cwiczenia i dieta

  1. czy korzystając z cateringu dietetycznego i robiąc 2 razy w tygodniu ćwiczenia fitness dam rade schudnąć?
    Duzo czasu spędzam w pracy. Objadam się przekąskami. Akurat dostałam od koleżanki bon zniżkowy do jakiegoś cateringu zdrowegotowe.pl wiec moze to moja szansa.
    Nie korzystałam wcześniej z takich sposobów odżywiania i nie wiem, czy to dobre rozwiązanie? Ktoś korzystał?
    Wystarczy to do zrzucenia trochę kg?

  2. Sama korzystam z cateringu, ale ćwiczeń nie uprawiam. Jednak widzę, ze trochę schudłam. Odżywiam się na pewno zdrowiej niż przedtem, wiec to pewnie dlatego. Jeśli zależy ci na pozbyciu kg to myślę, ze ćwiczenia i catering i będzie dobrze.

  3. Nie objadaj się przekąskami. Najlepiej wprowadź aktywność fizyczną 1x dziennie, choćby na 15 minut, jeśli masz pracę siedzącą i spędzasz w niej więcej czasu. ;) 15 minut to nie wieczność.

  4. mysle ze tak tylko trzeba cwiczyc regularnie ;p czytalam tutaj http://obk.pl/aerobik-czy-warto-zapisac-sie-na-zajecia/ ze cwiczenia aerobowe super przyczyniaja sie do spalania kalorii. najciekawiej brzmi dla mnie fat burning - znacie? to chyba jakis spalacz-hardcore

  5. Witaj! Ćwiczenia i zmiana sposobu odżywiania to bardzo dobry pomysł i jeżeli uda Ci się zrealizować to postanowienie, to z pewnością zobaczysz za jakiś czas rezultaty. Nawet jeżeli masz czas na trenowanie tylko 2 razy w tygodniu, możesz schudnąć - ważne, żebyś pilnowała regularności treningów. Możesz zrobić wtedy dwie dłuższe sesje treningowe, lub jak napisała iamci, spróbować wygospodarować na ćwiczenia choćby 15 minut, za to codziennie.
    Dobrym rozwiązaniem dla osób pragnących schudnąć jest orbitrek. Taki trening angażuje liczne mięśnie, zarówno rąk, jak i nóg, pozwala również na poprawę wyglądu brzucha i pośladków. Jak taki sprzęt wygląda i jakie ma parametry, możesz zobaczyć na naszej stronie: http://sapphire-sport.com/pl/kategoria,orbitreki,5/orbitrek-sg-911e-sapphire-eag.... Posiadanie sprzętu do ćwiczeń w domu to znaczne ułatwienie, jeśli chodzi o regularność - możesz trenować praktycznie zawsze, jak tylko znajdziesz wolną chwilę. Dobrym pomysłem jest ustawienie urządzenia przed telewizorem albo słuchanie muzyki w trakcie treningu - skupiasz się wtedy na czymś przyjemnym, a nie na tym, że np. jesteś zmęczona.

  6. Wiele w internecie jest fajnych przykładów ćwiczeń na płaski brzuch i tak dalej. W moim przypadku gdy znalazłam na stronie Adamed.Expert pewnego rodzaju trening dla kobiet bo akurat potrzebowalam zbic boczki i powrocic do plaskiego brzucha zaczelam systematycznie cwiczyc i z kazdym dniem jestem coraz blizej mojego celu. Motywacja i jedziemy! Zycze wszystkim powodzenia i sukcesow w nowym roku :)

  7. Zgadzam się, dieta powinna iść w parze z aktywnością fizyczną. Dopiero wtedy efekty są zauważalne. A co z nawodnieniem organizmu? Przywiązujecie do tego wagę? Wyczytałem gdzieś na temat wody wodorowej, że świetnie nadaje się dla wszystkich, którzy żyją aktywnie. Regeneruje i oczyszcza organizm, pozwala zachować młodość, poprawia wydolność. Jedyne co trzeba zrobić to kupić odpowiedni generator, który znalazłam swoją drogą na wodah2.com Fajnie byłoby mieć takie urządzenie w domu do codziennego uzupełniania płynów.

  8. Ćwiczenia na pewno są bardzo ważne no i trzeba je sumiennie wykonywać. Ale oprócz tego obowiązkiem jest zadbać o jakość i dietetyczność tego co spożywamy. W dzisiejszych czasach ludzie nie zawsze mają czas na to żeby samemu przygotowywać sobie posiłki, dlatego na rynku pojawiają się takie fajne opcje jak cateringi dietetyczne. Ostatnio zamawiałam sobie cos takiego do firmy, ze strony https://cateromarket.pl/catering-dietetyczny/wroclaw i muszę wam przyznać, że jedzonko było naprawdę przepyszne!! :)

  9. Fat burning to hardkor, ale do zrobienia dla kogoś, kto jest nawet na początku przygody z ćwiczeniami. Po prostu intensywność i długość tych ćwiczeń jest zdecydowanie mniejsza niż dla bardziej zaawansowanych. Ogólnie rzecz biorąc, na schudnięcie są właśnie najlepsze te rodzaje ćwiczeń, które łączą w sobie tempo i ilość powtórzeń - przykro mi to mówić, ale tylko treningi uwzględniające tabatę, HIIT, fat burning i cardio dają najlepsze rezultaty w pozbywaniu się tkanki tłuszczowej. Takie bardziej stateczne dyscypliny, jak joga, pilates, stretching nie są wskazane do gubienia wagi. A co do diety, to najlepiej jest udać się do dietetyka, bo sami nie mamy takiej wiedzy, co jest kaloryczne, co nie, jak działa nasz metabolizm. Dobierając posiłki samodzielnie, możemy sobie tylko zaszkodzić, bo niby będziemy jeść zdrowo, a tak naprawdę nasz organizm nie będzie tego przetwarzać jak należy.

  10. Warto łączyć dietę z ćwiczeniami, ale trzeba pamiętać, że nasza waga zależy od diety tak mniej więcej w 70% :) .

  11. Tak niestety jest... Ale ćwiczenia ładnie modelują sylwetkę.

  12. 2 treningi w tygodniu to trochę mało, z 4 byłoby optymalnie jeśli chcesz mieć sensowne efekty.
    --------
    https://www.trenerpersonalny-katowice.pl/oferta

  13. Nie każdy ma czas na takie ćwiczenia

  14. No cóż, jak nie chcesz, to nie ćwiczysz. Ale nie musisz demotywować innych.

  15. hej

  16. Ćwiczenia i dieta to chyba najlepsze i najskuteczniejsze połączenie gdy chcesz schudnąć ;) Sama stosuję takie właśnie metody, zamawiam catering z Wygodnejdiety, który zapewnia mi odpowiednio zbilansowane, zdrowe i świeże posiłki a do tego dokładam dużo ruchu i efekty są zadowalające ;)

  17. Dokładnie, ćwiczenia i dieta to podstawa. Pamiętaj jednak, że każdy organizm reaguje inaczej i nigdy nie wiadomo kiedy zobaczysz pierwsze efekty w utracie tkanki tłuszczowej. Najważniejszym aspektem jednak jest to, że dieta i aktywność fizyczna mają pozytywny wpływ na nasze zdrowie. Możesz też poczytać artykuły na https://byc-zdrowym.pl

  18. Bardzo ważne jest dobranie odpowiednich ćwiczeń jako osoba, która zajmuje się tym od kilkunastu lat, muszę powiedzieć, że bardzo częstym błędem jest zła dieta do złego treningu. Potem się tworzą kontuzję lub jakieś zagłodzenia pokarmowe. Dlatego układam ludziom diety oraz daje odpowiednie ćwiczenia, jako że sam także ćwiczę to potrzebuję często takiego małego zastrzyku energii, więc korzystam z oferty firmy Agnex https://sklepagnex.pl/pl/c/Dla-aktywnych/120 , która posiada naprawdę ciekawą ofertę, dla takich sportowców jak ja. Według mnie zwykła witamina C naprawdę dużo daje podczas ćwiczeń. Można jeszcze u nich zakupić np. płatki chi które są doskonałym dodatkiem do deserów, jeśli jesteśmy łakomczuchami, a chcemy coś zdrowego, jest to idealna alternatywa!

  19. xxxxx

  20. Ja kiedyś więcej ćwiczyłem. Teraz korpo życie i prywatne zwyczajnie nie daje “chwili” na to żeby realizować jakieś plany. Kiedyś próbowałrm cateringu dietetycznego, ale nie wychodzi to dobrze cenowo. Teraz bardziej stawiam na błonnik https://healthprotector.pl/suplementy-diety i może efekty nie są jakieś powalające, ale udaje mi się utrzymać wagę. I nei wiem czy to też ma wpływ, ale podjadać mi się tak nie chce.

  21. Ja od blisko 10 lat staram się zdrowo odżywiać i systematycznie ćwiczyć. Sama przygotowuje sobie posiłki. Bardzo cenię sobie sklep https://naturalniezdrowe.pl/, który jest potwierdzeniem, że ze zdrowych produktów również można stworzyć przepyszne potrawy :)

  22. do zrzucenia kilku kilogramów potrzebny jest dietetyk, żeby wpoił Ci dobre nawyki żywieniowe. Sprawdź równe diety pudełkowe na https://www.cateringi-dietetyczne.pl/ a w 2 miesiące bedziesz miec super figurkę.

  23. Od kilku miesięcy aktywnie ćwiczę i trzymam racjonalną dietę. Mój personalny trener zaleca mi, aby spożywać dużo kurczaków, dlatego moje obiady często składają się z drobiowego mięsa oraz ziemniaków/ ryżu i dużej ilości warzyw. Jednak kiedy dowiedziałam się, że powinnam jeść więcej drobiu to zaczęłam zagłębiać się w ten temat i przeczytałam o gmo na stronie: http://www.farmio.com/co-to-jest-gmo. Także teraz wiem, że warto wybierać produkty, które nie są modyfikowane genetycznie. Na pewno dobrze to w przyszłości wpłynie na nasze zdrowie.

  24. Oczywiście dieta i ćwiczenia pomogą nam w gubieni zbędnych kilogramów. Dlatego też tak wiele ludzi decyduje się na przejście na catering dietetyczny. Dlatego też bardzo ciężko jest zdecydować się na jakiś konkretny catering. Z tego co przeczytałam to bardzo dobrym cateringiem jest ten https://dietly.pl/catering-dietetyczny/olsztyn Korzystał może ktoś z Was z tego cateringu?

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij