Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. Ja juz 2 serie cwiczen mam za soba. Powiem szczerze ze mam zalamanie podczas cwiczen ze nie dam rady ale cwicze dalej,nie moge sie poddac. Spalanie kalorii czuje,strasznie się pocę więc to chyba dobrze.
    Pozdrawiam

  2. Po prostu super i ćwiczenia i obrazki no rewelacja ja ćwiczę drugi dzień wiec o efektach mi się marzy ale na prawdę chwała tym którzy to wymyślili :) pozdrawiam trzymajcie za mnie kciuki

  3. Zapraszam wszystkich aby podzielili się efektami i w ten sposób zmobilizowali tych co mają opory aby zacząć :)

  4. No zaczepiste są te ćwiczenia tylko niech na następny raz pomyślą ze to robi gruba osoba to, niech na tych ruchomych obrazeczkach pokażą osobę otyłą

  5. od dzis zaczynam,cwiczenia są ciekawe i wydaje sie ze moga pomoc....

  6. Cwiczenia s fajne....od wczoraj je wykonuje ale nie wiem jak czesto powinno sie je powtarzac, i po ile czasu dziennie.Założyłam ze bedzie chyba dobrze jak raz dziennie po 20 min? co o tym mysłicie? to jest pierwsza moja taka dieta i cwiczenia.Pije tez herbatki 3 razy dziennie spalajace tkanke tłuszczowa. Ale słyszałam ze herbate czerwona powinno sie pic i zielona wiec nie wiem co jest lepsze...czekam na jakies rady sprawdzone. Nie moge juz spodni na siebie dostac bo w pasie jak sa dobrze a mam 110 to w biodrach i nogawkach wiszą strasznie.

  7. czesc wszystkim wpadlam przypadkowo na ta stronke dzis pierwszy raz robiłam te ćwiczenia troszke mnie miesnie brzucha bolaly jak robiłam je...ale będe je robić codziennie bo chce do wakacji troszke schudnąc a zarazem wyrobić sobie mięśnie brzucha...ale czy mi się uda? mam 17lat 169cm wzrostu...i 65kg gdzieś...chcialabym schudnąć 10kg...pozdrawiam

  8. zaczynam od dziś i muszę je robić codziennie dziś już po....

  9. Dziewczęta ja robie te ćwiczenia już od tygodnia i są naprawde super. Robie je rano i wieczorem i do tego 6 weidera. Brzuchol troche zmalał ale i tak jeszcze bede cwiczyc.
    Goraco polecam te cwiczenia i trzymam kciuki

  10. niech ktos napisze jak po ile razy wykonywac kazde cwiczenie i ile minut dziennie

  11. no sposób dobry, nie powiem , tylko ciekawe czy sprawdzony i działa . Ćwiczę od paru dni i czuje ,że moje mięsnie pracują..

  12. no sposób dobry, nie powiem , tylko ciekawe czy sprawdzony i działa . Ćwiczę od paru dni i czuje ,że moje mięsnie pracują..

  13. mam pytanie , czy te ćwiczenia pomagają również na nogi ? chodzi mi czy chudną

  14. Wszystko jest bardzo fajnie, wyraznie opisane i jeszcze obrazki, chociaz 25 razy po kazdym cwiczeniu to chyba nie dam rady :)
    mam nadzieje, ze te cwiczenia dadzą jakies efekty ;p

  15. Huj Dupa Cycuszki

  16. Zaczynam od dzisiaj, mam nadzieje że uda mi się wytrwac w moim postanowieniu i bedę ćwiczyć codziennie. życzcie mi powodzenia :)

  17. staram się ćwiczyć regularnie- codziennie wieczorem, chociaż nie zawsze mi to wychodzi, polecam te ćwiczenia, na początku trudno zrobić 25powtórzeń ale to znaczy że działają, mi pomogły,
    chciałabym jeszcze znaleźć ćwiczenia na dolną część brzucha, ktoś ma jakieś propozycje ??

  18. Fajne ćwiczonka.Ja zaczynam od dziś i mam zamiar wytrwać w moim postanowieniu.Trzymajcie kciuki.

  19. cwicze od tygodznia i jak narazie zadnych efektow.

  20. Ćwiczenia są dobre. Robiłam wcześniej brzuszki i inne ćwiczonka. Dołączę jeszcze te. Do tego ćwiczę jeszcze na stopperze. Mam fajny twardy brzuszek, jednak to nie jest jeszcze to, co bym chciała :-)

  21. Ja ćwiczę od kilku dni i przy wykonywaniu ćwiczeń strasznie mnie boli tuż pod żebrami, czuje taki ucisk. Co robię nie tak ? Pamiętam, że jak robiłam zwykłe brzuszki to miałam tak samo. Proszę o pomoc :*

  22. ja nie wiem, mam malo oponke na brzuchu ale ciezko ja spalic... ?? co robic ?? ;(

  23. spróbuj tych ćwiczeń, są naprawdę rewelacyjne jak dla mnie.
    RObie je już hmm. ponad miesiąc? nawet do dwóch... i są rezultaty . :)
    Polecam dziewczęta. :)

  24. No... pierwszy dzień ćwiczeń za mną... nie było tak źle, ale może to dlatego, że wcześniej była A6W, niestety nie dotrwałam do końca... nie dlatego, że mi się nie chciało, ale a... a... aaaapsik!!! choroba potrafi ;]
    Poza tym A6W działa głównie (jeżeli nie wyłącznie) na górne partie brzucha. Efekty są owszem, ale tylko w górnej partii więc jeżeli chodzi o "oponkowy spadek" raczej nie zalecam.
    Zobaczymy jakie efekty będą po tych ćwiczeniach :D :D :D wydaje mi się, że są lżejsze od A6W
    postaram się odezwać za tydzień lub 2 ; )

  25. Hm dzisiaj zaczynam cwiczenia;]
    Mam nadzieje ze to cos da xD!
    Pozdrawiam.! ;-*

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij