Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. ja ćwiczyłam je przez miesiac codziennie...teraz tez cwicze ale 5 razy w tygodniu...wtedy jeszcze cwiczylam regularnie 6 weidera...i przez ten czas straciłam...5 cm w talii i 5 cm w biodrach :)

  2. Anita, a co jadłaś w tym czasie? Stosowałaś jakaś diete czy jadłaś to na co miałaś ochote?



    6 weidera? co to? O.o Ja nie poinformowana.

  3. sprubuje te cwiczenia .... ale stosowalas jakas diete ?? ?

  4. heh ;) fajne te ćwiconka. dzisiaj zaczynam i mam nadzieje że pozbędę się tego brzuszka ;)

  5. Nawet pomaga, ale biorąc pod uwagę to że trzeba długo ćwiczyć, ja już ćwiczę jakiś miesiąc i na prawdę efekty są ale oczywiście ja jeszcze ćwiczę w inny sposób.
    Ale na pewno nie można jeść wszystkiego co się chce ,trzeba uważać na to co się je i w jakich ilościach

  6. Robie te cwiecznia juz 21 dni. Nie jem po 18. Pije tylko wode. Staram sie ograniczac słodycze ale wiadomo czasem coś słodkiego zjem. :| Czy to wystarczy, czy powinnam cos jeszcze robic zeby brzucha sie pozbyc?

    Po jakim czasie widac efekty? U mnie niedługo miesiac bedzie i nie widac specialnie efektów. :(

  7. jej... nie lubie cwizcen bo mi sie nudza ale sprobuje. od dzis zabieram sie do pracy :D nie naleze do tych co sie glodza chce poprostu miec ladnie wyrzezbiony brzuszek mam nadzieje ze pomoze. pozdrawiam :) )

  8. Mi również spodobały się te ćwiczonka... :] zaczynam regularnie ćwiczyć... mam nadzieje ze beda efekty :]

  9. po dwójce dzieci nie mam super brzuszka mało tego wyglądał jeszcze do nie dawna jak bym mila znowu rodzic a rodziłam ostatnio dwa lata temu wiec ostro wzięłam sie do pracy od dwóch tygodni nie jem słodyczy ani smażonego i pieczonego ani nie pije gazowanego tylko wodę i herbatkę na odchudzanie i gotowane warzywa i owoce i makaron z jogurtem,ale jest tak ze schudłam już 4 kilo a w pasie z 97 spadło mi na 88. ćwiczę przez cały dzień z przerwami na tyle ile pozwolą mi dzieci. wiec sobie i wszystkim życzę powodzenia!!!

  10. Czyli jednak diete jest niezbędna ?

  11. dieta jak najbardziej i trzeba pamiętać ze w żadnym wypadku nie jeść późnym wieczorem i w nocy . ja jak odczuwam wieczorem głód to tylko pije wodę i to bez umiaru nawet w nocy jeśli jest taka potrzeba. dzisiaj wieczorem waga pokazała 61,5 a było już prawie 68 kilo.wiec można trzeba tylko chcieć.brzuch nadal mam ale wiadomo nie da sie czegoś zlikwidować w parę dni jeśli hodowało sie to przez kilka miesięcy :)

  12. Ile powinnam zrzucić kg jeśli ważę 50 z 170 cm wzrostu ?? ?

  13. zaczynam ćwiczenie, lecz też chyba niezbędna jest dieta, więc muszę jej poszukać :)

  14. Pysia, nie przesadzasz? ja tez mam 170 cm wzrostu, waze 60 kg i wydaje mi sie ze wygladam dobrze.Pozdrawiam

  15. Robiłam brzuszki i nic mi to nie pomogło!!! masakra

  16. brzuszki nic nie pomagaja ;(

  17. Strasznie chce mieć szczupły brzuch .... ... nie wiem czy to pomaga ?? ?? ale spróbóje może okurat się uda .... !!!!! trzymajcie za mnie kciukiii a ja trzymam za was .....

  18. dziewczyny pomaga coś to czy nie ?? ?? sprawdzał już ktoś tą technike ?? ??

  19. Słyszałam że bruszki są dobre na kręgosup ...... mi też nie pomagają dlatego sprobuje tez ta technike ...... :) POWODZENIA

  20. Po jakim czasie widać efekty ?? ??

  21. Ja robie juz te cwiczenia miesiąć i hmm... efekty są dość małe. Ale moze po 2 miesiacach bedą większe. :-) Moj brzuch troszeczke się zmniejszył. Boczki nadal posiadam tak więc trzeba ćwiczyć dalej.

  22. Nie wiem czy brzuszki pomagają czy nie.Ale wiem jedno.NIE WYROBIĘ PŁASKIEGO BRZUCHA PRZEZ DWA TYGODNIE A WAKACJE JUŻ SĄ!!!!!!!!!!!!

  23. ćwiczcie dziewczęta! :) efekty naprawdę są. Regularność przede wszystkim. Rano i wieczorem ! ;) po 2 tyg też jest znaczna poprawa

  24. anka ja tylko wieczorem. :) i po miesiącu jestem zadowolona. cwicze dalej zeby efekty był wieeksze!

  25. Hej zaczęłam wczoraj, zrobiłam tylko 3 rodzaje ćwiczeń, ale dzisiaj już 6 rodzajów, może codziennie będę sobie dodałwala, nie jestem zbytnio wysportowana i moze to dlatego, licze na szybkie efekty :)
    PS stosujecie jeszcze do tego jakas diete ?

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij