Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. co do hula hop...to można kupić za niewielkie pieniądze hula hop z wypustkami masującymi. Koło jest dość ciężkie i swietnie trzyma się przy kręceniu, ale nie można przeginac z kreceniem, bo można narobić sobie siniaków na brzuchu :) ale polecam, bo koło składa się z kilku części i łatwo się je składa i rozkłada.
    a co do tych ćwiczeń na brzuch- to też byłam pełna entuzjazmu na początku, bo czułam wszystkie mięśnie brzucha i ćwiczę regularnie calą serię (codziennie rano) i efekty są raczej mizerne :/
    owszem, widze pod moim tłuszczem na brzuchu są mięśnie ale za Chiny nie mogę wyrzeźbić figurki o jakiej marzę. Ćwiczę już od ponad 2 m-cy. Myślę, że same ćwiczenia nie pomogą, trzeba dorzucić do tego jakąś dietkę, albo się przegłodzić trochę. Nie obżeram sie fast fudami i słodyczami- jem normalnie. Ale mam siedzący tryb pracy i stąd są moje problemy z tłuszczykiem na brzuchu
    Niewykluczone jest też to, że ćwiczenia w moim wykonaniu nie są aż tak skuteczne, bo może je źle wykonuję..zrobienie całej serii zajmuje mi ok 20 minut i nie robię ich "na odwal się". Lepsze efekty przynosiła "6tka weidera" ale to dobre dla facetów, kobieta z tak wyrzeźbionym brzuchem nie wygląda dobrze

  2. warto sprubowac... ;p

  3. czy używał ktoś plastrów antycellulitowych lub odchudzajacych ?? bo mam chec sobie kupic,a nie wiem czy cos daja...jezeli ktos uzywal i moze polecic to prosze o podanie firmy tych plasterkow...dzieki i pozdrawiam :)

  4. Jeszcze nie zaczęłam robić ćwiczeń ale mam nadzieję że mi pomogą zrzucić fałdki z brzuszka!!!! trzymam kciuki za wszystkie które podejmą się tych ćwiczeń... mam nadzieję że uzyskacie taki efekt z jakiego będziecie zadowolone... odezwę się za miesiąc i powiem o efektach ćwiczeń. pzDr AlusSsia

  5. Od dzis zaczynam ! ;) ))

  6. super sa te cwiczenia meczace ale czuc ze miesnie pracuja jeszcze wczesniej polecam jakies kardio przez 15 min chociazby bieg w miejscu no i od razu lepsze samopoczucie :D

  7. widze, że wszyscy tutaj chcą zgubić swoje np. boczki... ja też bym wkącu chciała, ale wiem, że nieprzychodzi to łatwo nawet po bardzo trudnych ćwiczeniach, ale jeśli ktoś bardzo chce to musi jeszcze stosować dietę, ponieważ same ćwiczenia niepomagają niestety, ale sama sie o tym przekonałam.. pozdrawiam i zycze powodzenia... mua... :* :* :*

  8. Cwiczenia niezle daja w kosc, ale czuje sie swietnie :)

  9. Mam problem! Waże 45 kilo przy wzroscie 166 mimo to mam wystajacy brzuch. Wygląda to śmiesznie, duzo osob już mi na to zwrociło uwagę, nie wiem co zrobić, probowałam z ćwiczeniami dietami, efekt był taki, że spadła mi waga a brzuszek pozostał! Czy miał ktoś podobny kłopot i sobie z nim poradził? Prosze o radę

  10. Do załamana .. nie martw sie mam podobny problem moze poprostu mamy to w genach i nie da sie tego zmienic?

  11. Do zosi samosi- ja cwicze juz ponad 3 miesiace i zauwazylam tak jak ty, ze czuc pod tluszczem jakies miesnie ale nie darady wyrzezbic brzucha, te cwiczenia nie daja zadawalajacych rezultatow, lepiej znalezc inne.

  12. A ja ćwiczę już 4 dni i widać mięśnie ale ćwiczyłem tez wcześniej nie wszyscy mogą mieć tak sylwetek o jakiej mażą u nie których sie nie da tego zmienić a diety tez żadnej nie stosuje jem to co chce.Załamana Nie wiem czemu masz taki brzuszek ja mam wzrostu 168 i ważę 49 i brzuch mam całkiem płaski. Jeśli chcecie mieć płaski brzuch to sie przyłóżcie do tych ćwiczeni i rano i wieczorkiem sobie jej róbcie nie wieże ze nie zauważycie zmiany :) Podro

  13. a Mi te cw pomagaja , i widze rezultaty :)

  14. ja dzisiaj zaczynam i mam nadzieje ze mi pomogą!!!!!!!!!!!!!

  15. ja tez od dzis cwicze :) chce sie pozbyc obrzydliwego brzucha :( po 150 brzuszkach 100 przysiadach i 100 nizycach umieram.. piszcie czy widac u was jakies efekty

  16. Też zaczynam dzisiaj to,mam nadzieję, że będę efekty ;)
    Pozdrawiam wszystkie ćwiczące!

  17. Ja cwiczę od wczoraj i do tego biegam :) mam nadzieję, że się nie poddam ;) Pozdrawiam

  18. wlasnie zaczelam cwiczyc, mam tylko nadzieje ze sie tak szybko nie poddam, mam problem ze sterczacym brzuszkiem, na dole, moze ktos ma tez taki klopot? znacie jakies dobre cwiczenia na to?

  19. Ja już ćwicze od 2 dni.. Hmmm no ale wiadomo że po dwóch dniach nie będe miała mięśni. Chce jak najszybciej się pozbyć tego brzuchola bo to okropnie wygląda....

  20. Ewcia mam dla ciebie rade nie trzeba wcześniej wstawać od stołu hehe

  21. hejka, ja znam tez dobry sposób, mój kolega z siłowni poradził zebym duzo skakała na skakance, ale przy tym cały czas miała napiete miesnie brzycha, wystarczy skakac jak najszybciej obunórz, naprawde pomaga i efekty sa widoczne :) jestem bardzo zadaowolona z tego ćwiczenia i polecam je wszystkim :) pozdrawiam wszystkich wytrwałych oraz rozpoczynających :)

  22. 6 weidera :)

  23. cwicze juz drugi dzien, te cwiczenia sa calkiem niezle, ale cwicza tylko miesnie gorne, nie cwicza dolu, i jak bym miala miec jakies miesnie to tutaj bede miala 4 na 6weidera 6 ;] i polecam wszystkim tez tamte cwiczenia. buzia

  24. niom ja tez dziśjaj zaczełam mam nadziaje ze to pomoże bo dośc mam diety normalnie myślałam ze mie szlak trafi gdy byłam na diecie bardziaj sie głodziłam ichodziłam na wszystkich zła no ale myśle ze te cwiczenia pomogom piszcie komu dały jakiś rezultat

  25. bardzo fajna stronka

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij