Chcę zrzucić zbędne kilogramy - potrzebuję porady ;)

  1. Witam!
    Mam 16 lat, jestem chłopakiem. Ważę 85 kg przy ok. 172 cm wzrostu. Mam spory brzuch i ... heh , "cycki". Chciałbym w końcu rozpocząć pracę nad swoim ciałem, schudnąć i trochę poprawić muskulaturę oraz kondycję :D Czy możecie pomóc mi, doradzić co mógłbym jeszcze robić, co zmienić?
    Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że moja dieta nie jest zbyt dobra. Postanowiłem dlatego, że wprowadzę pewne zmiany. Po 1. przestanę jeść słodycze, słone przekąski itp. i pić słodzone napoje. Po 2. nie będę jadł posiłków po godzinie 18. Po 3. chcę wprowadzić 4 posiłki w ciągu dnia, np. śniadanie, drugie śniadanie, obiad, lekka podwieczorek.
    Kolejne zmiany chcę wprowadzić w sferze ćwiczeń. Do tej pory nie ruszałem się zbytnio, dlatego chcę to zmienić. Po 1. zacznę wykonywać ćwiczenia rozciągające/rozgrzewające. Po 2. zacznę ćwiczyć pompki, brzuszki. Po 3. zacznę ćwiczyć 6 Weidera. Po 4. częściej będę jeździł na rowerze. Po 5. raz w tygodniu będę grał w tenisa ziemnego.
    I teraz pojawia się pytanie. Czy podane wyżej zmiany są dobre? Czy mógłbym zmienić coś jeszcze? Co mógłbym zrobić, żeby skutecznie zrzucić parę kilo, pozbyć się brzucha i "cycków" ? :D Proszę Was o pomoc, poradę.

  2. 1. pij wodę
    2. pieczywo jasne, zastąp ciemnym
    3. owoce i warzywa
    4. na obiad serwuj gotowana piers kurczaka albo gotowana rybę
    5. jedz mniej ale czesciej.
    nie wiem, co jeszcze. jak mi coś przyjdzie do głowy, to dam znać, ale pamiętaj, żeby nie przesadzać. najlepiej udaj się do specjalisty, bo trzeba sie zdrowo odchudzać.

  3. Najlepiej zacznij od ograniczenia jedzenia śmieciowego czyli słodycze,napoje słodzone coca-cola.Zawsze zaczynaj od śniadania,ważne aby dieta zawierała takie składniki jak białko (drób,ryby,chude mięso),probiotyki (kefiry jogurty,kiszonki),kwasy omega 3,węglowodany złożone.Pij niegazowaną wodę pół godziny   przed posiłkiem np.szklankę-powoli.Jest też wiele produktów,które przyspieszają metabolizm. Drugim elementem ,który musisz wprowadzić w życie to ruch.Na początek ćwiczenia spalające tłuszcz,i 2razy w tygodniu ćwiczenia siłowe.

  4. pamiętaj też o błonniku! naturalny jest w jablkach, ananasach.... ale jest mnóstwo błonnika, który można kupić np. w markecie

  5. Witaj
    Pij min 2 l wody mineralnej niegazowanej, jedz 5 małych posiłków, spożywaj dużo białka lub wspomagaj się odżywkę białkową to pozwoli ci tłuszcz zamienić w mięśnie.
    POWODZENIA

  6. napisz chociaż, jak Ci tam idzie odchudzanie i czy widać jakieś efekty

  7. Jak na razie dupa xDD Ograniczyłem jedzenie, ale to i tak nic nie dało zbytnio. Teraz chce trochę więcej wysiłku wprowadzić, jakies cwiczenia itd.

  8. no na ćwiczenia teraz pora jest wręcz idealna! dłuższe dni, ciepełko, ąz nie chce się siedzieć w domu :)
    tylko pamiętaj, żeby ćwiczyć regularnie, bo to podstawa. ćwiczenia wykonywana sporadycznie nie przynoszą rezultatów :/

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij