Bolesne miesiączki

  1. Od dłuższego czasu mam bolesne miesiączki oraz ogólne osłabienie.

  2. oslabienie moze wynikac z anemi a okres... czasami tak organizm reaguje... pomysl o antykoncepcji.. ja mam wkladke levosert, jestem zabezpieczona na 3 lata, krwawienie regularne i malo obfite i prawie bezbolesne. same plusy

  3. Warto przebadać sobie poziom żelaza, bo często obfite okresy są właśnie rezultatem anemii (wbrew pozorom). Do tego proponowałabym wybrać się do ginekologa i wyjaśnić sprawę, bo leki przeciwbólowe mają różny stopień działania i czasem nawet najbardziej sprawdzone nie zadziałają. A lekarz powinien znać takie środki lecznicze, które pomogą bezpośrednio na ten problem. Ja przez wiele lat męczyłam się z bolesnymi i obfitymi okresami, dopóki nie poszłam do lekarza, który przepisał mi Aulin - lek przeciwbólowy właśnie na problemy podczas miesiączek. Teraz mam bardzo łagodne cykle, aż sama nie mogę się nadziwić, że męczyłam się tyle lat zupełnie niepotrzebnie.

  4. Odkąd stosuję hormonalną antykoncepcję i biorę tabletki vines to faktycznie też nie wiem co to PMS i bolesne miesiączki, nic nie boli, nie jestem drażliwa, wszystko jest ok :)

  5. a byłaś z tym u ginekologa? ja również mam bolesne miesiączki ale gin powiedział że taki mój urok-super,co nie? moja koleżanka pokazała mi to adamed.expert/endometrioza-przyczyny-objawy-i-sposoby-leczenia bo też miała bolesne miesiączki i okazało się że faktycznie ma endometriozę. dziewczyny nie bójcie się ginekologów!!! wiem że to nieprzyjemne, że czasem boli ale tu chodzi o NASZE zdrowie

  6. też mam z tym problem, jestem już umówiona na wizytę do pani doktor Beaty Chołys- Duszyńskiej, mam nadzieję, że powie i co i jak i jakie mogą być tego przyczyny. Takie miesiączki mam od jakiegoś czasu, dlatego mnie to zaniepokoiło.

  7. pomysl o tabletkach z hormonem... okres nie bedzie bolesny ani obfity.. oslabienie moze wynikac z anemii spowodowanej np obfitoscia okresow.. ja na taki problem wlasnie dostalam tabletki belara i wszystko mi sie unormowalo

  8. U mnie na bolesne miesiaczki ginekolog polecil wlasnie zalozenie wkladki levosert - zdecydowalam sie, bo dla mnie byly to tygodnie wyjete z zycia. Szczerze przyznam, ze nie zaluje, bo z kazdym miesiacem jest coraz lepiej, a do tego nie musze pamietac o tabletkach :)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij