Aerobiczna 6 Weidera

  1. Jeszcze chciałam się spytać w jakiejporze najlepiej wykonywać te ćwiczenia?

  2. siemanko, mam 15 lat i jestem na 6 dniu ćwiczeń, nie stosuje diety nie jestem otyły, ćwiczenia robię po to by uzyskać efekt "kaloryfera" poza tym ćwiczę też inne mięśnie, czy w takim wieku jest to szkodliwe i czy powinno sie zmniejszyć ilość powtórzeń ? Teraz robie 1 serie i po 4 powtorzenia.

  3. Hej ja jakis czas temu skonczylem cały trening szóstki i uwierzcie że to naprawde działa, wiem że jest ciężko zwłaszcza pod koniec ale troszkę samozaparcia i da rade. Efekt wizualny jest, a jesli ktoś go nie widzi jest to wina nastawienia, bo jak wiemy jesli mamy coś do brzucha zawsze bedzie coś nie tak. Dieta nie jest konieczna, po prostu kładź więcej uwagi na to co jesz. Powodzenia dla wszystkich.

  4. ja trenuję już 17 dni. polecam, efekty są naprawdę zadawalające :)

  5. trochę przeraża mnie te 42 dni ale dziś zaczynam
    a niech mnie trzymam kciuki za a6W
    napewno skomentuje efekty za tydzień

  6. Ja ćwiczę już 8 dzień i się nie poddaje, efekty może są jeszcze niezbyt widoczne albo ja ich nie widzę, bo nie mam za wiele do zrzucenia, więc to może dlatego, a chcę jedynie aby powrócił mój kaloryfer sprzed 3lat :)
    Jednak mam straszne bóle kręgosłupa przy ćwiczeniu i nie wiem czy sobie tym nie zaszkodzę, gdyż takie problemy mam od bardzo dawna, a ćwiczenie je tylko wzmacnia...

  7. Skończyłem :) w połączeniu z dietą i paroma innymi ćwiczeniami 10kg mniej :P za tydzień zaczynam od nowa :) . Polecam wszystkim

  8. No hej, sorki za zwłokę. Miałam skomentować po tygodniu te ćwiczonka. Szczerze to nie spodziewam się jakichś niesamowitych rezultatów. Po tygodniu ćwiczeń coś jakby mój brzuch jest bardziej płaski. Ale "maciuś" jest wytrwały to ja też, więc za tydzień znów napisze.

  9. witam wszystkich. cwicze dop 4 dzien i powiem ze cwiczonka wymiataja. swietna sprawa jak wykonuje sie je dokladnie to ostro daja popalic ale nie poddaje sie. i tego samego zycze wszystkim chcacym miec fajny brzuch. jak skoncze to napisze o efektach. pozdrawiam

  10. i co do wypowiedzi magi to mam ten sam problem z kregoslupem boli okropnie ale cos podłóż sobie pod plecki i powinno pomoc. :)

  11. witam! jestem na 12 dniu, jest ciężko, ale daje z siebie wszystko, efektów jeszcze nie widac, ale jeszcze 30 dni wiec myśle ze napewno będę. Bądźcie wytrwali. Powodzenia :-)

  12. Witam, ja już w październiku robiłem A6W, ale skonczylem po 10 dniach. Wtedy byłem duuużo cięższy, ważyłem 113 kg przy 190 cm, i temu było mi tak ciężko, teraz wziąłem się do roboty i waże 90 kg i dziś zacząłem A6W ponownie ;)

  13. Można razem z A6W wykonywać inne cwiczenia na brzuch? Chocby same brzuszki.

  14. No hej, dziś minęły 2 tygodnie odkąd zaczęłam... I dziś przerywam te ćwiczenia. Nie dlatego, że jestem leniwa. Rozmawiałam dziś z osobą, która wykonywała różne ćwiczenia i zestawy na brzuch. Twierdzi (i nie mam podstaw żeby jej nie wierzyć) że są to lepsze ćwiczenia dla mężczyzn, gdyż modelują górną partię brzucha. Mi zależy na tej dolnej i tu zaleciła mi całkiem inne ćwiczenia. Kurczę, to dlatego tak marne efekty. A myślałam już, że to mój "maciek" jest tak wyjątkowo odporny.
    Trzymam kciuki

  15. dzisiaj wlasnie zaczalem zrobilem cala 6 weider po 6 powotorzen
    zajelo mi to maksymalnie 15 minut
    jutro zrobie juz 2 serie wszystich cwiczen po 6 powtorzen

    postaram sie na biezaco dawac znac co sie dzieje z moim brzuchem :)

  16. Witam

  17. jesli chodzi o powtorzenia np w cw.1 (jak i w innych zadaniach) jezeli jest napisane 6 powtorzen to jak to sie liczy 6 na jedna noge i 6 na druga czy po 3razy zeby wyszlo 6? :P

  18. 6 na jedną i 6 na drugą :)
    Ja zrobilam 30dni i jedyne co mi schudlo-a moze bardziej sie umiesnilo to uda, brzuch moze mam twardy(gorna czesc), ale oczekiwalam ze zrzuce wlasnie dolna czesc brzucha(tak 1-2kg)... Niestety przerwalam po 30 dniach i teraz robie sobie tylko 3 serie po 10 powtorzen, bo nie chce totalnie porzucic cwiczen, ale to juz tylko i wylacznie dla siebie to robie, a nie zeby to A6W zrealizowac.
    A na moj brzuch chyba zastosuje inne cwiczenia ^^
    Pozdraiwam

  19. czy jak robicie te 5 i 6 ćwiczenie to też was bolą plecykręgosłup nad tyłkiem

  20. Założenie treningu już na wstępie można obalić prostą matematyką :
    ostatnie 4 dni to 3 serie po 6 ćwiczeń po 24 powtórzenia co w sumie daje nam 432 powtórzenia w jednej sesji treningowej .
    Na każde powtórzenie musimy przeznaczyć około 4 - 5 sekund ( 2 -3 napięcie , i średnio po sekundzie na dojście do pozycji i opuszczenie jej ) co daje nam bez żadnego zatrzymania i przerwy nawet minimalnej - 1728 sekund na wykonanie całego planu przy 4 sekundach na powtórzenie - a to jest prawie 29 minut ;]

  21. mam 15 lat przy wadze 75kg. wlasnie zrobilem 15 dzien .miedzy seriami robie ok.40 sek.przerwy.jak narazie sa zajebiste efekty widac juz 6-pak brzucha moze wytrzymam... ;p ;p

  22. Ja też mam pytanie. Otóż. Czy te ćwiczenia pomagają na płaski brzuch czy "na kaloryfer? bo ja chcę płaski.

  23. 3 dzień i raczej nie dotrwam do 42 ;D ale daj Bóg

  24. jestem na 21 dniu, póki co jest super! ponadto od pół roku stosuje zdroworozsądkową dietę i schudłam 7 kg. Mimo wszystko mam lekki tłuszczyk na brzuchu. mam nadzieje ze jak dotrę do końca to efekt będzie taki jak sobie wymarzyłam. czy jest szansa ze dzięki tym ćwiczeniom spale resztki tłuszczyku?

  25. Dziś wykonam 2 dzień A6W i mam nadzieję że dotrwam do końca, a jeżeli chodzi o powtórzenia. To w pierwszym ćwiczeniu np. mam 6 powtórzeń to każdą nogę podnoszę 3razy czy 6?

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij