Brak krwawienia po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych, mdłosci, bóle piersi, ciąża ?

  1. Brak krwawienia po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych, mdłości, bóle piersi, ciąża ?
    Witam , mamy z dziewczyna problem dotyczący braku krwawienia po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych. Mianowicie: zaczęła ona przyjmować tabletki antykoncepcyjne 30 czerwca ( gdy to dostała okresu) wybrała już pierwsze opakowanie. Minęły 3 dni po wzięciu ostatniej tabletki i krwawienie nie występuje. Zrobiła dziś test ciążowy - wynik negatywny. Uprawialiśmy seks właśnie przez pierwsze 2 dni kiedy to zaczęła przyjmować tabletki i w 2 tygodniu ich przyjmowania . Tydzień temu wystąpiły u niej 1 wieczoru mdłości a teraz zauważyła ze bolą ja piersi a częściej chodzi do toalety oddawać mocz . Dodam ze po tym jak miała mdłości nie uprawialiśmy już seksu , dodatkowo za każdym razem ja zabezpieczałem się jeszcze prezerwatywa. Co mamy robić? czy jest możliwe ze jest ona w ciąży? Proszę o poradę, z góry dziękuję.

  2. Proponuję niektórym więcej rozwagi. Czasami warto przemyśleć niektóre kwestie, zanim podejmie się odpowiednie działania.



    u230326 - Zerknij tu:

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij