brak okresu

  1. Witam Serdecznie Panie doktorze mam pytanie brałam kilka lat tabletki antykoncepcyjne i zawsze po odstawieniu nie miałam miesiaczki ,teraz kiedy chcielibysmy postarac sie o dziecko odstawiłam tabletki ponownie,odliczyłam 15 dni cyklu od ostatniej miesiączki z odstawienia tabletek i zaczełam przyjmować duphaston na wywołanie z polecenia Pani ginekolog niestety rowniez nie dostałam okresu nie wiem co robić :( Pani doktor nie poinformowała mnie jak mam dalej postepować w przypadku kiedy miesiaczka się nie pojawi :( a tabletek duphaston pprzepisała na pół roku i nie wiem jak mam je teraz przyjmować Pozdrawiam serdecznie

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij