Aerobiczna 6 Weidera

  1. siema :) nooo ciezki jest ten weider ,jestem na 8 dniu ,ale zle go robilem ,we cigu dnia walilem z 6 /7serii ...tylko żę w róznych porach i odstępach czasowych ;] teraz zaczolem od poczatku ,nie wiedzialem żę trzeba robic wszystkie serie praktycznie na odrazu ;p mysle ze efekty jakies beda ,ale wszystko z czasem ,poki co zaprawilem sie troche :) maciek jest duży i trzeba bedzie ciezko pracować... motywacja jest :D ja dołączam do Widera ABS ,są to ćwiczenia które znajdziecie na YouTube trwają 8min i tez sa bardzo ciekawe i nie nudza;]

  2. ludzie którzy maja trochę sadełka na brzuchu to na pewno maja tez większy problem z widocznymi efektami niż Ci którzy są szczupli ,ale nie ma u nich mięśni na brzuchu. ja mam trochę sadełka ale mięśni pod spodem jakieś są tylko problem z wyrzuceniem ich na wieszk ;) ..niestety ;/ sam do takich należę ;] myślę ze bieganie by tu w jakimś stopniu pomogło ;p wszystkim życzę wytrwałości i jak najlepszych efektów które w 42 dniu mam nadzieje będzie widać :) 3majcie się a no i piszcie jak tam wsze efekty ;p

  3. Mam pytanie dotyczące szóstki, a właściwie początku treningu - dotychczas trenowałem mięśnie brzucha tradycyjnymi brzuszkami i pierwsze dni w programie 6 weidera w ogóle mnie nie męczą, czy mogę zacząc program np od 7 dnia zamiast od pierwszego?

  4. Hej ja jestem po piątym dniu,troszke wysiłku mnie to kosztuje ale wiem że warto polecam wszystkim tym którzy chcą poprawić wygląd swojego brzuszka.Pozdrawiam :)

  5. rachim wydaje mi się ,ze masz ten sam problem co miałem ja z początku 1dziń zacząłem od 2 serii po 8 po czym stwierdziłem ,ze jest bardzo prosty,2 i 3 dzień zrobiłem może 6 serii po 10powturzen i tak dojechałem do 6/7dnia ,po czym stwierdziłem ze coś jest nie tak ,ze jednak złe muszę coś wykonywać ..postanowiłem zmierzyć czas z zegarkiem w reku czy mam te przysłowiowe 3 sekundy spięcia i powiem Ci ze zacząłem robić go od nowa,spokojnie i dokładnie , nie wiedziałem ,ze wszystkie ćwiczenia staramy się wykonać odrazy ,ja robiłem je rano w południe i wieczorem ..

  6. Dzięki za odpowiedź! Niestety to nie w tym rzecz, robię ćwiczenia dokładnie i trzymam te 3 sekundy spięcia, a między seriami (nie ćwiczeniami!) robię jakieś 30 sekund przerwy.
    Dotychczas robiłem około 400, 500 brzuszków dziennie, podzielonych maksymalnie na 3 serie, kilka rodzajów brzuszków (zwykłe, z nogami w powietrzu, "na ukos" itp). Po prostu mam dość wytrenowane mięśnia brzucha i chciałem zaoszczędzić trochę czasu omijając pierwszy tydzień szóstki. A samą szóstkę robię głównie żeby się sprawdzić i wyrobić dyscyplinę - nikt z pośród moich znajomych nie ukończył tego programu i chcę wypróbować na sobie tą klątwę szóstki weidera ;)

  7. to pewnie masz już dobry brzuch :) a tak naprawdę to zależy od Ciebie jak chcesz ćwiczyć ,jeżeli uważasz ze pierwszy tydz będzie zbyt prosty too nic się nie stanie jak wejdziesz na wyższy poziom .. tym bardziej ,ze ćwiczysz już jakiś czas ten swój kaloryfer .. ja zacząłem od niedawna i coś mnie plecy zaczynają boleć;/ ale ile dam rade to będę robił ... jestem na 10 dniu jakoś i powiem Ci ze ciężko się widzę na 3 tyg a co dopiero dojechać do 6 ;p

  8. i spróbujcie jeszcze ABS 8MIN + 2 MIN ABS tez bardzo ciekawe cwiczenia
    :) znajdziecie na you tube

  9. Też myślałem że mam dobry, ale skoro może być jeszcze lepszy... Poza tym tak jak pisałem, skończenie szóstki to dla mnie coś więcej, niż tylko brzuch, chodzi o siłę ducha, dyscyplinę - prawie metafizykę ;)
    Z uwagi na powyższe postanowiłem robić po kolei, jak Weider przykazał. Powodzenia wszystkim ćwiczącym!

  10. Siemka. Ja robię 11 dzień. ćwiczenie 5 i 6 to masakra ale wykonuje je w pełni nie robię żadnych przerw i faktycznie mieszczę się spokojnie w czasie 25 min. Mam pytanko np w 42 dniu 5 ćwiczenie wykonuje się 48 razy tzn jedna noga 24 powtórzenia i druga naga 24 powtórzenia ? pozdrawiam i życzę wytrwałości :) ))))

  11. Witam, od dzisiaj zaczynam szóstkę weidera, pierwszy dzień jak na razie wydał się łatwy i nie męczący, chociaż wiem, że może być ciężej i mobilizacja do codziennego wykonywania ćwiczeń będzie niezbędna. mam nadzieję, że uda mi się wytrwać do końca. jak i również trzymam kciuki za wszystkich innych którzy się podjęli tego wyzwania : )

  12. witam. 6 powtorzen na noge czy obydwie liczone sa jako jedno powtorzenie?

  13. Ja mam pytanko do znawców. Już raz weidera przeszedlem, ale bylo to rok temu, i czas wrócić do ćwiczeń, tymbardziej, że okres wakacyjny się zbliża :) . Dużo biegam, i chcialbym sie zapytac czy lepiej jest biegać przed ćwiczenaimi czy po ( bardzo mi na tym zalezy żeby wiedzieć, za info dzięki ) I jeszcze jedno, jestem palaczem, czy ma to jakiś zły wplyw na rozwijanie się sie mięsni brzucha?( rok temu jeszcze nie palilem, więc nie wiem ) Za rady i odp. dzięki.
    Wytrwałości! :)

  14. nowy - 6 powtórzen na lewą i 6 powtórzeń na prawa co daje razem 12....
    Osobiście dziś będdzie 11 dzień ćwiczeń. Początkowo robiłem wszystkie serie jedengo ćwiczenia odrazu, z czasem jednak przeszedłem na system 1,2,3,4,5,6.. 1,2,3,4....... - wydaje mi się on lepszy od tego pierwszego, gdyż jest mniej męczący

  15. to wygląda tak prosto! dziś zrobiłam jedną serię, myślałam że umrę! nie wiem, czy dam radę, ale tyle ile będę w stanie postaram sie zrobić:/

  16. dziś 9 dzień - tak jak się spodziewałem, ciężko się zmobilizować żeby robić ćwiczenia każdego dnia. Ale na razie mi się udaje. 8 powtórzeń to już jakiś wysiłek, ale na razie nie ma problemu. Życzę wytrwałości wszystkim weiderowiczom! :)

    @darek - ja też trochę biegam (dopiero zaczynam), wczoraj biegałem jakieś 15 min. po zrobieniu szóstki i biegło mi się bardzo dobrze, więc myślę że ćwiczenia nie mają wpływu na bieganie, chyba że bardzo się przy nich męczysz.

  17. no ja jakoś tydzień temu skończyłam ;) proponuje słuchać muzyki, albo oglądać tv bo nuda straszna tak po 30 dniu. jak już mi się nie chciało liczyć, to zlukałam, ze 40 powtórzeń to 2 minuty? jakoś tak, i z minutnikiem robiłam :) wczoraj zaczęłam jeszcze raz ;p powodzenia wszystkim życzę :)

  18. Ci którzy nie widzą rezultatów to tylko dla tego że źle wykonują te ćwiczenia ja staram sie przy każdym ćwiczeniu napinać mięśnie brzucha na maxa i już po trzecim dniu były rezultaty poprostu musicie przeboleć ten ból bo później jest tylko satysfakcja :D

  19. okim - masz racje. Trzeba przeboleć, tylko rozumiem można przeboleć do 5 dnia, a potem ?

  20. mam pytanko jesli chodzi o to szesc powtorzen to ma byc ich w sumie szesc czy np w pierwszym cwiczeniu po szesc na kazda strone czyli jedno uniesienie kolana i reki to raz ogolnie czy raz na ta wlasnie reke i kolano bo wtedy wychodzi po 12 powtorzen

  21. witam mam pytanie czy przy cwiczeniu 6,2,4 za kazdym razem nogi mam opuszczac na ziemie czy ciagle maja byc w powietrzu?

  22. Ja właśnie wczoraj zaczęłam :) i nie mam zamiaru odpuścić :) moim koleżankom się udało więc ja też dam rade ;) mam pytanko: czy robienie brzuszków i bieganie koliduje z ćwiczeniami 6 Weidera?

  23. moim zdaniem brzuszkow nie ma sensu robic, najlepiej najbardziej skup sie na a6w, dokladnie rob serie, co do biegania to bardzo dobry pomysl efekty beda duzo lepsze. ja jestem na 9 dniu, juz nie raz robilem a6w ale nigdy niestety nie dokonczylem, efekty juz widze, kaloryfer jest duzo wyrazniejszy ;] starajcie sie nog nie opuszczac na ziemie.

  24. moim zdaniem brzuszkow nie ma sensu robic, najlepiej najbardziej skup sie na a6w, dokladnie rob serie, co do biegania to bardzo dobry pomysl efekty beda duzo lepsze. ja jestem na 9 dniu, juz nie raz robilem a6w ale nigdy niestety nie dokonczylem, efekty juz widze, kaloryfer jest duzo wyrazniejszy ;] starajcie sie nog nie opuszczac na ziemie.

  25. Siema ;d dzisiaj dopiero zaczynam ;p myśle ze mi sie uda ;d

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij