Aerobiczna 6 Weidera

  1. robię te 6 waidera 3 dzień tylko jakoś szybko mi idzie bo zajmuje mi to ok 10 -15 min? czy to normalnę

  2. ciężka praca jest przy tym ale się opłaca ja już po 4 tygodniach byłam bardzo zadowaolona z efektów.
    A mam pytanie jak się ukończy ten plan to za jaki czas można znowu go stosować ?? i jak się go przerwie czy od razu można ponowenie go wznowic ?

  3. ciężka praca jest przy tym ale się opłaca ja już po 4 tygodniach byłam bardzo zadowaolona z efektów.
    A mam pytanie jak się ukończy ten plan to za jaki czas można znowu go stosować ?? i jak się go przerwie czy od razu można ponowenie go wznowic ?

  4. okropnie męczące ćwiczenia a im więcej tym trudniej . Zakwasy ogromne, a nie wolno spalić mięśni bo nie poćwiczy się już przez minimum 2 tygodnie. Efekty świetne ale praca przeogromna! Wytrwałym polecam bardzo.

  5. Witam!! Ja mam pytanie. Czy jest jakas określona pora kiedy trzeba wykonywac te cwiczenia ??

  6. To się robi tak że 1 cykl to np: 2 cw podnosze 6 razy nogi w góre i tak 6x czy raz? !

  7. robie od roku i chociaz mam troszke tluszczyku, efekt jest swietny, nie wywala mi wielkiego pępora przez bluzkę jak u niektorych panienek, tylko elegancko... no i talia tez lepsza!

  8. no to gratulacje :) też bym tak chciała :)

  9. wydaje mi się, że jak już się człowiek przyzwyczai do tych ćwiczeń, to może je robic codziennie. przecież nie zaszkodzi. ja nadal ćwiczę i ćwiczę...trzymajcie kciuki

  10. kiedy najlepiej robic ten trening rano, wieczorem?

  11. Wiele razy zaczynałem ale nigdy nie skończyłem, za trudne jak dla mnie :/

    Pozdrawiam,  e-grzybica_biz_pl .

  12. MÓJ WYNIK: 4/14. Czyli 14 podejść i dokończyłem całość 4 razy. Pierwsze
    podejście lipiec 2007, a ostatnie wrzesień 2010.  Mam 49 lat.
    zalety 6W:
    - uczy systematyczności
    - uczy organizacji czasu nie tylko w ćwiczeniach ciała
    - jest dobrym wstępem do innego typu ćwiczeń - w moim przypadku było to
    bieganie
    - z czasem weryfikowałem trening pulsometrem, obciążałem ciał0 (to ostatnie
    - to nie jest dobry pomysł)
    - ktoś kiedyś napisał, że tylko dwa razy w roku - próbowałem więcej - to był
    mój błąd!!!! DWA WYSTARCZY!
    - efekty wyraźne przyszły dopiero wówczas, gdy dołączyłem bieganie 5-8 km co
    2-3 dni (było fantastycznie), ale to było za mało - kaloryfer pojawił się po
    7-10 dniach od momentu dołączenia do 6W i biegania: dużego, ciężkiego
    specjalnego (z wystającymi kulami) HULA HOP (oryginalne około 80 zł); po około
    15 minut dziennie - radzę to robić w grubym polarze i pasie na brzuch (około 20
    zł) - aby uniknąć rozległych siniaków. Lekkie w pełni plastikowe są
    nieefektywne - miałem możliwość testowania u siostrzenicy. Tak, to dało efekty
    - byłem dumny. Dodatkowo Panowie szybko zauważycie dodatkowe korzyści z tego
    "kręcenie", zauważą to też wasze dziewczyny.
    - wnioski:
    1. tak, trzeba starannie i powoli, wówczas lepiej się wchodzi na tętno
    >120
    2. rok walczyłem z 6W i dopiero jak dołączyłem bieganie, dietę wg grup krwi
    i dietę ABS, a później to hula-hop - to osiągnąłem efekt
    3. nie jestem pewny pełnego bezpieczeństwa 6W na kręgosłup - opinie są
    sprzeczne - ja mam kłopoty teraz - ale może to typowe dla 49-latka
    4.  6W była przełomem w moim życiu: udowodniła mi jak byłem przez wiele
    lat zramolały; otworzyła mi oczy, nauczyła konsekwencji w planach treningowych
    i w organizacji czasu
    5. myślę, że do 6W, biegania (lub marszobiegów), hula-hop, pulsometru, diety
    ABS i wg grup krwi warto dokooptować mądry trening na kręgosłup (w tym w
    siłowni i bez siłowni);
    6. ostrzeżenie: uwaga na rozciąganie - bez przesady; gdy nauczycie się
    poprzez 6W filozofii systematyczności, to zaczynajcie od wzmocnienia
    kręgosłupa, później wg wyboru!
     
    Pozdrawiam :)

  13. pora dnia na 6W?
    dlaczego rano? dlatego, że gdy zrobisz rano, to masz "z głowy"; gdy odłożysz, to obiecujesz sobie, że po południu, później obiecanki, że wieczorem i bardzo łatwo "dać ciała" po np. 20 dniach (a dwa dni przerwy, to od nowa 42 dni ...) - więc lepiej rano, a jeżeli się nie uda to staraj się "żeby niewiem co", albo "żebu skały s..." - zrobić to przed obiadem
    dlaczego nie rano? bo specjaliści od kręgosłupa odradzają ćwiczenia 2-4 godziny od wstania z łóżka; podobno kręgosłup musi się powoli, na spokojnie porozciągać 
    Pozdrawiam :)

  14. Mam pytanie,bo w tej tabelce jest napisane ww 1 dniu 1 seria 6 powtorzeń.I z tymi powtorzeniami chodzi o to,ze np w 1 cwiczeniu podnosisz lewa noge 6 razy i prawa noge 6 razy,i tak w kazdym cwiczeniu i to jest 1 seria?

  15. ile "nożyc" trzeba robic w 5 ćwiczeniu ?? ?

  16. Czy ćwiczenie 6 w każdej seri wykonjemy tylko raz bądz tyle ile powtórzeń?

  17. Mam pytanie odnośnie tych serii i powtórzeń..
    Jeśli mam np 3 serie i 12 powtórzeń to chodzi tu o to że ćwiczenie 1,2,3,4,5,6 powtarzam 12 razy i tak 3 serie czyli 36razy... ?
    I czy te powtorzenia to robi się tak że od razu pierwsze ćw 12 razy, drugie 12..itd?

  18. Hej a jesli ktos jest nieaktywny fizycznie i chce zaczac cwiczyc a6w czy od razu mozna przejsc do rzeczy?

  19. Camparia radze ci jednak z tydzien porobic brzuszki :)

    Jesli dobrze wyczytalem to jednak bez diety nie widac efektow ?
    Dobrze ale ja nie odpuszcze sprobuje bez diety
    Mam jeszcze jedno pytanie
    gdy sie nie ma nic tluszczu na brzuchu a zaczyna sie robic a6w to beda efekty czy jednak troszke tluszczyku musi byc ?
    Dzieki sliczne i powodzenia w cwiczeniach dla wytrwalych ;]

  20. Ludzie ogarnijcie sie jak chcecie byc grubasami bez miesni i lamusami to nie cwiczcie i po co piszecie ze to nudne lub nie chce sie wam ?? Jak ktos chce byc koxem to robi ja np. robie to prawda ze to troszke meczace ale robie zeby byly efekty! Robie dopiero 3 dzien i juz czuje efekty .

  21. Czy to prawda, że jeżeli codziennie ćwiczę to wcale nie chudnę, bo przyzwyczajam mięśnie do wysiłku i one tego oczekują? Że powinnam ćwiczyć, przypuśćmy, co drugi dzień?

  22. Robię 6 weidera w domu, a dodatkowo 3 razy w tygodniu specjalne ćwiczenia na brzuch w klubie Saturn Fitness na Bielanach, zeby troche urozmaicić swoje ćwiczenia, dowiedziałam się że na brzuchu jest trochę wiecej miesni niz do tej pory myślałam :)

  23. norrell and strange royal canine save the queen clothes recollections yoga postures レディース} operetta photosuite 5 rangefinder 2005 silverado tob 160 pedhazur fastneedle office skills test erin boheme m9020ll a グッチ 時計|GUCCI 財布|グッチ キーケース|グッチ 長財布| management techniques casio gshock nightstands black obidos amazon sb16 dio device フリース} oxygene lanvin ballet skirt nail shows deli meats women pictures men's jewelry satellite radio tuner professional business resistence welding espn nfl 2k5 ps2

  24. little model sony cdx 454rf made in france preforeclosures restoration house concrete stamping tools wireless mighty mouse organic granola bars saraceno ristorante dealyard spot cooler quickbooks pro 2003 registration ford bronco real estate option agreements straight blade razor fruit bouquets hp scanjet 4850 shabby chic baby 4 LINE PHONE running with scissors film pc guardian technologies shark tooth fossils college credit cards http jamorama nokia accessories canada donate books es8078s relaxation excercises {2014 thumb rings trent willmon ortronics sb 22 probate real estate investing gators champ nueral network avanti wine refrigerator

  25. nissan terrano oshman fisher tennis cameras canon sat520 liquid bluing hair laser permanent removal pail heaters dio book on line kids christmas コーチ長財布} thermal blankets pump sleeves lg bluetooth headset that night vtech 2420 new york style pizza dough pine nut oil 2 line dsl filter cobalt metal mimi jobe {コーチ pikes place market airbrushbodyart intel easy pc camera depilation teddy bear collecting seiko flitz us baby cradles presto popcorn maker paris video {パタゴニア potable dvd players motorcycle riding sun glasses giottos mt 9170 postcards from no mans land new video group fujitsu fi 5120c product manager sony ic recorder rockem sockem robots game black and decker heaters

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij