Aerobiczna 6 Weidera

  1. :)

  2. jestem po pierwszym dniu.. było mega łatwo, nie wiem może robiłem coś źle, albo po prostu mama zajebiste mięśnie na brzuchu, ale było naprawdę łatwo

  3. Witam
    Ćwiczę 6 Weidera już od miesiąca robię wszystko zgodnie z wskazówkami i nie widzę za wiele efektów i podkreślam że jestem chudą szczupłą osobą i nie mam tłuszczu. Nie wiem może faktycznie robię coś źle i proszę o poradę

  4. ja juz ćwiczę 42 dzień mam piękną drabinkę ale mam 13 lat

  5. Czy dzięki tym ćwiczeniom spali się tłuszczyk na brzuchu i boczkach ?? ;>

  6. trzeba kazdy trening prowadzic okolo 20 minut ?

  7. do ziele878 ćwiczenie wiedera jest głównie na spalanie tłuszczu a inny abs jest na przyrost mięśni a jak go nie masz za wiele to polecam inny zestaw ćwiczeń :)

  8. @Magda @ kruszka nie wiem jak z tymi przerwami, chyba najlepiej ich unikać. Magda nie wiem gdzie jedziesz, ale chyba znajdziesz 30 min na zrobienie ćwiczeń (mogę się mylić oczywiście bo nie znam Twojej sytuacji). Jak już się zdarzy przerwa to chyba najlepiej "cofnąć" się o parę i dalej iść normalnie, jak np. jesteś na 18ym dniu i nie ćwiczyłaś 2 dni to cofnij się do 14. To tylko moje zdanie, ale chyba brzmi to w miarę rozsądnie. Pozdrawiam, i powodzenia! ;)

  9. ja zaczynam dzisiaj cwiczyc, badz jutro ;) w zaleznosci ja szybko otrzymam odp;P prosze napiszcie mi czy jak zaczne ten plan treningowy co jest umieszczony zaraz pod sposobami wykonywania danych cwiczen, to mam wszystko robic wg niego? dzien po dniu? bo tu czytam ze jakies przerwy po kilku dniach czy seriach..? hmm iii pogubilam sie przez to;P prosze odpiszcie mi :) ma byc dokladnie tak jak w tym planie wyzej? 1dzien 1seria 6 powtorzen, 2dzien 2serie 6 powtorzen.. iii tak przez te wszystkie tygodnie? bez zadnych jakis wiekszych przerw? dziekuje z gory pozdrawiam :) )

  10. hmm wlasnie zobaczylam wypowiedz lol do ziele878 i jednak zrezygnuje bo ja tez tluszczu za wiele nie mam;P chcialam tylko brzuszek delikatyny zgubic;P i utrzymac go w formie;]

  11. moze duzo z brzucha i boczkow nie spadnie, ale napewno brzuch sie zrobi bardziej płaski i mięsnie beda widoczne :) czesc tluszczu zastąpią mięsnie, z dietą napewno pod koniec się sporo tluszczyku spali bo trening jest intensywny. Ja mam troszke tluszczyku na brzuchu a i tak miesnie sie przebijaja :) niektorzy wrzucaja swoje foty przed i po, warto poszukac bo to dowod na to ze naprawde dziala :)

  12. witam. Dzisiaj jestem po 8 dniu ćwiczeń a6W. Efekty w umięśnieniu brzucha są już widoczne, ale niepokoi mnie ból kręgosłupa podczas ćwiczeń. Pomiedzy seriami stosujęćwiczenia rozciągające kręgosłup i to pomaga, tak naprawdę tylko dzięki temu mogę natychmiast podejść do wykonania następnej serii. Mam nadzieję, że wytrwam do końca a końcowy efekt naprawdę będzie zadowalający. żobaczymy co czas pokaże. Powodzenia wszystkkim ćwiczącym. I jeszcze jedno, czy ktoś wreszcie mógłby podaćtę cud dietę na odchudzanie. ćzytałam, że odczudzająco wpływa koktajl sojowy, ale też nie wiem jak go należy zrobić.

  13. właśnie dzisiaj weszłam na tą stronkę, od dawna marzę o płaskim brzuchu, jestem szczupła.. ale jednak chcę płaski brzuch! :D to pomoga? czy tylko rzeźbi? bardzo możliwe, że od dziś zacznę. ;-)

  14. Jestem po 1 dniu... Czuje cały swój brzuszek.. ^^ Postanowiłam też ograniczyć to co jem..
    Macie dla mnie jakieś rady, jako osoby bardziej doświadczone w A6W?

  15. hm.. nie jestem doświadczona A6W, bo też zaczęłam dopiero wykonywać ;) ale jeśli chodzi o diete to ogranicz słodycze, jako ciekawostka to miętowa guma do żucia sprawia, że nie będziesz miała ochoty na słodycze :P pij jak najwięcej wody mineralnej niegazowanej, jedz białko, bo ono wyszczupla np. chude mięso, ryby, jogurty, twarożki :) ogólnie powinnaś jeść powoli, bo spożywanie w pośpiechu nie jest rejestrowane przez mózg i znowu jesteśmy głodni :D Przedewszystkim picie i sport! :) owoce, warzywa, (pomidory podobno spłaszczają brzuch) xdd
    ja mam zasadę, że jem tylko wtedy gdy jestem głodna, za każdym razem przechodząc koło wody to piję, nakładając sobie jedzenie nakładam na mały talerz, szczerze mówiąc jem tylko obiady i mi to wystarcza, nie głoduję :-) ćwiczę! wystarcza mi to. Czasem na śniadanie jakieś abłko, pomidor, jogurt i to wszystko :) )
    mam nadzieję, że coś pomogłam. powodzenia.

  16. Dziękuję bardzo :) Te ćwiczenia sprawiają, że nie jestem glodna.. Coś w nich jest.. :) Na którym jesteś dniu?
    Powodzenia koleżanko... ^^

  17. Witam trening pierwsza klasa po paru dniach juz widac efekty.Nie powiem jest ciezki,ale dalem rade a naprawde mialem troszke brzuszka hehehe ale juz niema POLECAM ten trening :) ))

  18. coś w nich jest, dobrze powiedziane i mam nadzieję, że nie robimy tego na darmo :) ogólnie to powinnam być na dniu 6, ale jednego nie miałam czasu i zaczęłam od 5 spowrotem xD a Ty na którym? Jak Ci idzie? :P kurde cholernie bym chciała, żeby to pomogło :D jakieś ćwiczenia cud czy coś :D też życze powodzenia ;-*

  19. Dziś dopiero drugi dzień stosuję A6W. Oprócz A6W robię też inne ćwiczenia, tak jakby dla lepszych wyników. Mam nadzieję na efekty i na bieżąco będę się nimi dzielić ;) . Pozdrawiam. ;-*

  20. czy zna może ktoś jeszcze inne ćwiczenia podobne do tego na inne partie mięśni (klatkę piersiową itp)?

  21. Ja jestem na 8 dniu.. z tego tez jeden dzień opuściłam i się cofnąć o jeden dzień musiałam.. oczywiście stosuje też inne ćwiczenia dla lepszego efektu.. :) I jak idzie koleżanko? ^^

  22. koleżanko mozesz powiedziec jakie inne ćwiczenia?

  23. Cześć.;d
    Ja właśnie od dzisiaj wieczora mam zamiar ćwiczyć... nie podoba mi się mój brzuch... mam 166 i ważę 52kg. no więc postanowiłam ćwiczyć... po opiniach widzę, że trening wymaga dużego zawzięcia w sobie;d mam nadzięję że wytrwam... myślicie,że do 1 września będą już zauważalne jakieś efekty? ;d

  24. Hej mam takie pytanko może mi ktoś powiedzieć jak się robi te ćwiczenia o co chodzi z tymi seriami i wgl ?? ? Pomóżcie !!! :( (

  25. A więc tak.. Ja dodatkowo robie mnóstwo brzuszków i ćwiczę pośladki. Ćwiczenia na klatkę piersiową powinieneś znaleźć gdzieś w tym serwisie.

    Chodzi o to, że każde ćwiczenie powtarzasz 6 razy i to jest 1 seria. A więc jeśli masz 2 serie to najpierw po kolei robisz każde ćwiczenie powtarzając je 6 razy a potem jeszcze raz od nowa.
    Mam nadzieje, żę pomogłam! :)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij