Aerobiczna 6 Weidera

  1. Opisz swoje doświadczenia związane z 6 Weidera.
    Mile widziane zdjęcia rezultatów :)

    Odpowiemy na wszystkie pytania :)

    Pełny plan treningowy pod adresem:
    http://mamzdrowie.pl/aerobiczna-6-weidera/

    Podziękowali (5):

  2. Nie skończyłam planu do końca jednak efekty i tak niezłe były :)

    Dodając do planu bieganie i inne aktywności spalamy tłuszcz i dopiero efekt pięknego brzucha się pojawia.

    jak ktoś nie ma planu jakiegoś szczególnego lub nie robi nic to polecam bardzo

  3. Całkiem interesujące, za bardzo nie mam planu na brzuch, robię co tam mi na myśl przyjdzie ale to wypróbuję, zaczynam od dzisiaj! trzymajcie kciuki ;)

  4. Uuu, to nie dla mnie, zbyt monotonna, wolę bardziej poeksperymentować... no i nie ćwiczyć brzucha codziennie, wystarczy mi 3 razy w tygodniu żeby zachować całkiem niezły brzuch.

  5. Zastanawiam się , ile razy trzeba nogą machać w ćwiczeniu 5, czy 5-15 znaczy na każdą nogę , czy też w sumie?
    Ja robię 10 , czyli 5 na każdą nogę :-)

  6. Straszna nuda, robiłam ale przestałam, wolę urozmaicone plany które działają równie dobrze :)

  7. isa20, , napisał(a):

    Zastanawiam się , ile razy trzeba nogą machać w ćwiczeniu 5, czy 5-15 znaczy na każdą nogę , czy też w sumie?
    Ja robię 10 , czyli 5 na każdą nogę :-)

    No jak to ile? Jedno potworzenie = prawa noga w górę, lewa w górę :) czyli nożyce... :)

  8. Prawda nudne, dlatego ja poprzednim razem postanowiłam rozłożyc te serie.Jakie powinny być optymalnie przerwy między seriami ?

  9. Najlepiej to żadnych przerw nie powinno być, non stop robić i pamiętać o tym żeby się w czasie wyrobić i nie tłuc tego z 40 minut.

    Jak Cię nudzi to mogłaś inny plan wybrać.

  10. ja zaczynam dzisiaj wierze ze beda efekty ;p

  11. powodzenia :)

    Podziękowali (1):

  12. Norman, , napisał(a):

    ja zaczynam dzisiaj wierze ze beda efekty ;p

    To zdaj jakąś konkretna relacje :) Zdjęcia mile widziane :P

  13. napewno zdam relacje wszytko w swoim czasie dopiero 4 dzien dzisiaj ;p szczerze mowiac jak zaczynalem cwiczyc myslalem ze te cwiczenia sa banalne no ale musze przyznac ze w trakcie treningu w znacznym stopniu czuje prace miesni brzucha :) wiec wierze ze bedzie dobrze po cwiczeniach mam delikatne zakwasy wiec cwiczenia musza dawac efekt a to jest naprawde motywujace ;p

  14. Widzę, że Wy tu macie niezłą wprawę :) Proszę, więc o pomoc! Do lipca potrzebuję się pozbyć kilku zbędnych kilogramów, a najbardziej tłuszczyków z brzuszka, nóżek i z przedramienia... Proszę pomóżcie :)

  15. Dronka, , napisał(a):

    Widzę, że Wy tu macie niezłą wprawę :) Proszę, więc o pomoc! Do lipca potrzebuję się pozbyć kilku zbędnych kilogramów, a najbardziej tłuszczyków z brzuszka, nóżek i z przedramienia... Proszę pomóżcie :)

    Dronka jeśli oczekujesz pomocy napisz coś o sobie w dziale "Dieta dla ciebie" lub "Trening dla ciebie" na pewno ktoś poradzi i rozpisze co jak zrobić.

    Co napisać? Podstawowe rzeczy niezbędne do wstępnych ustaleń treningowo-dietowych: wiek, waga, wzrost, tryb życia itd.

  16. czy to daje efekty chce wiedziec bo nie wiem czy mi sie oplaca cwiczyc jak nie zastosuje inne cwiczenia

  17. pioterk, , napisał(a):

    czy to daje efekty chce wiedziec bo nie wiem czy mi sie oplaca cwiczyc jak nie zastosuje inne cwiczenia

    Nie opłaca ci się.

  18. witam :-)
    jutro koncze 6ke i niestety kraty brak :-( cwiczenia wykonuje sumiennie bez odpuszczania i prawie bez przerw bo jednak przy ostatnim cwiczeniu w ostatniej serii musze po 10 powtorzeniach zrobic kilkusekundowa przerwe i dalej do konca daje rade na oparach :-( miesnie sie bardzo wzmocnily i lekki ich zarys sie pojawil ;-) takze nie wiem co dalej,pewnie krotka przerwa i zaczynam od poczatku dodajac do cwiczen jazde na bajku ;-) pozdrawiam i zycze wytrwalosci choc jest ciezko i nudno :-( to warto

  19. a serie tych cwiczen trzeba robic przed jedzeniem czy po? jak wy robicie?

  20. dianeczczka, to raczej już bez znaczenia bo i tak to nie są ćwiczenia aerobowe więc nie schudniesz przez te brzuszki a jedynie wyrobisz mięśnie brzucha.

    Najlepiej pomiędzy, z 2-3h po jedzeniu.

  21. ja mam pytanko. mam zamiar dopiero zacząć ćwiczenia. i powiedzmy ze 1 dnia jest jedna seria 6 powtórzeń a 7 dnia 3 serie 8 powtórzeń. nie rozumie dokłądnie o co chodzi. bo jest 6 ćwiczeń. jekby ktoś mógłby dokładnie wytłumaczyć. i czy te cwiczonko jest odpowienie dla mnie aby mieć tzn kaloryfer :) mam 179 wzrostu i waże 69 kg. pozdrawiam i prosze o pomoc ;)

  22. Czego tu nie rozumieć?

    ODPOWIEDŹ Jedna seria pierwszego dnia to: 6 powtórzeń ćwiczenia pierwszego, następnie 6 powtórzeń ćwiczenia drugiego itd.


    Więc dzień siódmy to już nie po 6 powtórzeń w ćwiczeniach tylko 8... a serie nie jedna, tylko 3, wiec robisz

    1. seria: cwiczenie 1, cwiczenia 2 itd.
    2. seria: cwiczenie 1, cwiczenia 2 itd.
    3. seria: cwiczenie 1, cwiczenia 2 itd.
    po 8 potworzen, czyli tak jakby 8 brzuszkow kazdego cwiczenia

    i masz.

  23. A ja po 1 tyg już "odpadłem" wogole zero motywacji aby cwiczyć. Zrobie 1-2 serie i już zmeczony jestem. Takze nie wiem jak mozna i ile cierpliwosci miec aby dojsc do 42 dnia. Chyba żeby odrazu pominac 41 dni i tylko skupić na dniu 42 :)

  24. lukii, , napisał(a):

    A ja po 1 tyg już "odpadłem" wogole zero motywacji aby cwiczyć. Zrobie 1-2 serie i już zmeczony jestem. Takze nie wiem jak mozna i ile cierpliwosci miec aby dojsc do 42 dnia. Chyba żeby odrazu pominac 41 dni i tylko skupić na dniu 42 :)

    Mięczak i dupa wołowa jesteś.

  25. chcialem zapytac po ilu dniach widac wieksze efekty ??

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij