Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. łał to naprawdę POMAGA . . .

  2. ja też zaczęłam ćwiczyć, trochę ciężko na początku, ale mam nadzieję, że się uda zgubić trochę tego co trzeba ;)
    wytrwałości dziewczyny i nie będzie fajniejszych od nas ;P
    Pozdr.

  3. efekty widziać od razu!!@ polecam ćwiczenia!! zrobcie sobie 2 kolejki po 25 powtorzen kazdego cwiczenia (okolo 0,5h) duzej ruznicy od razu nie ma ale ja zauważylam (najlepiej sprawdzić przed i po: siadz i wciągnij brzuch i zapamietaj wielkosc faldki i tego zgiecia pomiedzy faldkami i po cwiczeniach odczekaj 5 min i zrob tak jeszcze raz) POLECAM ĆWICZENIA!!!!!!!

  4. Cwiczyłam samą cwiczenie schudłam 35 kg w 3 miesiącu

  5. Powiem wam szczerze że wszystkich nie próbowałam ale brzuszek kmam jak ta lala ;)

  6. Świetnie pokazane ćwiczenia! :) bardzo dobry artykuł :) polecam!!!

  7. te cwiczenia to dobry patent.

  8. Zaczełam ćwiczyć. Nie wiem dokładnie czy pomogą ale ćwicze codziennie coraz dłużej.

  9. pomagaja czy nie po jakim czasie widac efekty.Pozdrawiam

  10. no ja mam nadzieję, że i mi pomogą te ćwiczenia, po ciąży moje ciało już nie jest takie idealne, będę próbowała :-)

  11. ćwiczenia świetne ale bardzo męczące. czuje prace prawie wszystkich mięśni :D ciekawe jak mi się będzie rano wstawało;P fantastyczny pomysł z ruchomymi obrazkami. łatwiej zrozumieć jak należy wykonywać ćwiczenia :) pozdro :D

  12. cwiczyłam .2 miesiące i mam idealny brzuszek i wogolee schudlam . bardz duzoo ; **
    2 miesiace temu wazylamm . 56 kilo a mam 165 cm wzrostu a teraz waze 49 kilo ; ***
    '

  13. Jestem bardzo gruba waże 3000 kg. :) ale sie tym nie przejmuje jem co chce :) moje jedzenie chipsy 60 paczek dziennie 3 bit 1000 dziennie :) snikersy pizze hoddogi itp :) a wy tylko ten płaski brzuch :)
    żałosne i zmudne :)

  14. siemka ja jestem tu nowa chciałabym sie od ciebie dowiedzieć domiska czy stosowałas przy tych ćwiczeniach jakąś diete i ile robiłas powtórzeń

  15. agnesa ty wes nie dawaj takich komentarzy bo ludziom sie odechciewa ćwiczyć

  16. ćwicze 2 tydzień i nic zero plaskiego brzucha

  17. ja ćwicze 2 tydzien i nic zero plaskiego brzucha

  18. Wystarczy odrobina diety i dobrze dobrane ćwiczenia na spalanie tłuszczu z okolic talii wzmocnienie mięśni brzucha.
    A w szybkim tempie będziesz posiadaczem płaskiego brzucha na wakacje.

    Fajne ćwiczenia są tutaj:

    plaskibrzuch24.blogspot.com/

  19. Mój łokieć był straszny. Sama obciągnięta skóra. Oto moja metoda:
    Właściwa dieta:
    - jedz tylko jedną natkę rabarbaru dziennie. Rabarbarian sodu działa zabójczo na właściwą przemianę materii skóry twojego łokcia i powoduje jego obciągnięcie. Chcąc wydobyć właściwą rzeźbę i seksowny wygląd Twojego łokcia zastąp rabarbar kępą szczawiu.
    - napoje: buduj właściwą strukturę skóry Twojego łokcia. Pij co najmniej dwie butelki koktajlu „Kink Max drink”. Jak go zrobić? Nic prostszego. Na jedną butelkę nalewki spirytusowej „Lipa na miodzie” dodaj pół litra zaparzonej poprzedniego dnia herbaty „Saga” (posłodzonej – to ważne!)
    Przykładowa kolacja:
    Składniki: konserwa tyrolska, 3 buraki, 350 g sproszkowanych kogucich grzebieni, pieprz do smaku.
    W niedużej salaterce zagnieć tyrolską z burakami. Zawartość salaterki obtocz w kogucich grzebieniach i wrzuć na patelnię. Smaż aż do zeszklenia i zarumienienia. Potrawę przeżuć do niewielkiego rondla i podziel na połowę. Jedną połowę wrzuć do śmieci, a drugą posyp pieprzem i zjedz. Nie zapomnij postawić obok wiadro lub niewielką miskę.

    Efekty prawie natychmiastowe. Polecam!

    ---
    Pozdrowienia dla e-brzucho-cymbałów

  20. dominisia mogłabys się odezwać a jaki ty typ sylwetki masz jabuszko czy gruszeczka?

  21. dominisia odezwij się

  22. dominisia odezwij się

  23. Witam! Dziś zaczęłam ćwiczyć ten zestaw,chcę zgubić 10 kg(!!!!!!)-jeszcze, bo 4 mam już za sobą. Zaczęłam od Areobicznej 6 Weidera (naiwna),ale poległam, nie jestem w stanie przeskoczyć 2 serii -to wyzwanie dla kogoś kto ma mięśnie a nie tak jak ja zwały tłuszczu na brzuchu. Proponowany tu zestaw wydaje mi się bardziej odpowiedni dla osób,które nie ćwiczyły dawno albo wcale,przede wszystkim nie obciąża tak kręgosłupa. Co nie oznacza,że są łatwe-wręcz przeciwnie już przy 3 ćwiczeniu zaczęło mi się robić gorąco (a zaczynam od 20 powtórzeń). Mięśnie rzeczywiście pracują mocno i to się czuje. Mam nadzieję,że nie zrezygnuję POTRZEBUJĘ WSPARCIA z Waszej strony.

  24. siemka bianco no faktycznie te ćwiczenia daja wycisk mam nadzieję że efekty bedą ja muszę schudnąć 5 kg wiec do tych ćwiczeń dołożyłam aeroby 3 razy w tyg ale nie stosuje zadnej diety a ty stosujesz jakąśś?

  25. Hej aga
    stosuję dość ostrą dietę,bardzo mocno ograniczyłam ilość jedzenia,jem prawie wszystko tylko bardzo bardzo mało,kilka razy dziennie. Unikam słodyczy,ciast,pieczywa i mącznych potraw,chociaż od czasu do czasu pozwolę sobie na małą dyspensę. Dużo piję; woda, herbata,dobrze jest pić czerwoną jest ohydna w smaku ale można się przyzwyczaić.Dla niektórych taka metoda to niemal głodówka ale ja dobrze ją znoszę,nie przeszkadza mi lekkie ssanie w żołądku,a to naprawdę dobry sposób żeby organizm nie miał czego ,,odłożyć,,. No i niestety- jestem niecierpliwa dlatego potrzebuję szybko widocznych efektów,bo inaczej łatwo się zniechęcam...

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij