Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. po pierwszej parti tych ćwieczeń , czujesz już ulge w brzuchu. na serio , to jest nie samowite :)

  2. Nie wiem czy dam rade ćwiczyc codziennie ale postaram sie ... mam strasznie słabą "silną wole" ;P
    ale trzeba niestety ... Pozdrawiam wszystkich wytrwałych !. :)

  3. Polecam wszystkim te ćwiczenia... Jeżeli przestaniecie ćwiczyć przytyjecie jeszcze więcej tak jak ja.
    Od dziś zabieram się do ostrej pracy.

  4. ćwiczyłam aż trzy dni i miałam dietkę no ale "słaba wola" ale teraz cwicze znów ale nie po 25 razy bo tych ćwiczeń tak od razu nie da się wykonywać po 25 razy, ćwiczę po 10-15 razy zobaczymy co z tego bedzie

  5. czy mozna cwiczyc rano zestaw cwiczen na talie osy a wieczorem na plaski brzuch , ?

  6. swietna stronka.sproboje cwiczen

  7. no słuchaj Iza pewnie ze możesz ,cwiczeń nigdy nie za dużo, moim zdaniem :) )ja ćwicze tylko wtedy gdy mam czas a ze mam duzo czasu to ćwicze dużo razy :) )

  8. Ja cwicze juz czwarty dzień i strasznie mnie bola mieśnie. wcale te cwiczenia nie sa takie proste jak sie patrzy na obrazkach ale mam motywacje zeby cwiczyc codzinnie :) trzymajcie kciuki i życze wytrwalosci :) pozdrawiam

  9. no napewno mięśnie bola to sa tzw. zakwasy :) zycze wszystkim powodzenia :) ja zaczynam od dzisiaj pzdrawiam

  10. fajne :D OD JUTRA zaczynam :)

  11. dość dobre ćwiczonka, fajne są też na youtube pt. 10 min abs pilates workout

  12. Masakra te ćwiczenia mnie wykończą, wyglądają nie pozornie a mnie tak brzuch wtrakcie nich boli! Prosze o wsparcie!

  13. są do d*** !

  14. Dzisiaj będzie trzeci dzień odkąd ćwiczę. Ćwiczenia te, nie są jakieś wykańczające jak dla mnie, może też dlatego że ogólnie przed tymi ćwiczeniami robiłam same takie zwykłe brzuszki. Ogólnie co do tych ćwiczeń to są bardzo fajne ;) robie je dwa razy dziennie po 25 także myślę że za nie długo efekty będą :)

  15. zaczynam dzisiaj. na poczatek robie serie po 10 powtorzen, bo wiecej razy nie dam rady :) bede codziennie sobie dodawac powtorzenia i zobaczymy

  16. ufff,, walsnie jestem po serii :P i powiem ze wymeczyla. moze dlatego ze najpierw zrobilam po 10 powtorzen na probe pozniej 25. jedyne co zostaje isc pod prysznic. pozdrawiam :)

  17. Marzę o płaskim brzuszku....od dziś zaczynam ćwiczyć....zobaczymy czy mi sie uda....

  18. Jak dla mnie rewelacja... poprostu super są te ruchome obrazki... myśle, że pomogą mi te ćwiczenie - wyglądają na skuteczne ;)

  19. Ja też od dzisiaj zacznę ;) Mam nadzieję, że coś pomogą :) Zobaczymy czy widać jakiś rezultat za miesiąc ;D :)
    Pzdr ;) :*

  20. cwiczenia rzeczywiscie trafnie dobrane, jako instruktor fitness dodalbym jeszcze bardzo skuteczne choc nieco meczace cwiczenie bocznych miesni brzucha rewelacyjnie wplywajace na znikniecie tzw oponki z naszych brzuszkow :) w domowych warunkach siadamy na taboreciku, wyprostowane plecki (dobrze byloby umiescic kij od mopa badz szczotki pod pachami) i wykonujemy skrety tulowia. glowa nieruchomo, podobnie pupa. proponowalbym poczatkujacym wykonywac 2-3 po ok. 2-3 min. kazda. oczywiscie nie mozemy zapominac ze odpowiednia DIETA jest kluczem do dobrej sylwetki. kobietom powaznie myslacym o uzyskaniu odpowiedniej sylwetki moglbym polecic dodatkowo suplementy diety wspomagajace spalanie tluszczu jak np l-karnityna. co ciekawe nawet zwykla kawa jest termogenikiem ktory przyspiesza przemiane materii a co za tym idzie pomaga w pewnym stopniu spalic zbedna tkanke tluszczowa. chetnie odpowiem na pytania zainteresowane panie. pozdrawiam i zycze osiagniecia jak najlepszych rezultatow :)

  21. Ćwiczenia super,wypróbowałam,przez pierwsze pięć dni moje mięśnie odmawiały posłuszeństwa,ale po dwóch tygodniach jest już ok, gorąco polecam,straciłam 5 kg.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A kiedy zmienicie swoje nawyki żywieniowe to sukces gwarantowany i nie trzeba się głodzić, lub "jechać" przez tydzień na zupie z kapusty,ohyda!!!!!!!!!!!!! czekoladę zastąpiłam owocami a ociekające tłuszczem mięsko- pieczonym w folii lub grillowanym, życzę wytrwałości.........................

  22. Ehh...mój brzuch to makabra pańska.:/
    Już od dzisiaj zaczynam.; ))

  23. Chciaam się jeszcze zapytać, tych, co to wypróbowali przez dłuższy okres, czy widać jakieś dobre rezulty?
    (chodzi mi o 10/12kg.)

  24. Mam pytanie do Nadinki po ilu tygodniach ćwiczeń straciłaś 5 kg?Ja powiem ze ćwiczyłam 2 tyg codziennie ale dopadla mnie choroba i musialam przerawć ale jak tylko wroce do zdrowia to biore sie do pracy tak jak wcześniej :) ale po tych 2 tygodniach juz widzialam rezultat tzw oponka zmniejszyla sie i brzuch tez sie zrobil mniejszy.Ale ja nie jem kolacji ani nic juz po 18 a nawet wczesniej bo nie odczuwam takiej potrzeby jedzenia jak kiedyś.Ale moja waga ani troche nie spadla :( stoi w miejscu :(

  25. cwiczenia rzeczywiscie trafnie dobrane, jako instruktor fitness dodalbym jeszcze bardzo skuteczne choc nieco meczace cwiczenie bocznych miesni brzucha rewelacyjnie wplywajace na znikniecie tzw oponki z naszych brzuszkow w domowych warunkach siadamy na taboreciku, wyprostowane plecki (dobrze byloby umiescic kij od mopa badz szczotki pod pachami) i wykonujemy skrety tulowia. glowa nieruchomo, podobnie pupa. proponowalbym poczatkujacym wykonywac 2-3 po ok. 2-3 min. kazda. oczywiscie nie mozemy zapominac ze odpowiednia DIETA jest kluczem do dobrej sylwetki. kobietom powaznie myslacym o uzyskaniu odpowiedniej sylwetki moglbym polecic dodatkowo suplementy diety wspomagajace spalanie tluszczu jak np l-karnityna. co ciekawe nawet zwykla kawa jest termogenikiem ktory przyspiesza przemiane materii a co za tym idzie pomaga w pewnym stopniu spalic zbedna tkanke tluszczowa. chetnie odpowiem na pytania zainteresowane panie. pozdrawiam i zycze osiagniecia jak najlepszych rezultatow

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij