 2007
    W pierwszym dniu, gdy masz 1 serię musisz ją wykonać od razu całą, ale gdy masz już dwie możesz je rozłożyć, jedną rano , drugą wieczorem.
    Jeżeli chcesz robić rano i wieczorem wszystkie serie (czyli gdy jest 3 na dzień to rano 3 i wieczorem 3) to się dużo bardziej zmęczysz i nie dasz mięśniom czasu dla odpoczynku, co przy braku innych wcześniejszych treningów nei jest wskazane.
    karolina dnia 02 luty 2007
    witam! mam pytanko... czy jesli bede robila zamiast 3 serii po 10 powtorzen kazdego cwiczenia , jedna serie po 30 powtorzen kazdego cwiczenia to efekty beda gorsze? mam nadzieje ze nie... [Uh-Oh!] z gory dziekuje za odpowiedz.smiley
    Instruktor fitness dnia 02 luty 2007
    będą o wiele lepsze smiley
    Im mniejsze odstępy ćwiczeń tym lepsze efekty, oczywiście o ile nie będziesz miała zakwasów uniemożliwiających ćwiczenia.

    Pozwoliłam sobie zacytować te słowa.Poszukam jeszcze coś więcej na ten temat, choć w zasadzie jak mówiłam mnie efekty satysfakcjonują.Ale swoją drogą podziwiam tych co potrafią wszystkie trzy serie wykonać w bardzo krótkich odstępach czasu.

  3. Pozwolę sobie dalej zacytować
    "dnia 16 luty 2007
    Witam.Mam pytanie jestem na 5 dniu czyli 3 serie po 6 i nie jestem w stanie zrobić jednej serii po drugiej czy odstępy półgodzinne między seriami nie są zbyt długie? I czy to normalne, że po pierwszych 2 dniach wszystko mnie bolało, a teraz już nic, czy coś robię nie tak?A poza tym ćwiczenia są super.Pozdrawiam
    Instruktor fitness dnia 16 luty 2007
    Pisaliśmy o przerwach między seriami, mogą trwać bardzo długo, nawet kilka godzin. TO normalne, żę na potczątku było ci ciężko, ale jeżeli ćwiczyłaś regularnie to wzmocniłaś mięśnie brzucha i już nie bolą cie po wykonywaniu ćwiczeń."
    Czyli nie jest do końca prawda , ze wykonuję tylko coś podobnego do A6W :-)

  4. isa20, ma to znaczenie ogromne, wręcz największe. Plan treningowym jest planem, w założeniu tego planu jest, że należy go wykonywać w jednej sesji treningowej, a nie rozkładać na parę razy. Z trenerami to wiadomo jest różnie, każdy ma swoją filozofię i może dowolnie modyfikować plan jakiś. Tutaj założenie planu jest takie, a nie inne, jeśli ktoś wykonuje w paru seriach to to już nie jest A6W ale coś zrobionego na wzór A6W.

  5. Czyli powinnam zacząć od początku?
    :-)

  6. jeśli bardzo chcesz zrealizować ten plan od deski do deski dokładnie tak jak powinno być, a nie po modyfikacjach to tak, zrób sobie może tydzień regeneracji i zacznij :)

  7. Az tydzień nie męczyć brzuch? Czy to oznacza, przerwanie na tydzień tych ćwiczeń i początek od 1 dnia, czyli 6 powtórzeń?W zasadzie wykonywałam ciągiem 2 serie po 16 dni.
    Kurczę tak się juz cieszyłam ...

  8. isia wg mnie nie powinnas zaczynac od nowa. co jak co ale trener fitnes ma duzo racji, powiedzialbym ze wiecej niz marek. najwazniejsze jest to zebys Ty byla zadowolona z efektow a nie robila A6W tylko po to zeby zrobic A6W. ja tez np czesto rozbijam trening na rano i wieczor z powodu braku czasu, ale jestem zadowolony z efektow i nie zamierzam zmieniac nic. pozdrawiam i zycze wytrwalosci w cwiczeniu.

  9. sancho pansa, nie masz 20min na trening i musisz go rozkładać na dwa razy dziennie? Śmieszne...
    Z zaczęciem od nowa sugerowałem, że jeśli chce od deski do deski zrealizować plan, to przecież musi zacząć od nowa...zresztą wg mnie plan i tak jest do wykonania tylko na raz bo później już dochodzimy do dobrego wytrenowania i nie ma co zaczynać znów od paru marnych ćwiczeń tylko samemu sobie już ułożyć swój własny plan. co innego kiedy znów po długiej przerwie zaczynamy trenować i nie mamy wytrenowania

  10. Hej, dzisiaj zacząłem A6W, mam nadzieje, ze efekty beda widoczne. Oprocz tego biegam codziennie conajmniej 8 km. Jesli chodzi o diete, to staram sie unikac "syfow", o efektach bede informowal co jakis czas.

  11. 4 raz zaczynam a6w... zawsze dojeżdżałem do ok 20 dnia, ale teraz sie zawziąłem i ukończe... 7 dzień dopiero i rezultaty bardziej czuje niz widze, ale wiara i motywacja jest =) swoją drogą jak kolega pisze, że 7 dzień robił godzine to troche cienko... mi 7 dzień zajął ok 12 minut, ale starałem sie nie odpoczywać... bolało, ale co tam... nie ma zmiłuj sieXD.
    Tak czy inaczej program jest ciężki, ale moim zdaniem skuteczny, bo poprzednio gubiłem troche sadła, ale łączyłem go z dietką... I pamiętajcie... nie poddawać sie, to tylko troche bólu, a jakie rezultaty :) a tych co piszą, że to nic nie daje to nie słuchajcie, bo albo wymiekli i a6w nie skończyli, albo robili wszystko źle i sami sa sobie winni tych rezultatów... Pozdro i Wesołych wszystkim

  12. musze przyznać, że efekty sa niesamowite. mam juz za soba 2 tygodnie cwiczen w polaczeniu z dieta i zauwazam duze zmiany zarowno wizualne jak i wagowe :) pozdrawiam i zycze powodzenia

  13. Rowniez przyznaje efekty sa widoczne :) wiadomo, ze nie ma cudow, jestem na 7 dniu, ale sam jestem zaskoczony, ze w 7 dni mozna tak poprawic sylwetke ;) zobaczymy co bedzie dalej. Tak jak wspominalem wyzej A6W , bieganie, dieta i jeszcze dochodzi do tego silowania lub boksowanie w worek :) pzdr

  14. 6 weidera moim zdaniem pomaga
    ja Popieram i Polecam
    mi najbardziej zalerzy na utrzymaniu prawidłowej sylwetki i nabraniu Formy :]
    Pozdrawiam :)

  15. Witam :) jestem na 9dni cwiczen Weidera i powiem ze juz wymiekam bo za kazdym razem strasznie boli mnie kregoslup ze prawie nie moge wytrzymac. Czy Was tez bolą plecy?Mnie za kazdym razem boli i zatem nie wiem czy sobie nie odpuscic tych cwiczen zeby nie zrobic sobie jakiejs krzywdy. HELP!!Co robic ??

  16. ja dopiero zaczynam ale zalerzy mi również na zmiejszeniu mojej dotychczasowej wagi jeżeli znacie jakieś diety które faktycznie dają jakieś efekty to była bardzo wdzięczna za udzielenie jakieiś wskazówek

  17. ja dopiero zaczynam ale zalerzy mi również na zmiejszeniu mojej dotychczasowej wagi jeżeli znacie jakieś diety które faktycznie dają jakieś efekty to była bardzo wdzięczna za udzielenie jakieiś wskazówek

  18. lotka13-16....wnioskuję, że jesteś dziewczyną...ja jestem chłopakiem , ale może Ci pomoże to co powiem. Jak chcesz schudnąć to..... zacznij jeść :-) W dużym skrócie. Ułóż sobie plan tygodniowy(ale postaw na elastyczność, tak żebyś mogła sobie pozwolić na chwile szaleństwa z jakimś malutkim batonikiem). Chodzi o to, abyś zmieniła jedzenie na większą ilość świeżych owoców, warzyw, jogurtów, sałatek i innych lekkich posiłków. Pamiętaj, jedz ale z głową. Nie najadaj się nigdy do pełna.(jeżeli można tak to nazwać :-) ). Staraj się przyzwyczaić do lekkiego ssania w żołądku. Później się przyzwyczaisz. Słodycze owszem jednak do godziny 16(do tej godziny nasz organizm w większości wszystko trawi) Dużo za dużo ważysz ?? ?(oczywiście wg Ciebie), jeżeli tak to zasięgnij bardziej fachowej porady. To było w dużym skrócie nt. diety. Tak z innej beczki. Od maja 2008 różnymi sposobami staram się skatować swój brzuszek, aby wyglądał tak jak w liceum...(dodam, że mam 22lata :-( ), niestety praca biurowa i złe przyzwyczajenia bardzo szybko odbiły na mnie swoje piętno(z 78 szybko przytyłem do 86kg). Chcę powiedzieć, że dzisiaj wykonałem 1-szy dzień ćwiczeń (po 1.5 tygodnia przerwy). Moja opinia jest bardzo pozytywna jeżeli chodzi o A6W. Na efekty pewnie trzeba będzie poczekać, ale w trakcie ćwiczeń czułem i to bardzo mocno napięcie swoich mięśni. Wcześniejsze moje treningi wyciskały ze mnie siódme poty, no ale po ok 40 min ostrego ćwiczenia...no a tutaj poczułem BÓL. Za 2 tygodnie napiszę czy odczułem jakieś zmiany...pozdro.

  19. tweetydamian bardzo dobrze wywnioskowałęś że jestem dziewczyną. Bardzo dziękuję że zechciałeś zainteresować się moją osobą.Dieta którą mi poradziłeś już wyprubowałam ale nie stety nie przyniosła on większych efektów...Ale i tak dziękuje mam 175cm i ważę 65kg ale nie czuję się atrakcyjna.A tobie udałao się zrzucić kg.[tak apropo mam 19 lat]

  20. witam wszystkich ;) ja dziś zaczynam a6w i mam nadzieje że mi pomoże;] jestem dość szczupła.. mam 168 i ważę 46 kilo ;) mam płaski brzuch ale nie taki jaki CHCĘ mieć;] heh;] napisze wam czy pomogło;]

  21. Witam :) Mam pytanie. Czy te ćwiczenia pomagają też na "boczki" ?? Mam na myśli ten okropny tłuszcz w dolnej części pleców, nad pupą, który wylewa się spod biodrówek... ;(;(

  22. Niewiem czy mam zacząc czytam i czytam kometarze i jestem przekonana że mi pomorze :)

  23. od Dziś zaczynam A6W, ale tylko dlatego, aby uzyskać płaski brzuch. Jest zima i ruchu coraz mniej, dlatego nie mogę sobie pozwolić na "oponke" xD Diety nie stosuję. Wagę mam prawidłową, co do wzrostu i wszystko wporządku, ale chodzi mi i o płaski brzuch i o mięśnie. Przez ostatnie 2 miesiące miałam kontuzję i nie mogłam chodzic na w-f ;/ Cóż...zobaczymy jak to będzie. 42 dni? Cholibka sporo, ale dam radę :D
    Wykonał ktos cały plan? Jakie są efekty?

  24. Witam. Jestem w 35 dniu , ale niestety zrobiłem sobie 6 din przerwy bo nie miałem mozliwosci zrobienia ;l , czy jest sens skonczenia a6w?

  25. HEJ WSZYSTKIM I GRATULUJE NIEKTÓRYM WYTRWAŁOSCI!!! JA TEŻ CHCĘ ZACZĄC OD DZISIAJ TEN TRENING NIEWIEM TYLKO CZY UDA MI SIE DOPROWADZIC GO DO KOŃCA! ;) WYCZYTAŁAM ŻE NIEKTÓRE OSOBY PROWADZĄ RÓWNIEŻ DIETĘ JAKA TO DIETA? CZY KTOS JĄ MOŻE PODAĆ ? POZDRAWIAM I PRZESYŁAM DUZO USMIECHÓW ;) ))))))))

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij