Aerobiczna 6 Weidera

  1. Hej Wszystkim! Ja też dziś skończyłam 30 dzień, ale robię A6W już drugi raz, pierwszą 42 skończyłam jakieś 3-4 tygodnie przed rozpoczęciem tej serii. Mięśnie brzucha są mocniejsze i bardziej widoczne bez dwóch zdań :) co do spalania tłuszczu to w moim wypadku raczej kiepsko ponieważ taka moja uroda, że wszytko mi w brzuch idzie zamiast w pupę, a potem ciężko zgubić :) ale w sumie 55 kg przy 167 cm to chyba tragedia nie jest ;) w każdym razie wszystkim niepewnym mogę z czystym sumieniem gorąco polecić te ćwiczenia, a co do wcześniejszych pytań to po 1. nie ma absolutnie żadnych przerw! Ani pomiędzy pojedynczymi ćwiczeniami, ani pomiędzy seriami! Jedyną ewentualnością jest do 20 sekund przerwy (dla tych wykończonych) pomiędzy seriami. Po 2. ćwiczenie 1, 3 i 5 wykonuje się na zmianę, raz na jedną, raz na drugą nogę. Na pocieszenie dodam, że przy pierwszym cyklu też wymiękałam przy 12-14 powtórzeniach, ale kiedy doszłam do 18-20 już było mi lżej, a teraz przy drugim cyklu jest o wiele łatwiej ( w końcu mięśnie się już trochę wyrobiły ;) ) Pozdrawiam wszystkich ćwiczących i zachęcam wszystkich niepewnych ;)

  2. dziś 33 dzień :D

    to naprawdę działa, trzeba robić porządnie i nie zniechęcać się, jeśli na początku się niemalże mdleje ;p ja kto było w moim przypadku

    okazało się, że mam mięśnie tam gdzie ich istnienia nawet nie podejrzewałam :D

    ćwiczącym życzę wytrwałości, a niezdecydowanych gorąco zachęcam bo naprawdę warto :-)

  3. za co uznaje sie serie? 1,2,3 ?

  4. Ćwiczenia zaczynam od dzisiaj, boje sie xD

  5. mam takie pytanko a mianowicie bardzo chodzi mi o mięśnie ud. czy te ćwiczenia pozwolą mi na ich wzmocnienie? ;)

  6. nie. weider nie działa na mięśnie ud.
    większość tutaj to widzę kobiety więc napiszę:

    weider raczej nie spala tłuszczu. ten zestaw ćwiczeń buduje mięśnie!! jak chcecie pozbyć się oponki to dodajcie do tego jeszcze aeroby i dietę. możecie też zakupić spalacze aby przyspieszyć proces.

    co do samych ćwiczeń to ja je sobie troszkę zmieniłem. za mało jest tam ćwiczeń na dolną partię dlatego zamiast 6 ćwiczenia polecam unosić nogi na ok 20-30 cm i opuszczać tylko pamiętając o tym żeby nie dotykać podczas opuszczania piętami gleby.

  7. Czy mógł do mnie napisac ktos kto skonczyl 6 weidera bo mam jedno pytanie pisac na gg 19702717 (nawed jak jestem niedostępny) ;D

  8. kiedy najlepiej robic te cwiczenia rano wieczorem? ;]

  9. to od dzisiaj zaczynam...zobaczymy czy przetrwam ;)
    powodzenia wszystkim ;D

  10. chcialabym zaczac te cwiczenia ale nie rozumiem zbytnio tego planu treningowego..co to sa te serie ?

  11. no i tu jest napisane dobrze, przeciez to zadna dieta tylko cwiczenia!

  12. robię już od roku, kończę jedną i od razu zaczynam drugą :) mułki są, ale tłuszczyk też został... ale różnica jest duża.
    a co do mięśni ud - jeśli przy ćwiczeniach gdzie trzeba przytrzymać kolano złapiesz mocno za udo, to widocznie ci się zmniejszy w tym miejscu (nad kolanem), ale coś za coś, wolniej brzuszek idzie :) ale łatwiej się to robi :)

  13. Witam Was !,
    Przed zaczęciem A6W miałem już lekki kaloryferek :)
    Mam 13 lat i to już mój 2 dzień A6W.
    Mój brat (dużo starszy) wimiękł na 10 dniu.
    Boję się, że też niedam rady.
    Muszę się zmotywować ! Radzę wszystkim bardzo się zmotywować ! 
    Napiszę Wam z jakiś czas jak tam efekty.
    Cześć,
    Olek :)

  14. Mam pytanie,bo w tej tabelce jest napisane ww 1 dniu 1 seria 6 powtorzeń.I z tymi powtorzeniami chodzi o to,ze np w 1 cwiczeniu podnosisz lewa noge 6 razy i prawa noge 6 razy,i tak w kazdym cwiczeniu i to jest 1 seria?

  15. ja jestem juz po 7 dniu i nie widze rezultatow , robie cos zle?

  16. Najgorzej jest po 1-2 dniu, kiedy towarzyszą zakfasy/mikrouszkodzenia mięśni. Ja właśnie wczoraj zacząłem. Tragicznie nie jest ;) Zobaczymy później xD Mam nadzieję, że coś mi to da, bo brzuszek mam :P Dodatkowo jeszcze robię pompki, przysiady i brzuszki, tak po 15 na serię.
    Pozdrowienia i silnej woli ;)

  17. siema , mam pytanie moze troche glupie ale chce wykonywać to dobrze . chodzi o to ze nie wiem czy jedna seria to te 6 ćwiczeń ? i jeszcze jedno . w pierwszym ćwiczeniu gdy wykonujemy 6 powtórze to każdą noge mam podnieść 6 razy czy na zmiane jedną i drugą tak zeby w sumie wyszło 6 podnoszeń ? z góry dzięki za odpowiedz ;)

  18. Witam ;) od tygodnia mam zamiar cwiczyc, ale jakos nie moge zaczac :)
    czy po ukonczeniu tych cwiczen na prawde widac rezultaty :) ?

  19. Witam wszystkich !!!
    Ja włąśnie zaczynam po raz trzeci swoją przygodę z A6W - te ćwiczenia są naprawdę rewelacyjne !  W moim przypadku dość szybko widać było pierwsze rezultaty ! Pozdrawiam !!!

  20. Zaczynam dzisiaj ;) trzymajcie kciuki ;)

  21. Czy po ukonczeniu A6W moge liczyc na zgubieni paru kilogramow :) ) ?

  22. Myśle że tak- ja zgubiłam  8 klogramów , ale dodatkowo do A6W ćwiczyłam również areoby tj, jeżdziłam rowerem lub biegałam trzy razy w tygodniu :) Trzymam kciuki Dominiko  , jeśli tylko będziesz systematycznie wykonywać te ćwiczenia myślę że uda Ci się osiągnoć cel - a jeśli nie to napewno Ci one nie zaszkodzą ! pozdro :)

  23. Mam nadzieje, ze sie uda ;)
    dodatkowo od dwoch tygodni biegam codziennie wieczorami :) i jem tylko do 18 :)

  24. Aaa i jeszcze takie pytanko, czy te cwiczenia mozna wykonywac wieczorem? czy lepiej z rana ??

  25. To raczej nie ma znaczenia kiedy , jak Ci wygodniej dodam że ja gdy zaczynałam przygodę z A6W to ćwiczyłam rano zaraz po przebudzeniu - ale teraz ćwiczę wieczorami - efekt ten sam :)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij