ciemny śluz a ciąża

  1. Witam, mam taki oto problem: we wtorek tj. 25.08 kochałam się ze swoim chłopakiem. Od 3 miesięcy biorę pigułki antykoncepcyjne (zoey), nigdy żadnej nie opuściłam, właściwie codziennie biorę je co do minuty, nie brałam ostatnio antybiotyków ani nic takiego, mój partner zabezpieczył się dodatkowo prezerwatywą dodam także, że nie doszło do wytrysku. Wczoraj tj. 29.08 pojawiło się u mnie lekko brązowe plamienie, które później stało się ciemne jak na początku/końcu okresu. Wczoraj wzięłam ostatnią tabletkę z hormonami i między wtorkiem, a środą powinnam dostać okres, jednak ten śluz bardzo mnie nie pokoi. Dodam jeszcze, że ostatnio w moim życiu było sporo stresu. Czy ten śluz może oznaczać, że doszło do zapłodnienia i jestem w ciąży?

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij