Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. Uogh... też nie mam płaskiego brzucha, ale mi bardziej pomaga dwu-dniowa głodówka. Po 2 dniach mam super płaski brzuch... No cóż, ale chcę mieć umięśniony, więc zacznę ćwiczyć :)

  2. no w koncu dokladnie sie ktos okreslil jak sie to robie!!!!!! wielkie dziex!!!! kochani jestesce to jest to czego potrzebowalam!!! ;********

  3. no znalazłam tu jakie moge stosować ćwiczenia a nie jak w innych artykułach bla bla

  4. yh.. mnie tam nic nie boli tylko nogi a powinny raczej miesnie brzucha ja to polecam co dzinnie przez 2 tygodnie po 10 min na hula hop tak bylo napisane w gazecie ale raczej potrzebna dluzej niz 2 tyg. :) )) przynajmniej u mnie to jest na miesnie wiec polecam ja juz widze poprawe :) ) w kazdym razie z tych cwiczeni nie skorzystam

  5. mysle ze bede miala plaski brzuch.. moim zdaniem cwiczenia nie sa super ale nic nie zaszkodzi jak sie je bedzie robic...zawsze cos plaszszy brzuszek bedzie...ale poszukam jeszcze innych lepszych cwiczen na plaski brzuch i waska talie.. pozdro dla marcina:*

  6. Ale na pewno pomogą te ćwiczenia...?Przez ile trzeba ćwiczyć aby osiągnąć płaski brzuch?Prosze pomóżcie mi... ;(

  7. Ja tam pije sobie rano czarna herbatke pozniej 2 lub 3 czerwone i jem rano jedno jajko na twardo w poludnie kawalek miesa gotowanego (lub chlebek razowy z twarozkiem ok 3 kanapeczek lub pije duzy jogurt naturalny ) i wieczorem tzn nie pozniej niz o 18 jajeczko do tego wieczorkiem ok 20 cwicze 20 minutek i po tygodniu zrzucilam juz 3 kilogramki uwazam ze to najlepszy sposob na schudniecie tu i owdzie :) :)

  8. ćwiczenia proste już zaczełam ćwiczyć mam nadzieje że pomogą. a komuś pomagaja ?? ?

  9. ja zaczelam wczoraj robic ale dzisiaj mięśnie brzucha bolą ale dalej robie :D mam nadzieje że pomoże :) komuś pomoglo ?? ?

  10. ja cwicze juz miesiac i czuje,ze moje miesnie brzucha fajnie sie wyrobily. to jeszcze nie to co chciaslam osiagnac, ale nie zamierzam rezygnowac. wiec mam nadzieje,ze uzykam upragniony efekt, nie kaloryfer, ale taki fajny plaski brzuszek na plaze :) cwicze tez uda - do wakacji mam nadzieje ze fajnie to wszystko bedzie wygladało :)

  11. za cwiczeniami jestem jak najbardziej za- regularne i beda efekty,ale zeby tak ograniczyc jedzenie jak MARTINA - to sorki ale dziewczyno glodzisz sie a to ze schudlas tak w tydzien to twoj organizm nie spalil przeciez ewentualnego tluszczyku ktory chcesz zgubic a stracil przez to niejedzenie wode i inne wazne dla organizmu skladniki,rozumiem mozna jesc mniejsze posilki czy ograniczyc slodycze ale bez przesady,o wiele lepsze efekty daja cwiczenia fizyczne,i mozna jesc ewentualnie kolacje lzejsza niz zwykle i nie za pozno w nocy to tez wiele daje jezeli chodzi o odchudzanie

  12. Kurcze to ja chyba też zacznę ćwiczyć codziennie skoro lidka pisze że one pomagają.Chociaż jeśli chodzi o mój brzuszek to chyba efekty zaczną być ale dopiero gdzieś po 2-3 miesiącach bo mam bardzo duży brzuch :( a co do martiny to zgadzam sie z anją.Dziewczyno takie pdchudzanie ci nic nie da bo kiedy już ją skończysz to przytyjesz tyle ile zrzuciłaś albo więcej.Wiem bo moja koleżanka tak miała.

  13. Ja zaczęłam dzisiaj ;) Cały czas stosuję właśną dietę, zero słodyczy i tłustych rzeczy, nie jem kolacji, mama nadzieję, że zadziałają jakoś na oponkę, bo dieta wszystkiemu niestety nie zaradzi :( . ćwiczenia ciekawe, a przy 7 myslalam ze skonam;P straszne jest. Powodzenia kobitki ;)

  14. poćwiczeniu piątym strasznie mi się w głowie kręci... może je źle robię...

  15. czy ktoś ćwiczył wg tych wskazówek na tyle długo, żeby zobaczyć dobre efekty?

  16. Po tym ćwiczeniu przyszedł pierwszy kryzys ;-)

  17. a ja ćwicze od 2tygodni plus dietka i 2kg na minusie

  18. nie wiem jak wam ale mi te ćwiczenia pomagają i to nawet bardzo.Robie je codziennie po około 25 razy.Ale jest efekt :mam już 1,5 kg mniej! a zaczęłam ćwiczyć jakieś 2 tygodnie temy.tak jak "falak". polecam.!!!!! jeśli nie będziecie chociaż lekko spocone to znaczy że nie ćwiczycie zbyt dobrze! pozdro

  19. Hej Oleńka. Słuchaj, a ćwiczysz coś jeszcze, czy wykonujesz tylko te ćwiczenia?
    Ja ćwiczę od trzech dni, rzeczywiście można się spocić ;-) .
    Pozdrawiam

  20. do vivian..................
    robie jeszcze codziennie z 30 brzuszków.i pomaga.no i oczywiście dobra dieta i chudniemy!

  21. świetne ćwiczenia mam nadzieje że dają efekt :) że są warte mojego wysiłku

  22. wkonywalam coś bardzo podobnego na fachowo prwadzonym aerobicu i było to cwiczenie na na mięśnie pośladków, nie czuje specjalnego napięcia na brzuchu jak to robię

  23. ja robie w partiach po 8-10, więcej nie daje rady, biorę oddech i próbuje ponownie

  24. to jest niezłe, balsam do ciała ma czas wsiąknąć w skórę :)

  25. czy ktoś z was naprawdę zauważył np. mniejszą oponkę lub jakieś ujędrnienie brzuszka ?

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij