Brak krwawienia

  1. Witam. Sprawa jest taka ze biore tabletki antykoncepcyjne juz prawie 3 lata. Nigdy nie mialam problemu ze w czasie przerwy pojawialo sie krwawienie, zawsze bylo to regularnie 3 dnia. A tym razem jest juz czwarty dzien przerwy i nic. Zdarzylo mi sie nie wziasc tabletki raz o tej porze ktorej powinnam ale jak tylko sobie przypomnialam to ja wzielam bylo to w krotszym czasie niz 12 h... czy mam sie bac, istnieje ryzyko ze moglam zajsc w ciaze. ?

  2. ryzyko jest zawsze jak sama wiesz... zrób test albo najlepiej idź na konsultacje do lekarza bo być może problem leży jeszcze gdzie indziej... przydałoby się zrobić badania hormonalne. Kiedy miałaś robione ostatnio? może czas zmienić tabletki? pomyśl tez o innej metodzie, ja sama zdecydowałam się zrezygnowac z tabletek bo cześto o nich zapominałam, a pożniej łapałam fazy że będzie ciąża jak nic ;/ to trochę ryzykowne jeśli ma się taki charakter jak ja ;) aktualnie mam wkładkę levosert którą jest komfortowym rozwiązaniem bo przynajmniej nie myślę o regularnym łykaniu tabletek i nie musze się bać tego co będzie gdy zapomnę je wziąć

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij