Aerobiczna 6 Weidera

  1. o co chodzi z ta seria?

  2. 29 dni 6 mam za sobą :) , do tego aerobik dwa razy w tygodniu i większych efektów nie ma ;( czy to normalne..?

  3. Ja stosuje 6 weidera już prawie 2 miesiące a efektów nie widzę; (

  4. elo..
    ja po calym cyklu też specjalnie nie widzę
    patrząc na zdjęcia tj

    http ://www. menshealth.pl/m /192/trombert_sixpack-311541 009 62f00 a46ccf5 f21 ec4c7267 .jpg
    (połaczyć proszę bo nie można było wstawic)

    trzeba chyba wziąć strery''' albo jakies suple

  5. Dziś mam 22 dzień i za cholere nie widac w ogóle efektów! Masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Witajcie
    6 ćwiczeń = jeden cykl (jedno powtórzenie)
    ilość powtórzeń (np.6) = 1 seria
    3 serie = standardowo praktycznie codziennie.
    Ok...to już wiadomo :)
    Ale moje pytanie jest następujące - ile w zasadzie powinno trwać jedno ćwiczenie ? Znaczy, ile machnięć prawą i lewą nogą w pierwszym ćwiczeniu, ile machnięć oboma nogami w drugim etc.?
    Tego niestety w treści artykułu nie zamieszczono, ani w innych forach, poradnikach(poza ćwiczeniem 5, gdzie jest określona ilość zmian nóg od 5 do 15 razy)
    Byłbym wdzięczny gdyby ktoś znający dobrze temat i fachową teorię i praktykę udzielił mi odpowiedzi.
    Pozdrawiam

  7. Zaczynam dopiero :( Może ktoś powiedzieć ile można około schudnąć po zakonczeniu? Razem z dietą bez tłuszczu i cukru oraz ok. 100 brzuszków ?? ?

  8. Kamillla czytaj artykul ze zrozumieniem ; a6w sluzy do wyrobienia miesni a nie schudniecia; musisz spozywac blonnik, zapomnij o fast foodach; inaczej sie nie da;
    ci co pisza ze schudli to pisza istne bzdury;
    ja robila a6w 3 razy po calej serri;
    trzeba uwazac na kregoslup ledzwiowy. bo te cwiczenia obciazaja te okolice;

    pod faldakmi tluszczu tworza sie ladne miesnie :) wyglada to wrecz smiesznie; no ale trzeba zrzucic jeszcze tluszczy;
    nie prawda jest ze robi sie to non stop;
    dopuszczalne sa 3 przerwy po 1 dniu; ale trzeba pamietac ze ciezko pozniej wrocic do cwiczen;
    lepszy jest bodyforming lub joga odchudzajaca;
    i bez cisnienia, bo uzyskasz efekt odwrotny; jeszcze bardziej przytyjesz ze stresow;

  9. mam 3 dzień , na razie jest ok , widze postępy ; D

  10. e ludzie mam pytanko jak mam na brzuchu z 3cm tłuszczu to efekty będą widoczne

  11. dziś odnalazłem światełko w tunelu- 6W - jestem uparty zrobiłem pierwszy dzień - dla niewtajemniczonych - jedna seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu- na pewno pomaga- samo palenie w ,,trzewiach'' mówi ze musi być efekt. robiłem 2 tygodnie na ławeczce skośnej- codziennie 1x3x20- podkład jest bo efekt żaden. trzymam kciuki za tych co zaczęli!!!
    Spalanie tłuszczu to nie taka prosta sprawa - bieganie naczczo min 40 min rano- po 2 tygodniach sa efekty-tylko nie ważcie się codziennie bo zmiana metabolizmu spowoduje przyrost wagi na plus w pewnym momencie - przyrost mięsni i nawodnienie organizmu- zatrzymanie wody ...

  12. ja jutro bd robil 4 dzien i jak narazie nie jest zle :)

  13. trzeci dzień bez problemów :-)

  14. jeszcze tylko 38 dni ;-)
    Czuć nowy bodziec - 4 dzień dodatkowa seria. Pozdrawiam wytrwałych!!!

  15. Witam,
    zrobiłem A6W już 2 razy i właśnie kończę 3 raz. Niestet,mimo że doświadczona osoba pokazała mi jak dobrze ćwiczyć nie widzę dużych efektów (a to już 3 raz). Tzn wydaje mi się że mięśnie się rozrosły ale nadmiar tłuszczu na brzuchu psuje efekt. Nie wiem jak mam się go pozbyć (ćwiczę też inne części ciała, używam rowerka i stepera). Może ktoś ma podobny problem?

  16. Witam !!!
    Mam z sobą 30 dzień ćwiczeń 6w , efekty są znakomite nareszcie widać zarys krateczki na moim brzuchu ! Polecam naprawdę wam się to opłaci , ja już po 10 dniu zauważyłam pierwsze rezultaty moich ćwiczeń - oczywiście prócz 6w stosuje również dietę i jeżdżę rowerem 5 razy w tygodniu po 60 min. :) pozdrawiam ćwiczących :)

  17. juz wczesniej cwiczylem brzuch i efekty byly widoczne . Dzisiaj mi leci 8 dzien 6 weidera i widze ze sa wieksze efekty :) powodzenia w cwiczeniach :) :P

  18. na czym polega seria 2? i seria 3?

  19. Do tych ćwiczeń jest tabela dni liczby serii i liczby powtórzeń w każdym ćwiczeniu.
    dziś złamałem 8 dzień - można się spocić leżąc :-)

  20. jak się pozbyć tłuszczu z brzucha w szybki sposób żeby zacząć A6W ?? ? Ponieważ ćwicząc bez spalenia tłuszczu widać tylko rzeźbę a nie ładny płaski brzuch... :-/

  21. proszę o szybki sposób!!!

  22. Witam ! Do kasia000 , dodatkowo do A6W możesz sobie dorzucić np. jazdę na rowerze albo bieganie , myślę że to dobrzy trening na spalenie tłuszczu ! pozdrawiam

  23. Zamknąłem 13 dzień- zmienia się struktura mięśni brzucha - ale jeszcze długa droga ....Pozdrawiam ćwiczących!!!

  24. Mam pytanie jaka powinna byc przerwa miedzy seriami ja jestem na 12 dniu i nie robie żadnej ale zaczyna sie robic troszke ciezko

  25. witam juz raz zrobilam A6W i naprawde efekty sa niesamowite, nie stosowalam zadnej diety, dzis robie ja drugi raz, bo niedawno urodzilam synka, ale goraco polecam ten zestaw cwiczen i lepiej nie robic przerw miedzy seriami, bo duzo gorzej sie cwiczy, pozdrawiam ;) ))

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij