Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. ja też zaczęłam już tydzień temu, ale nic nie daje, nie wiem co mam robić bo dół straszny wyglądam jakbym była w ciąży a nie jestem!

  2. hehe.. ja tak saamoo.. staram sie ćwiczyć kazdego wieczoru przed snem.
    ale mi brak motywacji.;] czasem ćwicze, a czasem mi sie już nie chce. i w tym ból.
    jesli chodzi o diete to nie jem już posiłków po 18.00 ;) ) pije tylko i wyłącznie wode niegazowaną. ;)

  3. Ja cwicze 2,5 miesiaca.Nie stosuje diety hm.... chyba nie musze bo lubie zdrowe jedzenie.Mam w pasie mniej o 3 cm.... wydaje sie niewiele ale jestem szczupla i tylko brzuszek mi sterczal wiec te3 cm to bardzo duzo!Stosuje inne cwiczenia ale bardzo podobne.Wiecej wiary w Siebie! Efekty beda.... a cwiczenia rozladuja emocje

  4. a ile potorzen robicie dziewczyny ?? :P

  5. Ja ćwiczę do momentu aż pojawia się ostry ból, wczoraj zrobiłam w różnych ćwiczeniach około 100 tki brzuszków, ale usłyszałam teorię że najlepsze tak czy siak jest bieganie..tylko jak tu się zebrać po 8 godzinach pracy...

  6. już ten zestaw ćwiczeń kiedyś ćwiczyłam. Bardzo pomaga i gorąco polecam ;-)

  7. ej dziewczyny ile tak trzeba robic powtorzen i wg ? bo chcialabym zaczac robic te cwiczenia ale nie wiem po ile

  8. Ejj To Pomaga? :D

  9. Ja ćwiczę od niedawna i czuje się lepiej. Zobaczymy jakie będą efekty :)

  10. musze schudnąć na imprezkę i to bardzo szybko bo tylko 23 dni mi zostały.... i nie wiem czy podziała.. :|

  11. ćwiczenia wykonywac 25 razy z 15 sekundową przerwą...

  12. fajnie,że są ruchome obrazki od razu wiadomo o co chodzi :D a wykonywał już ktoś te ćwiczenia i przyniosły rezultat ?? ?? pozdrawiam

  13. wreszcie wiem jak schudnąć z mojego tłustego brzucha .dziekuje wam

  14. czy to pomaga ??

  15. jak sie zmotywować do takich cwiczeń ? ja czuje ze nie dam rady - jak mam sobie pomóc ?

  16. niedawno ćwiczyłam brzuszki, ale w trochę innej wersji- "unoszenie" tułowia to samych kolan. Bardzo dobre ćwiczenie i skuteczne. Teraz tylko gorzej mi się zmotywować;/ zaniedbałam się przez zimę;(

  17. dziewczyny! ćwiczcie brzuszki! tylko na początku jest ciężko, ale włączcie sobie fajną muzykę i do przodu :D później mięśnie są już bardziej napięte i z czasem wystarczy robić dużo mniej ćwiczeń żeby utrzymać efekt. tylko nie patrzcie codziennie nerwowo w lustro ;) u mnie było lepiej po miesiącu. pozdrawiam!

  18. wykonalam wszystkie cwiczenia -masakra. trzymajcie kciuki zeby mi sie dalej chcialo bo dzisiaj mam juz dosc

  19. TE ĆWICZENIA SĄ ŚWIETNE .bENDE JE WYKONYWAĆ CODZIENNIE ZOBACZYMY JAKIE BENDĄ REZULTATY.POZDRAWIAM

  20. trzeba też podczas skłonów napinać brzuch, wtedy ćwiczenia daja lepsze efekty :)

  21. no no dobre cwiczenia radze wam to przeczytac!!!
    pomaga pozdro

  22. radze uwazac z liczba brzuszkow.Tak bardzo chce schudnac,ze robilam ponad 300 dziennie(plus jeszcze inne cwiczenia), az w koncu kregoslup dal znac o sobie.Niestety musialam zrobic przerwe.ale niedlugo wracam do cwiczen.Mam nadzieje ,ze mi sie uda zrzucic zbedny tluszczyk.
    Pozdrawiam

  23. Jak myslicie ktore z tych cwiczen jest najlepsze ? Ja wykonuje brzuszki i nozyce ..

  24. ja wykonuje wszystkie te ćwiczenia po 25 razy z 15 sekundowym odpoczynkiem....wykonuje je raz dziennie .nie tak dawno zaczełam ,ale jestem cierpliwa poczekam na efekty.

  25. ja robie brzuszki od miesiąca, codziennie po 50 i jakoś w moim przypadku efektów nie ma.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij