Co do picia? Sok / woda / izotoniki ?

  1. Nie wiem co najlepiej pić na treningach?

    Dużo dziewczyn pije wodę, nie widzę za bardzo takich, które piją sok (dlaczego ?? ?), no ale też czasami niektóre piją jakieś Powerade albo Isostar itp

    Co jest najlepsze?

  2. Hej, z mojego doświadczenia i z opinii trenerów mogę Ci zdecydowanie polecić wodę. Jeżeli zależy nam na rzeźbieniu sylwetki (a zazwyczaj po to ćwiczymy), to trzeba w czasie treningu zrezygnować z kalorycznych napojów.

    Sporo osób pije Powerade - to prawda - ale niestety zazwyczaj piją nieświadomie. Izotoniczne napoje są przeznaczone dla sportowców, którzy trenują wyczynowo.

    Jeżeli Twój trening trwa np. 2h, to po dopiero po 40 min. możesz pić izotoniki, które zawierają minerały. W pierwszych 40 minutach treningu potrzebujemy jedynie wody, bo minerały można powiedzieć "mamy w sobie".

    Co do soków - można, ale po treningu, aby uzupełnić lukę węglowodanową.

    Podziękowali (1):

  3. To zależy jaki to trening.

    Jeśli siłownia to woda.

    Jeśli trening wytrzymałościowy trwający ponad 100 minut można zacząć myśleć o izotonikach chociaż nie są tak bardzo koniecznie, a trochę kosztują :)

    Kiedy pijemy na treningu wodę bo to też ważne, podczas biegania czy to roweru najlepiej wyznaczyć sobie równe odstępy czasu, np. co 10min mały łyczek (10min zaleca Lance Armstrong).

    I pijemy zanim nam się zachce pić, jak się zachce będzie już za późno.

  4. zdecydowanie woda... dziewczyny maja racje. poza tym po co sie faszerowac izotonikami skoro to ci niepotrzebne. woda nie dosc ze najlepiej gasi pragnienie to jest zbawienna dla calego naszego organizmu :) wyplukuje sole co zapobiega podpuchnietym oczom, nie jest kaloryczna wiec sprzyja diecie. nie tylko na treningach powinnismy pamietac o piciu plynow. zawsze powinno sie pic zanim poczuje sie pragnienie. woda nie powinna byc za zimna ani tez za goraca. posrednia temperatura jest najlepsza gdyz wtedy organizm najszybciej przyswaja plyny a co za tym idzie najszybciej gasimy pragnienie.

  5. witajcie ja mam pytanie do sportsmenki, mam 14 lat, waze 50 kg, 155 cm wzrostu, mam szerokie biodra i krótkie nogi, lecz góre chudą.chcialabym schudnac w tych miejscach, chcilabym wykonywac cwiczenia, biegac tylko nie wiem jak. Jestem zdrowa,slyszalalm ze od jechania od roweru biodra staja sie wieksze czy to prawda? prosze o odp.

  6. biedronka19947, , napisał(a):

    witajcie ja mam pytanie do sportsmenki, mam 14 lat, waze 50 kg, 155 cm wzrostu, mam szerokie biodra i krótkie nogi, lecz góre chudą.chcialabym schudnac w tych miejscach, chcilabym wykonywac cwiczenia, biegac tylko nie wiem jak. Jestem zdrowa,slyszalalm ze od jechania od roweru biodra staja sie wieksze czy to prawda? prosze o odp.

    Najważniejsze - nie da się chudnąć tylko w jednym miejscu, najlepiej tym w którym się chce.


    Mam dla Ciebie dwie wiadomości, jedna dobra druga złą.

    Może najpierw zła. To jak jesteś zbudowana to genetyka i na to nic nie pomoże, jeśli jesteś w biodrach szeroka to kompletnie tego się nie da zlikwidować, nogi też się nie wydłużą, tak już jest.

    Teraz wiadomość dobra, można trochę te biodra wyszczuplić, nogi też przez co staną się wizualnie dłuższe, jednak jak już pisałem cudów nie można oczekiwać.

    Od roweru w żaden sposób biodra nie stają się większe, od biegania tak samo. Więc brać się do roboty.

    I nie zapomnij o najważniejszym czyli diecie.

    Podziękowali (1):

  7. a od skakanki, nogi wyszczuplaja sie?

  8. biedronka19947, , napisał(a):

    a od skakanki, nogi wyszczuplaja sie?

    Raczej mięśnie łydek popracują przez co powoli będą się zwiększać, wiec wniosek jest oczywisty.

  9. zdecydowanie powiem Ci taaaakkkkkk i bardzo jestem w pewna tego co Ci piszzeee :P

    izotoniki - po wysiłku najlepiej, bo uzupełniają minerałki, które wylatują, kolokwialnie pisząc, z organizmu jak sięęęęę wypociszz

    woda - pij keidy tylko chcesz i kiedy tylko zapragniesz - po , w czasie wysiłku - najlepiej też lekko mineralizowaną ;) po prostu taką jaką lubisz :)

    sok - maja zazwyczaj duzo cukru - wiec stanowią jakis ladunek energetyczny ale w niewielkim stopniu - wiec po wysiłku raczej sobie popij :) w czasie wysiłku radzę WODĘ. Soczek jako nagroda, po treningu:].Zresztą sama zobaczysz,że pijąc wodę stracisz z czasem troszkę ciałka - schudniesz :) A jak będziesz stosować soczek to będzie Ci się chciało jeszcze więcej go pic i Twój organizm przyzwyczai się do tego.

  10. ja osobiscie pije wode :) nawet moglabym powiedziec ze jestem od niej uzalezniona :P a co do sokow hmm pije jednak raz na kiedys bo w wiekrzosci z nim maja w sobie duzo cukru i sa dla mnie za slodkie, a co do izotonikow to nie wiem co to jest ;]

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij