Ćwiczenia na jędrne pośladki

  1. pytanie do Julitki :)
    cały ten miesiąc ćwiczyłać codziennie?

  2. Tak ćwiczę codziennie robię tylko jeden dzień odpoczynku. Za mną już prawie 4 miesiące ćwiczeń.
    I  mogę powiedzieć że te ćwiczenia są cudowe mam piękny tyłeczek. :)
    Bądzcie wytrwałe

  3. o masakra. ja czuję że mam dupe.. ! polecam.

  4. Haha dzisiaj zaczynam ;D trzymajcie za mnie kciuki dziewczyny! ;p

  5. Te ćwiczenia są super, jak się robi je powoli (na jakość, a nie ilość :P ) to tak dają w kość, że szok! :D Polecam :)

  6. te cwiczenia trzeba wykonywac seriami czy wystarczy tylko 1seria dziennie ??

  7. ona wcale nie jest gruba!!!

  8. ile czasu trzeba czekać na rezultaty? :)

  9. uważajcie na wchodzenie na to krzeslo bo tak z miesiac cwiczenia i biedne wasz stawy kolanowe.

  10. daja rade te cwiczenia sa dobre to sie biore za siebie i do tego bende biegac juz sie zblizaja wakacjeee!! :) :)

  11. WOW!!
    I to wystarczy :)

  12. zakwasy sie pojawiły juz na 2 dzień, ale sie nie poddaje   :D !! 3 dzien za mną ;)

  13. kazde cwiczenie jest i dla kobiet i dla facetow! Dlaczego pan wyzej uwaza, ze cwiczenia maja byc inne dla panow, albo ze te tutaj pokazywane nie dzialaja na egzemplarze z chromosoami XY? :) ))

  14. Czesc Wam ! :)  poszukujac jakis dobrych cwiczen na posladki (na ich ujedrnienie przede wszystkim)  natknelam sie na te cwiczenia . Obejrzalam i powiem Wam ,że spodobaly mi sie i jeszcze te Wasze pozyywne komentarze dodały mi sił by sprubowac . Zamierzam zacząc od jutra . Mam nadzieje, ze tym razem wytrwam i bede Wam dawac znac co jakis czas jak mi idzie :) )) :) )

  15. Ja już kiedyś stosowałam te cwiczenia -po tygodniu są już namacalne rezultaty :)
    musze ponownie zacząc je stosowac bo sie zaniedbałam,a cwiczenia tak jak dieta jeśli pozostawisz to niestety efekt yoyo.

  16. Cześć wszystkim, wczoraj ćwiczyłam pierwszy raz w pokoju na karimacie no i z 3 serii zrobiło się 2 godziny ćwiczeń. Strasznie wciąga. Najgorzej było zacząć, reszta jest już milczeniem. Trudno się oderwać, tak wciąga :) Odpaliłam sobie jeszcze świece zapachowe by było bardziej orientalnie...
    Co ciekawsze, dziś okazało się, że zakwasy mnie nie dopadły a to pewnie dlatego ze od lat trenuję kolarstwo i jogging. Jednak mimo lat wysiłku tyłek to jeszcze nie jest to, okazuję się zatem, że rower na tyłek tak słabiej działa, otłuszczony nie jest, ale mięśni za mało, za mało wciąż.. :P Pozdrawiam wszystkich i wytrwałości !!!

    Weronika, 26 l.

  17. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ePhlzi484uE#!

    Standardowe ćwiczenia :) Miło się ćwiczy w takim towarzystwie.. Wczoraj zaliczone 1.5h ruchu na karimacie oraz 1h spacerek z piesem, szybki i energiczny (im dłuższe stawiasz kroki tym intensywniej modelujesz pośladki :) ) Pozdrawiam wszystkich

  18. to naprawde pomaga polecam :)

  19. Drogie panie odchudzanie proponuje zaczac od motywacji, jak chcecie cos na motywacje, wpiszcie sobie w google; odchudzanie przed i po by sasetka

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij