Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. WAŁKI TŁUSZCZU SĄ BRZYDKIE, SAMA MAM SEKSI BRZUSZEK Z KALORYFERKIEM I WSZYSTKIE CHŁOPAKI NA TO LECĄ

  2. Super te ćwieczenia!! Mam nadzieje że dadzą rezultat...!!

  3. cześć!
    znalazłam się na tej stronce przypadkowo :)
    świetna stronka z ruchomymi obrazkami!
    jak piszą powyżej trudno jest sobie dokładnie wyobrazić opisywane ćwiczenie :)
    artykuł jest genialny! :)

    spróbuję ćwiczyć codziennie :)
    oprócz tego skaczę na skakance :D

    jestem tragiczna ;((
    ważę aż 92 kg a mam zaledwie 14 lat.
    mam nadzieję, że to wszystko minie ;((

    pozdrawiam :)

  4. no ja juz widziałam pa

  5. Ćwiczę od 4 dni mój brzuch staje sie coraz bardziej jakby napiety twardy no i na dodatek moge sie pochwalic ze mam 2 cm mniej do tego mniej jem a gdy chce mi sie jesc w przerwie miedzy posilkami to pije herbate kolecje jem okolo 18 czcem o 18;30 no i pozniej juz nic jestem zadowolona :) ) nie poddam sie

  6. Fajnie, Fajnie...ale brakuje ćwiczeń na uda

  7. musze wypróbować tych ćwiczeń bo mam 12 lat 150 wzrostu i...........bardzo durzo waże aż 50 kg

  8. a ja ćwiczę od 3 tygodni i nic nie pomaga!!!!!!!!!!!!!!!!! Tragedia!!!!!!!!!! Pomocy :( ((((((

  9. Ćwiczenia wydają się spoko, ale po przeczytaniu komentarzy wacham się czy wybrać właśnie te. Moim zdaniem powinno się połączyć je wypijaniem min1,5litra wody i wtedy efekty będą lepsze jak myślicie ??

  10. Z tą wodą to bardzo dobry pomysł, przecież nie tylko ćwiczenia są ważne, ale też odpowiednie odżywianie się :)

  11. jak nie ma się chudego brzucha to te ćw. nie pomogą za dużo. trzeba już mieć mniej w pasie i wtedy razem z tymi ćwiczeniami pojawia się kalloryferek-ksztautują się mięśnie brzucha.

  12. No to dzisiaj trzeba zacząć gubić ten brzuszek, bo już mi dokucza :) :* jak komuś się udało niech pisze xD

  13. Powiem wam że te ćwiczenia same nie pomogą! musicie stosować odpowiednią dietę(jeść wtedy, kiedy jest się głodnym, a nie kiedy mamy na to ochotę), mniej z fast-foodami, słodyczami, a to na pewno pomoże! Życzę wszystkim POWODZENIA :) :*

  14. Jeszcze nie próbowałam tych ćwiczń, ale mam ochotę zacząć.
    Pozdr dla wszystkich i życzę pożądanych efektów :)

  15. heeeej no mam nadzieję że to coś pomoże ;-]

  16. Cwiczcie ... cwiczcie ... Ja cwicze juz 2 tydzień nie mam juz obwislego brzucha i zaczyanaja pojawiac się mięsnie , brzuch jest twardy i ladny :) . Moja rada ; Cwiczcie codziennie a będą efekty . Pozdrawiam :)

  17. Witam ja jutro zaczynam ćwiczyć już 3 tydzien codziennie widze juz male zmiany ale to jeszcze za malo. pije duzo wody niegazowanej, mniej jem ale czesciej.zastanawiam sie nad jakims wspomagaczem,co myslicie prosze o rade. PS ile czasu zajmuje wam wykonanie wszystkich cwiczeń?Ile powtórzen robicie?

  18. kurcze w tym roku jadę na wakacje nad może i super byłoby mieć płaski brzuszek mam nadzieję że te ćwiczenia coś dadzą bo jak nie to chyba się złamię

  19. Gosiu ja używałam wspomagaczy typu therm line I LINEA, niestety mało mi pomogły - zrzuciłam moze z 3-4 kg w 1.5 miesiąca, przy tym ćwiczyłam i stosowałam diete plus dodatkowo kremy wyszczuplające, Jesli juz miałabym cos polecić to bardzo dobry jest krem NIVEA my SILHUET (taki zielony, na wyszczyplanie ok 32 zł w promocji) jednak polecam nie polskie wydanie, tylko niemieckie - widać efekty juz po miesiącU - a stosowałam go 1 dziennie - wieczorem ;) (w obwodzie ud 1,3 cm mniej ;) )!mozna go kupic na allegro ;) .na polskim nivea sie zawiodłam :( . Therm line moge polecic bo wszytskie moje kolezanki na nim sporo schudły, tylko trzeba dokładnie stosować sie do ulotki - np. brać tabletki dokładnie 30 min przed posiłkiem, ja nie miałam do niego szczęścia niestety ale plusem jest to że dodaje ogromnego zastrzyku energii- przydatne przy ćwiczeniach ;) !! Cóż, popróbuje tych ćw tutaj i napisze co i jak :) - narazie życzę powodzenia wszytskim Trenującym, które wzięły się za siebie ;)

  20. Naria21 dziękuję za odpowiedź :) no właśnie kupiłam sobie therm line II i chciałbym z ich pomocą zrzucić od 3 do 4kg.Stosowałam serum intensywnie wyszczuplające z Eveline i musze go ponownie nabyć,mam nadzieje że ćwiczenia+therm line II+serum pomogą :) Jestem szczupla, głownie mój problem to tzw oponka :( nie mogę sobie z nią poradzić.Macie jakies sposoby?Co do therm line stosuje 3 dzień pierwszego miałam dużo energii żeby ćwiczyć :) Mam dużą motywację i jak narazie nie odpuszczam ćw,niedlugo wakacje i chciałabym mieć zgarbna sylwetke i plaski brzuch jak każda z Nas :) .Jak będą jakieś widoczne efekty to napewno napisze.Wytrwałości i piszcie o swoich efektach

  21. Świetne!.
    Zaczynam od jutra :)

  22. Ja już ćwiczę 3 dzień i powiem wam że efekty są na razie nie może widoczne ale czuję moje mięśnie brzucha jak pracują no i nie pomijając już tego że 3 dzień nie umiem się zwlec z łóżka to znaczy że coś zaczęło się dziać i coś pracuję zobaczymy jakie będą efekty i po jakim czasie " MAHOMET TEŻ OD RAZU GÓRY NIE ZDOBYŁ"

  23. dziś pierwszy raz zrobiłam te cwiczeni i juz czuje efekty.... ale teraz wsztstko mnie boli a jeszcze na disko mam zamiar jechać;-0

  24. pomogło mi jestem chudziutkaa

  25. Klaudia jak dlugo robilas te ćw ze Ci pomogly schudnąc i ile? jesli mozna zapytac.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij