Co zrobić aby schudnąć jak najwięcej. ?

  1. Mam pewien problem, otoz jestem dosc przy kosci, a chcialabym byc szczupla, miec plaski brzuch, zgrabne nogi. Jakie cwiczenia sa potrzebne i jaka dieta aby zrzucic z siebie ok. 20 kg w 5-6 msc. ? da sie tak ogolnie. ? prosze, pomozcie bo nienawidze swojego ciala.. Nie stosowalam zadnych tabletek ani inncyh rzeczy odchudzajacych. Kiedys biegalam ale bylo to dla mnie meczace i przestalam.. Jak jeszcze mozna przyzwyczaic sie do biegania tak aby bylo ono dla nas mile. ?  Za pomoc z gory dziekuje. :)

  2. Michał Tombak jest autorem powiedzenia, że grób kopiemy sobie łyżką i widelcem. Według profesora do najważniejszych pytań, jakie powinien postawić sobie człowiek XXI wieku jeść: jak jeść zdrowo?
    Zdaniem Tombaka nieprawidłowe odżywianie jest obok zaniedbanego kręgosłupa, niewłaściwego oddychania, złego nastawienia do życia tym, co najbardziej niszczy zdrowie. Jest on entuzjastą diety rozdzielnej, której zasady opierają się na trzech podstawach:
    - produktów białkowych nie łączymy z węglowodanami (obciąża to nadmiernie trzustkę i wątrobę)
    - jemy jedynie naturalne i pełnowartościowe produkty
    - utrzymujemy równowagę kwasowo – zasadową w organizmie
    20 kg w ciągu 6 miesięcy
    Tyle według profesora Tombaka możemy schudnąć bez żadnej diety cud, stosując się do jego wskazówek. Aby przywrócić prawidłowe trawienie, przed przystąpieniem do wprowadzania zmian zaleca przeprowadzić kurację imbirową, stosowaną od wieków przez mnichów tybetańskich. 4 łyżki sproszkowanego imbiru mieszamy z 150g przetopionego masła. Mieszkankę odstawiamy w chłodnym miejscu, następnie spożywamy przed śniadaniem w podanych ilościach:
    Pierwszy dzień: pół łyżeczki od herbaty
    Drugi dzień: 1 łyżeczka
    Trzeci dzień: 1,5 łyżeczki
    Czwarty dzień: 2 łyżeczki
    Piąty dzień: 2,5 łyżeczki
    Szósty dzień: 2,5 łyżeczki
    Siódmy dzień: 2 łyżeczki
    Ósmy dzień: 1,5 łyżeczki
    Dziewiąty dzień: 1 łyżeczka
    Dziesiąty dzień: 0,5 łyżeczki
    Podstawowe informacje do diety rozdzielnej
    Posiłki dzielimy na cztery grupy: białka (ryby, mięso, jaja), węglowodany (chleb, ziemniaki, miód, cukierki), tłuszcze (masło, olej, smalec) i pokarmy roślinne (owoce, warzywa, soki). Jedząc ziemniaki z kawałkiem mięsa, hamujemy wydzielanie soków trawiennych, bo organizm potrzebuje różnej ilość czasu na strawienie każdego ze składników dania oddzielnie – mięsa nawet 7 godzin, ziemniaków godzinę. To samo dzieje się w przypadku kanapki z wędliną. Węglowodany trawimy już w jakie ustnej, węglowodany w żołądku, a rośliny w jelicie cienkim. Mięso łączmy z zielonymi warzywami, tak samo ziemniaki, kasze, jaja.
    Przykłady dobrych połączeń
    Stek z fasolką szparagową zamiast ziemniaków
    Ryba z brokułami
    Ser żółty z papryką i pomidorem
    Szybka z ogórkami kiszonymi
    Chleb z sałatką
    Kasza w gulaszu warzywnym
    Makaron w sosie pomidorowym
    Ryż w warzywach
    Sztuczne, czyli to co niszczy zdrowie
    Michał Tombak jest zdania, że najzdrowsze produkty to takie, które rosną w ekspozycji na promienie słoneczne. Rośliny kumulują naturalną energię, oddając ją potem człowiekowi. „Żadna kuracja i dieta, żaden kucharz, nie zbilansuje zawartości białka, tłuszczy, węglowodanów, witamin i mikroelementów w posiłkach, tak jak to już stworzyła natura w warzywach i owocach, w orzechach i słoneczniku – jednym słowem w naturalnym pożywieniu”(z książki Tombaka „Jak żyć długo i zdrowo”).
    Upodobanie do natury wynika z wiedzy o procesie rafinacji, jakiemu poddawana jest większość produktów. Jest to proces obróbki, by lepiej się prezentowały na półkach w marketach. Profesor podaje przykład buraka i cukru. Ten pierwszy bogaty jest w sole mineralne, witaminy, fermenty i hormony. Otrzymywany z niego cukier poddawany jest filtrowaniu, oczyszczaniu i krystalizowaniu, a na koniec traktowany chlorkiem wapnia – będącym trucizną! Dlatego do naszego żołądka trafia substancja czysto chemiczna – wysokokaloryczna sacharoza. Aby ją wchłonąć, organizm musi wspomóc się wapniem z zębów, żelazem z krwi.
    Cukier jest dla organizmu całkowicie obcą substancją, prowadzącą do zwyrodnień komórek, co skutkuje często rakiem. Tombak krytykuje rozpieszczanie dzieci słodyczami, czego skutki odbijają się na zdrowiu przez całe ich życie.
    Popularne nie znaczy zdrowe 
    Tak samo jak cukier krystalizowany, Tombak uważa białą mąkę za źródło problemów ze zdrowiem. Jeśli wziąć pod uwagę tę z pełnego ziarna, nieoczyszczoną, to zawiera ona wszystko co niezbędne dla organizmu. Dostajemy dzięki niej 100 proc. energii z ziaren. Pozbawiona otoczki rafinowana mąka pęcznieje w naszym organizmie, przeszkadzając normalnemu procesowi trawienia. Tombak wprost stawia pytanie – mąka czy…męka?
    Złe przyzwyczajenia
    Poniżej lista nawyków, które na pewno nie służą naszemu zdrowiu:
    - szybkie jedzenie: pokarm jest źle przeżuwany, co zakłóca proces trawienia i skutkuje odkładaniem się tłuszczu
    - picie podczas posiłków: powinniśmy pić 20 min przez bądź 1 -1,5h po jedzeniu
    - jemy produkty mączne i słodycze: skrobia sprzyja powstawaniu nadmiaru śluzu, co zmniejsza powierzchnię wchłaniającą układu pokarmowego, a słodki smak powoduje tycie; łakocie lepiej zastąpić orzechami, suszonymi owocami, pestkami dyni
    - częste jedzenie i ciągłe żucie: leukocyty, zamiast oczyszczać organizm, ciągle są atakowane sygnałem, że coś trafiło do naszego żołądka i należy to zidentyfikować; tacy ludzie mają osłabiony system obronny
    - niewłaściwe łączenie produktów: za sprawą wydzielania różnych fermentów pokarm gnije i jest przekształcany w tłuszcz
    - leżenie po jedzeniu: pozycja pozioma włącza procesy, które uruchamiają się nocą i trawienie pokarmu jest odsuwane na dalszy plan; Tombak zaleca chodzenia na piętach po posiłku, co zapewnia lepszy dopływ krwi do żołądka, a tym samym lepszą jego pracę
    - siedzący tryb życia: w ciągu dnia powinniśmy wykonać co najmniej 1000 różnych w miarę intensywnych ruchów
    - podjadanie podczas oglądania telewizji: więcej zjadamy, zakłócając jednocześnie proces trawienia zajmując się kilkoma czynnościami na raz
    - jemy zezłoszczeni: wtedy pochłaniamy jedzenie bez kontroli, tłamsząc wzburzone emocje
    - objadamy się przed snem: wypełniony nocą żołądek skutkuje porannym rozdrażnieniem i odkładaniem się tłuszczu, kamieniami w wątrobie i nerkach
    - spożywamy rafinowane i gotowane produkty: są to puste kalorie, dlatego po ich zjedzeniu szybko odczuwamy głód i znów sięgamy po kolejne porcje
    Tombak zachęca do przestrzegania powyższych rad i zmian złych przyzwyczajeń, co może w rezultacie pomóc zrzucić 10 – 20 kg w ciągu 6 miesięcy!
    Wg diety rozdzielnej, nie łączymy ze sobą :
    - chleba z białkami, owocami, cukrami
    - mięsa z ziemniakami, pieczywem, kaszami, mlekiem, cukrem, miodem
    - zielonych warzyw z mlekiem
    - roślin zbożowych z białkiem, mlekiem, słodyczami, kwaśnymi owocami

  3. Szczerze polecam! To najlepsza rzecz jaka mnie ostatnio spotkała.



    u230326 - Warto sprawdzić:

  4. Ja polecam jakikolwiek ruch, który będzie trwał bez przerwy 40 min i tak przynajmniej co drugi dzień albo 4 razy w tygodniu. Przy tym oczywiście zdrowa dieta! Ja również wspomagałam się suplementem 5fit energy +l-karnityna na szybsze spalanie tłuszczu.

  5. Ja polecam Ci treningi z firmy o której pisze PolaHajko 5fit energy+program fitnesowy. Mi się udało pięknie wykształcić sylwetkę dzięki tym ćwiczeniom :)

  6. Pierwszym etapem odchudzania powinno być wykonanie, w jednym z laboratoriów sieci Diagnostyka, badań laboratoryjnych. Podstawowe to ogólne krwi i moczu, lipidogram, badanie poziomu cukru, magnezu, wątroby i dróg żółciowych, hormonów, a także badania pod kątem nietolerancji pokarmowej. Rozszerzone z kolei dotyczyć mogą witaminy D3, homocysteiny, hemoglobiny glikowanej (pod kątem cukrzycy), poziomu elektrolitów, żelaza, wapnia i kwasu foliowego.

    http://zyjzdrowo.diag.pl/

  7. Również szukam czegoś sprawdzonego

  8. Te ćwiczenia z 5 fit energy + są świetne. Trwają tylko 25 min. Trenuje 5 razy w tygodniu i efekt jest.

  9. Ja również polecam z serii 5 fit energy +, ale np BCAA, które super poprawiają sylwetkę bo wspierają spalanie tłuszczu. Do tego super dietka, ćwiczenia i ciało an lato jak marzenie, pozdrawiam ;)

  10. Nie możesz tak patrzec na dietę, żeby tylko schudnąć jak najwięcej. Powinnaś myślec o tym jak na stałe zmienić swoje nawyki żywieniowe :) A najlepiej to skontaktować się ze specjalistą, ja chodze do poradni "Dietetyczne Niebo" :)

  11. oprócz ćwiczeń i diety pamiętaj o uzupełnianiu tejże diety. Suplementy to ważna rzecz, a przy okazji przyspieszą spalanie tkanki tłuszczowej :) sprawdź suplementy z hepatica.pl naprawdę świetna jakość i duży wybór :)

  12. Żeby bieganie było przyjemne, można np. biegać z muzyką albo z kimś. Na początku jest najtrudniej, więc trzeba zaczynać od krótkich dystansów.
    Ale bez ruchu się nie schudnie. To tak jak bez dobrej diety, a najbardziej interesujące widziałam na www.dietyodchudzajace.net.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij