co na bolący kręgosłup?

  1. Boli mnie kręgosłup, głownie kark i część lędźwiowa. czy są na to jakieś maści, tabletki, skuteczne ćwiczenia, okłady? Proszę o pomoc!!!

    Podziękowali (1):

  2. Najpierw należy ustalić przyczynę tego bólu...

  3. wystarczy odpowiednio wystymulowac mozg na odpowiedni efale .po 20minach masz juz zadowalajacy efekt maksymalnie po 3 sesjach 20 minutowych .Nie truj sie tablektkami ,nie kupuj kolejunej 10 ksiazki bo tam jedno i to smao pisze.
    gg 974222

  4. Mnie bolącemu kręgosłupowi przyniosły ćwiczenia. Proste schylania, wyginania, robienie kociego grzbietu
    W życiu nie myślałam że pomoże, należę do kanapowców. Ja i ruch to konflikt sam w sobie. a jednak...

  5. Kaja, , napisał(a):

    Boli mnie kręgosłup, głownie kark i część lędźwiowa. czy są na to jakieś maści, tabletki, skuteczne ćwiczenia, okłady? Proszę o pomoc!!!

    ja osobiscie mam takie bole przed miesiaczka :/ jezeli sa lekkie to niczego nie urzywam, lech czasem sa bardziej dokuczliwe i urzywam masci rozgrzewajacej niestety nie pamietam nazwy. Tabletkami raczej bym sie nie faszerowala. Tak ap ropo moja znajoma miewala takie bole wiec poszla do lekarza, a on dal jej kartke z cwiczeniami mowiac ze po tym bole powinny przejsc nie pamietm do konca tych cwiczen ale byly dosyc latwe :) pozdrawiam

  6. No ból kręgosłupa to teraz choroba cywilizacyjna. Wiele osób się na niego skarży. Więcej ruchu, gimnastyki i dbanie, by go nie obciążać powinno pomóc.

  7. Lezysz na brzuchu , dlonie oparte przy piersiach. Podnosisz sie na rekach, dbajac o to, by glowa byla w gorze- najlepiej patrzec na sufit ;) . Nogi, rzecz jasna, pozostaja na podlodze. To cwiczenie wzmacnia miesnie karku i rozluznia ledzwia. U mnie dziala rewelacyjnie.

  8. Na kręgosłup to chyba joga by pomogła co? ja też mam z tym problem.

  9. Ból to już stan zaawansowany. Warto poczekać aż ustąpi i zacząć treningi. Kręgosłup i szyję też trzeba wzmacniać - to bardzo ważne wbrew pozorom. Podobnie mięsnie brzucha, bo silny brzuch działa jak gorset, który podtrzymuje kręgosłup w pionie.

  10. Próbowałaś kiedyś masaży tajskich? Jest specjalny masaż tajski na tego typu bóle kręgosłupa. Wykonuje się go z użyciem specjalnych maści rozgrzewających i regenerujących. Jestem leniem kanapowym i nie lubię ćwiczyć, a w pracy spędzam dużo czasu siedząc przy komputerze. Miałam takie bóle jak Ty, czasami wieczorem nie mogłam zasnąć, tak bolało. Poszłam na serię 6 takich masaży i już po pierwszym poczułam ogromną różnicę. Po całej serii czujesz się, jakby ktoś wymienił Ci kręgosłup na nowy. Polecam salon na Łuckiej w centrum Warszawy.

  11. Prawdziwy tajski masaż jest bardzo bolesny. Zresztą masaż na ból nie jest dobrym rozwiązaniem. Najlepiej iść do fizjoterapeuty, bo jeśli ból utrzymuje się dłużej niż 2, 3 dni to może być coś poważnego. Rehabilitant albo zlikwiduje problem, albo odeśle do specjalisty. Ja po tym jak miałam postrzał i brałam leki, odczekałam aż minie ból i zaczęłam ćwiczyć żeby wzmocnić mięśnie przykręgosłupowe. Świetny na to jest pilates i streching.

  12. kiedyś reklamowali taki pajączek hehe reklama po prostu tak amatorska że aż odrzucała! Ważne dla kręgosłupa jest odpowiednie siedzenie na krześle i samo krzesło

  13. Łatwo powiedzieć :) Swego czasu cierpiałam na bardzo uciążliwe bóle kręgosłupa , brałam bardzo dużo środków przeciwbólowych ale nie pomagały na długo. Dopiero jak zaczęłam regularnie ćwiczyć jogę pomogło. Teraz każdy dzień rozpoczynam od wykonania paru asan

  14. No własnie np. jeśli praca jest siedząca to powinno się zadbać o odpowiednią pozycję. To w końcu średnio 8 godzin czasu w jednej pozycji. mojapoduszka w wyszukiwarce można wpisać. Fajne są

  15. Cwiczenia niestety czasami nie pomagaja i wówczas trzeba sie zastanowić nad innymi sposobami aby ulżyć kregosłupowi.Mam tu na myśli miedzy innymi materac magnetyczny.

  16. Pewnie tak jak ja masz siedzący tryb życia i rzadko uprawiasz sporty przez około rok nic z tym nie robiłam po prostu żyłam tak z tym bólem szukając odpowiedzi tak jak Ty. Nie każdego stać na rehabilitację lub jakieś masaże. Ja poradziłam sobie uprawiając więcej sportu staram się codziennie spacerować lub jeździć na rowerze oczywiście zażywałam oczywiście witaminy i suplementy diety np. witamina BT stosowałam także środki na ból mięśni i kości vitrium calcium zazwyczaj zaopatruję się w takie witaminy na www. dobra-apteka.pl tam jest tanio i bez strachu że środki które kupuję nie są jakimś świństwem. Pozdrawiam i powodzenia.

  17. ja tez zdecydowałam sie na interwencje specjalisty ;) siedząca praca doprowadza mnie do szału.. ale raz na jakis czas ide do gabinetu rehabilitacji funkcjonalnej w gdansku i czuję się dobrze :)

  18. Ja polecam masaż
    mi pomogły trzy zabiegi w tygodniowych odstepach a teraz umawiam się w zależności od tego co mi powie masażysta raz na 5-6 tyg
    na początku myslałam że mnie chce naciągnąć ale po 2,5 miesięcznej przerwie szybko zmieniłam zdanie
    no i oczywiście ruch

  19. ja od czasu do czasu(jak zacznie boleć) chodzę na masaż
    czasami dwa i po bulu
    polecam taki mały salonik na jelonkach na synów pułku w warszawie Trzeba się zapisać telefonicznie

  20. na ból pleców nie ma nic lepszego jak ćwiczenia wzmacniające mięśnie kręgosłupa, bolesne, ale z czasem tylko to przyniesie ulgę, musi sięto odbywać regularnie, pozdrawiam

  21. Ja polecam masaż
    mnie na nogi stawia pan Jurek z jelonek
    tel 501490830

  22. Doskonała jest na okolice bólowe maśc z sadła świstaka. Z etykietą "hipochondryków" wędrujemy smutnie od jednego specjalisty do drugiego. Stajemy się pacjentami gabinetów lekarskich jako chorzy z przewlekłymi zaburzeniami, odwiedzającymi ośrodki zdrowia przez całe lata,bez nadziei na uzyskanie skutecznej pomocy.
    W ciągu lat tego wiernego pielgrzymowania, grubieją teczki z historiami naszych chorób.
    Dla lekarzy jest to oznaką, że pacjenta takiego należy traktowac, jako przypadek beznadziejny.
    Kiedy jednak zabiegi diagnostyczne nie dają uchwytnych rezultatów, zaczynamy rozgladac się za uzdrowicielami.
    Stworzyłem jedyną w swoim rodzaju "klinikę" terapii, a ja kieruję Was na nową drogę życia. Próbuję pacjentów nauczyc,ze ciepłe i bliskie stosunki międzyludzkie,
    są równie potężnym środkiem leczniczym,jak najznakomitszy lek.
    Napięcie jest czynnikiem, sprzyjającym utrzymywaniu się objawów chorobowych.
    Przez obniżenie poziomu napięcia, odciągnięcie uwagi pacjenta od jego dolegliwości, spowodowanie, aby współdziałał z innymi i zachęcanie go do aktywności społecznej, dostarczam swym pacjentom sposobu przerwania błędnego koła choroby.
    Prawdą jest, że niektóre fobie są wytworem zwykłego uwarunkowania na urazy psychiczne.

  23. a ja proponuje spacer z kijkami juz 3tydz chodze i rozne bole mi mineły,np reka w barku ,nie mogłam okna umyc tylko lew reka wszystko robiłam i spac nie mogłam na tej stronie,i kurtke ubierałam jak bym reke w gipsie miał trwało to ponad poł roku ,a teraz jest oki .moj ojciec 82lata zaczoł chodzic i jest super ,czuje sie swietnie juz mi nie jojczy ze kosci bola kark ze sztywny ect,,polecam spacer zkijkami...ja narazie kupiłam od szczotki ale zamowiłam juz te profesjonalne..i ciesze sie z wynikow....juz wiosna tuz tuz i działka sie zacznie a rece i nogi potrzebne ;-) pozdrawiam

  24. to sie nazywa Nordic walking,,,superr sprawa spokojny spacer,z kijkami,,,cały kregosłup chodzi i rece pracuja trzeba sprobować koniecznie ;-) )pozdrawiam

  25. Myślę, że rehabilitacja będzie dobrym rozwiązaniem. Ja miałem problemy z kręgosłupem od siedzącego trybu pracy, zgłosiłem się do gabinetu rehabilitacji funkcjonalnej w gdansku, teraz raz w tygodniu chodzę na sesje, a mój kręgosłup czuje się o niebo lepiej, jeszcze zostały mi dwa spotkania ;)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij