Aerobiczna 6 Weidera

  1. mam pytanie czy kolejność wykonywania tego ćwiczenia ma znaczenie?

  2. czy nogi muszą byc cały czas uniesione, czymoge je kłaś na podłoge, np. podczast podnoszenia prawej nogi lewa musi byc lekko uniesiona czy moze sobie lezec, albo kiedy opuszczam nogi złączone to moge je opuscic calkiem czy nie powinienem ich zupelnie klasc na podloge

  3. czy nogi muszą byc cały czas uniesione, czymoge je kłaś na podłoge, np. podczast podnoszenia prawej nogi lewa musi byc lekko uniesiona czy moze sobie lezec, albo kiedy opuszczam nogi złączone to moge je opuscic calkiem czy nie powinienem ich zupelnie klasc na podloge

  4. nie np. lewa noge podnosisz podczas ćwiczenia , a prawa sobie leży .

  5. nie np. lewa noge podnosisz podczas ćwiczenia , a prawa sobie leży .

  6. ile schudliście przy wykonywaniu tych ćwiczeń>?

  7. Ja tu czegos nie rozumiem. Wyżej tabelki jest podane 6 ćwiczeń. A w tabelce jest ograniczenie tylko do tych pierwszych trzech. To tylko te sie wykonuje? a co z ćw 4, 5, 6 ? Jest podane od tak sobie?

  8. Jestem po 10 dniu. Jutro wchodzę na 3x10 i nie czuję bojaźni przed tym. Poprzednie ćwiczenia przygotowują mięśnie do następnego dnia. Między seriami nie robię żadnych przerw tak jak podali w instrukcji . Życzę wytrwałości wszystkim jak i sobie :) Pozdrawiam

  9. obecnie wchodzę na etap 3 serie po 16 cykli. serie wykonuje po sobie z około 15 minutowymi przerwami. Mam wrażenie, że szóstka działa bardziej na górne niż na dolne mięśnie brzucha. Co do efektów... mój brzuch jak na razie nie jest dużo bardziej płaski niż przed rozpoczęciem ćwiczeń ale mięśnie są odczuwalnie mocniejsze i twardsze. przede mną jeszcze długa droga ale mam nadzieję, że wytrwam :)

  10. d42: pamiętaj o tym, że cały trening nie powinien trwać więcej niż 25 minut... Tak więc robisz źle.
    Gosia: seria to jest wykonanie wszystkich ćwiczeń. Dwie serie to wykonanie jeden raz wszystkich ćwiczeń i po tym jeszcze raz. Trzy serie to wykonanie wszystkich ćwiczeń raz, po tym znowu i jeszcze raz. Serie to nie są ćwiczenia, które masz wykonywać tylko wszystkie ćwiczenia w jednym...
    Ja osobiście zaczynam od dzisiaj i mam nadzieję, że będą skutki. Tylko mam takie pytanko: kiedy najlepiej robić te ćwiczenia (rano przed śniadaniem, czy też wieczorem jak to zazwyczaj na siłownie się chodzi? Czy też jak się chce?)? Z góry dziękuję za odpowiedź.

  11. No, ja dzisiaj po 1 dniu ;) Mam nadzieje, że będą efekty :D Jak narazie jestem nastawiona pozytywnie, ale... się zobaczy

  12. ja mam dziś 9 dzień ;) ale jakoś mało widzę efekty na razie :(
    tyle tylko że już czuję że mięśnie mam trochę bardziej wzmocnione ;)

    ale mam parę pytań:
    czy ćwiczenia trzeba robić codziennie o tej samej porze?
    czy za długie przerwy między kolejnymi ćwiczeniami mogą być przyczyną braku oczekiwanego efektu?
    czy mogę robić a6w jeśli nie chcę schudnąć, tylko sprawić żeby mój brzuch był płaski?

    __
    Ktostam, ja na początku robiłam po połowie śniadania rano żeby mieć trochę siły, a potem kończyłam śniadanie.
    teraz jak mam trochę więcej rano do roboty to robię wieczorem ale mi trudniej bo mam mniej siły. więc chyba postaram się wrócić na rano

  13. jak zrobiłam wszystko od razu, bez przerw, to nie dałam rady...

    wczoraj już nie zrobiłam w ogóle :(
    zaczynać od początku?
    i co jak nie daję rady?

    Czy trzeba robić jakieś ćwiczenia rozluźniające po a6w?

    z góry dziękuję za odpowiedź

  14. Jestem po 10 dni cwiczen 6 weidera i mysle ze wytzrymam do konca i bedzie ładny brzuszek

  15. Hej Ja juz skonczylem a6w. zaczynajac wazylem 98 kg konczac 90 kg. polecam a6w bo sa wyniki delikatna krata na brzuchu a jak robilem normalne brzuszki to tylko mnie kregoslup bolal. Naprawde trzeba miec silna psychike bo 2 ostatnie tyg sa najtrudniejsze. Nie robilem prawie zadnych przerw tylko miedzy 5 i 6 cwiczeniem robilem 1 min przerwy bo tak miesnie bolaly. teraz robie a6w 5 razy w tyg czwiczenie z 20 dnia. pozdrawiam i zycze wytrwalosci :) )))

  16. fajna i wygodna ta 6- weidera!!!!!!

  17. ile razy dzienie trzeba robic

  18. Witam wszystkich!
    Mam pytanie odnośnie efektów ćwiczeń.
    Przy ćwiczeniach nie przestrzegam żadnych diet. Czy to w ogóle ma jakiś sens i czy same ćwiczenia wystarczą bym uzyskała plaski brzuch i wąska talię? Z góry dziękuję :-)

  19. No pewnie ze sa efekty...juz po 3 tygodniach...istotne jest tez jaki jest Twoj "punkt wyjscia".

  20. Co do sesji - kłamstwa! Wejdźcie na oryginalną stronkę www a6w pl tam jest wyraźnie napisane, że między wykonywaniem poszczególnych ćw. nie powinno być ani chwili odpoczynku, a między całymi sesjami min. 3 minuty i nie ma max. czasu. podali że jak komu pasuje można drugą sesje zrobić, np. za godzinę! W dodatku przyjmują fakt dnia odpoczynku... Wszystko tam jest ładniej rozpisane! Nie potrzebujemy diety! Ta strona kłamie!

  21. przepraszam, ta strona to www 6weidera com ! polecam!

  22. ja jestem na 4 dniu ćwiczeń i jakoś dziwnie łatwo mi to wychodzi ;-) Nie wiem czy powinnam się cieszyć, czy najgorsze dopiero przede mną. Pozdrawiam :)

  23. siema mam pytanie jestem juz na 14 dniu ćwiczen a kształtuje mi sie górn mięsnie od pępka zwyż i nie wiem czy coś zle robie czy to przyjdzie z czasem prosze i szybka odpowiedz jak by można było to napiszcie na gg 10604351

  24. Chciałabym się spytać czy podczas wykonywania całej tej aerobicznej 6 weidera moge wykonywać inne ćwiczenia, np. na talie na pośladki, poranny jogging... ??

  25. Czy mogę trenować A6W mimo że mam tylko 14lat?
    bardzo proszę o odpowiedź :)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij