Aerobiczna 6 Weidera

  1. ja mam 175 wzrostu waze 75 kg w domu mowia ze wygladam jak berta chciałabym miec brzych taki jaki miałam 3lata temu płaski i bez boczkow waga mi nie przeszkadza ale chcialabym bardzo zgubic moj brzuch w kształcie jojojuz nie wiem co mam robic jak zaczne ciwiczyc to na nastepny dzien bola mnie miesnie brzucha i od razu rezygnuje :( ((
    pomozcie mi albo dajcie mi dobre wzkazowki co mam zrobic zeby wygladac jak 3lata temy

  2. lubie jesc chipsy i słodkosci czy to wpływ na efekt jojo ?? ??
    w jakies czesci napewno ale mam odmowic sobie wszystkiego!!!! ?? ?? ?

  3. lubie jesc chipsy i słodkosci czy to wpływ na efekt jojo ?? ??
    w jakies czesci napewno ale mam odmowic sobie wszystkiego!!!! ?? ?? ?

  4. Kasia - słodyczy na pewno!! Nie ma nic za darmo !! I żeby były efekty to trzeba się napracować. Satysfakcja gwarantowana :)

  5. mam pytanie. w tych cwiczeniach ile sie stopni podnosimy tułow nad ziemia ??

  6. Mam pytanie... Czy te cwiczenia pozwola pozbyc mi sie zbednych faldek na brzuchu czy to tylko wzmacnia miesnie ??

  7. o wlasnie to samo pytnie chcialam zadac co powyzej> ??

  8. Witam Wszystkich!!! Ja dopiero zaczynam tzn dzis był mój drugi dzień i tak naprawdę nie myślałam że to tak męczy... Ćwiczenia wydają się łatwe, ale jak się ćwiczy to jednak nie jest to takie prosto jak by się wydawało. Strasznie po ćwiczeniach bolą nogi. Mam nadzieję że dam radę i wytrwam do końca - ale WIEM ŻE NIE BĘDZIE ŁATWO :(

  9. MAM pytanie!!! Dziś zrobiłam 4 dzień A6W i tak na prawde nie wiem czy źle ćwiczę, bo nie mam zakwasów na drugi dzień. Po ćwiczeniach czuję że ten brzuch jest przesilony, bolą nogi alee może ja coś źle ćwicze... sama nie wiem!!!!!! Może ktoś mi coś poradzi ?? ? z góry dziękuje!!!

  10. kurcze..jak tak czytam te komentarze to słabo mi isę robi...przecież wyraźnie powiedziene jest że miedzy seriami i ćwiczeniami nie robimy przerw...moja najdłuższa była na 3 głębokie wdechy mimo że dopiero 5 dzień mam za sobą... w trakcie ćwiczeń jak bardzo boli..trzeba zrobić głęboki wdech i te wszystkie kłucia i skurcze znikają i po kilku sekundach znów się za to brać! no a z zakwasami..też nie mam zakwasów póki co a uważam że wszystko robie jak należy i idealnie :) (nie ma jak dobra samoocena) ale robie ćwiczenia dla urozmaicenia, zamiast brzuszków i dają o wiele szybsze efekty, wiec bardzo polecam.
    no i jeszcze jest powiedziane ze nie ćwiczy isę więcej niż pół godziny dziennie tego...TYLKO BEZ PRZERW! jeśli bez przerw wychodzi dłużej to należy skrócić czas fazy stacjonarnej czyli nie trzymać tak długo w jednej pozycji..to ma być 2-3 sec...

  11. myślę że zbędne fałdki znikają tyle że trzeba sie trzymać harmonogramu ćwiczeń i nie robić przerw dłuższych niż na 3 - 5 głębokich wdechów. no i nie znikną po 10 dniach ćwiczeń tylko trzeba zrobić całe 42 dni. i jak nie pomoże top zrobić tydzień albo dwa przerwy i zacząć od początku całą A6W.

    a co do diety 1000 kalorii nie będę isę wypowiadać...dla organizmu jest to tragedia i jeśli ograniczycie mu w ten sposób dostępność pożywienia tyo potem jak już schudniecie i tylko coś zjecie to on będzie sie starał zmagazynować jak najwięcej bo "będzie sie bał" że znów nastanie głodówka ( taka jest fizjologia człowieka)

  12. Dzisiaj zrobiłam 6 dzień i zastanawiam się czy czegoś nie robie źle bo cały zestaw cwiczen zajmuje mi ok 13 minut ;/ chyba za szybko mi to idzie ? wydaje mi sie ze przerwy 2 sekundowe minimum są, pomiedzy seriami zadnych przerw nie robie wedle zalecen.. czy taki szybki czas nie zmniejszy efektow jakie a6w powinna przyniesc?

  13. ja też dzisiaj miałam 6 dzień i też nie robie tego długo może jakieś 15 minut, może i źle ćwicze - ale nie przejmuje sie, ciesze sie tylko ze cwicze a nie siedze z tyłkiem w fotelu. A wydaje mi sie że nawet 15 minut jakiś ćwiczeń jest lepszy niż nic... ale to oczywiście moje zdanie. A wiadomo że później czas wykonywania ćwiczeń sie zwiększy, bo dojdzie więcej powtórzeń.

  14. też mam pytanie, jak mam wykonywać ćwiczenie 5? jak długo mam robić te nożyce? prosze o szybką odpowiedz :)

  15. i czy to prawda, że po tych 42 dniach trzeba zrobić 2 miesiące przerwy, żeby wszystko w srodku doszło do siebie?

  16. A ja ćwiczyłam przez jakieś 10dni ale nie było żadnego efektu! NO i przestałam. Może jeszcze raz spróbuje no nie wiem. Jakoś mój brzuszek jest odporny na wszelkie ćwiczenia

  17. A ja po 1 tyg już "odpadłem" wogole zero motywacji aby cwiczyć. Zrobie 1-2 serie i już zmeczony jestem. Takze nie wiem jak mozna i ile cierpliwosci miec aby dojsc do 42 dnia. Chyba żeby odrazu pominac 41 dni i tylko skupić na dniu 42 :)

  18. Witajcie!
    Ja ćwiczę 11 dzień. Fakt brzusio boli ale to jeszcze nie jest taki brzuszek o jakim myślę.
    Uczciwie piszę, że podjadam słodycze , zgubić chciałabym 3kg ale niekoniecznie, bardzo mi zależy na płaskim brzuszku. Proszę nie piszcie o braku czasu i silnej woli czy wytrwałości. Jestem Mamą 3,5 letniego synka i jakoś znajduję czas aby się pomęczyć- pozytywnie. Czasem bywa tak, że synek jest moim instruktorem, wie jakie ćwiczenie będzie następne. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

  19. Witam, jestem po pierwszym dniu ćwiczeń ;) No coż nie jest źle, tylko mam pytanie: zrobiłem pierwszą serie ćwiczeń w niecałe 5 min, czy aby nie przeginam? W opisie pisało, żeby nie ćwiczyć dłużej niż 25min. Ja to robię w 1/5 tego czasu, czy to źle? Jeszcze w poprzednie wakacje kratkę miałem, mój cel to jej odzyskanie (na wydechu kratka sie uwidacznia... :) Proszę o odpowiedź... :)

  20. od dziś zaczynam A6W. odedzwe sie za tydzień :)

  21. Witajcie.
    Ja już ćwicze 19 dzień plus mała dieta ,ale rezultat już widzę po sobie.Super są te ćwiczenia,i życze każdemu wytrwałości.

  22. ja zaczne 14 czerwca bo akurat teraz wyjezdzam na weekend i nie mialabym gdzie ciwczyc. dam znac za jakis czas :)

  23. nie bardzo wiem o co chodzi z tymi seriami ...
    np chce zacząć od jutra ćwiczenia, to robię 6 razy ćwiczenie pierwsze i koniec? drugiego dnia 6 razy ćwiczenia drugie i koniec? trzeciego dnia 6 razy ćwiczenie trzecie itd... ?? ?
    czy wszystkie ćwiczenia co dziennie czy jak? niech ktoś napisze dokładnie bo ja tak mało kapuje jak na razie nie dociera do mnie a chce to dobrze wykonywać ;) pz i proszę o odpowiedź :) )

  24. hi aga musisz wszystkie cwiczenia wykonac po 6 razy pierwszego dnia
    drugiego dnia wszystkie cwiczenia po 6 razy dwie rundki
    etd...

  25. Tak to czytam i pozytywnie się nakręcam... Mam sporą oponkę i bardzo chciałabym ją zrzucić - od marca zaczęłam intensywnie uprawiać sport, ale zapasy z ciąży i po mam bardzo duże. Myślę, że spróbuję tego treningu, bo w diety cud już nie wierzę... Trzymajcie kciuki. Będę Wam pisać, chociażby dlatego, żeby podtrzymywać się na duchu w chwilach zwątpienia : )

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij