Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. ja zaczęłam przedwczoraj i wszystko mnie boli , mam nadzieje że pomoże !
    a komuś pomogło ?!

  2. Do martuś
    Pewnie,że pomoże. Ja ćwiczę ten zestaw dopiero 6 dzień (plus dieta oczywiście) i już są efekty-tydzień temu ważyłam prawie 2 kg więcej. Na początku jest ciężko ale z każdym dniem będzie lepiej, zobaczysz. Najważniejsza jest wytrwałość. Ja mam problem wieczorem-strasznie mi się nie chce ale jak już zacznę to potem jest z górki. Powodzenia zatem i odezwij się od czasu do czasu jak sobie radzisz,wzajemna motywacja na pewno się przyda.

  3. aaa i jeszcze jedno; 6 ćwiczenie to dla mnie jakaś masakra. Do dziś nie jestem w stanie zrobić 25 powtórzeń bez odpoczynku. I nie wiem czy robię coś nie tak,bo strasznie bolą mnie przy tym uda,szczególnie potem przy pierwszych powtórzeniach w następnym ćwiczeniu. Też tak macie?

  4. czesc dziewczyny ćwicze 4 tydzien zero płaskiego brzucha

  5. Ej ,maja,to możliwe? Ja muszę najpierw zrzucić tonę tłuszczu i wtedy dopiero mam nadzieję ujrzeć płaski brzuch. Myślę,że jesteś szczupłą osobą i dlatego trudno zobaczyć efekty. Poza tym dużo też zależy od budowy sylwetki.Na pewno przez 4 tyg.ćwiczeń wzmocniłaś mięśnie brzucha,nie poddawaj się i ćwicz dalej. Dawno dawno temu byłam naprawdę szczupła a brzuch mi ,,wystawał,, ale tylko dlatego że nie pilnowałam postawy. Jest na to prosty sposób; staraj się jak najczęściej w ciągu dnia wciągać brzuch i przytrzymać na 10-20 sekund. Trzeba to robić często a po kilku dniach tak wchodzi to w nawyk,że nawet nie zauważysz,że chodzisz z wciągniętym brzuchem.

  6. ja nie stosuje żadnej diety codziennie robie ten zestaw plus 3 razy y tyg rower i po tygodniu kilogram mniej nie jem tylko słodyczy a takto wszystko nie podawajcie się dziewczynki naprawdę warto mi zostały 4 kg

  7. Zazdroszczę tym dziewczynom,które mogą obejść się bez diety. Ja mam duuużo kg do zgubienia dlatego muszę się dodatkowo pomęczyć i ograniczyć niektóre produkty i przede wszystkim ilość jedzenia. Wyszłam z założenia,że skoro uzbierało mi się tyle kilogramów to znaczy,że mój organizm nie spala tego co mu dostarczam-czyli proste i logiczne:jem za dużo w stosunku do potrzeb.Tylko jest jedna smutna wiadomość w tym wszystkim-ja bardzo lubię jeść a z moich wywodów wynika,że już zawsze będę musiała się pilnować z jedzeniem. Ale o to będę się martwić ,,za,, 8 kg mniej.

  8. bianco musisz się wiecej ruszac ja naprawde poleciam rowerek ładnie spala tłuszczyk i cwiczenia wzmacniające dodatkowo

  9. Wierz mi aga,że ruchu mi nie brakuje, no może zimą jest gorzej i wtedy rzeczywiście rowerek bardzo by się przydał. Pomyślę o tym,ale nadal jestem zdania,że problem mój wziął się po prostu ze zwykłego łakomstwa (żeby nie powiedzieć z obżarstwa ). Obiecałam sobie że już więcej nie dopuszczę do takiej sytuacji jak teraz- kilkanaście kg za dużo. I mam zamiar dotrzymać słowa i wytrwać.

  10. a ty bianco jaki masz typ sylwetki

  11. a ty bianco jaki masz typ sylwetki

  12. Mam 172 cm wzrostu i niestety do drobnych nie należę,mam raczej ,,mocną,, budowę.Teraz ważę 78kg(!!!) chcę zrzucić do 70, a potem zobaczę może uda mi się pozbyć jeszcze paru kg. Zawsze ważyłam ok 60 nawet parę lat po urodzeniu dwójki dzieci udało mi się wrócić do tej wagi.no a teraz...uzbierało się. Masakra,żle się z tym czuję,o ładnych ciuchach czy bieliżnie nie ma mowy.

  13. no ja waże 53 kg mam 165 wzrostu ale jestem typowem jabłkiem i mój brzuszek mi przeszkadza w brzuchu mam tyle samo co w biodrach

  14. No to rzeczywiście nie potrzebujesz diety bo jesteś szczupła. U mnie nadmiar kilogramów rozłożył się ,,ładnie,, po całości ale też pozbawił mnie talii. Dopiero teraz jak zrzuciłam trochę wcięcie w pasie zaczyna ładnie wyglądać. Ćwiczenia pomogły.Dziś mam jakiegoś ,,lenia,, strasznie mi się nie chce,rano nie ćwiczyłam. Muszę jakoś się zmobilizować. Zawsze tak mam jak jest dzień wolny...

  15. no ja muszę spalić trochę tłuszczyku na brzuszku i będzie ok

  16. Polecam te ćwiczenia. Ćwiczę 3 tygodnie nie jem słodyczy i naprawdę widać efekty.!

  17. dziewczyny mam 174 cm wzrostu i wage 65 po ciazy moj brzuch jest okropny ćwicze 4 tydzień i nic

  18. No tak,po ciąży niestety brzuszek traci na urodzie. Mój też nie zachwyca do tego jeszcze nadmiar tłuszczu...

  19. Witam!

    -Czy jest się panną czy matką zawsze można być jednocześnie piekną i kochaną! Trzeba tylko o siebie zadbać!

    ja Mam 13 lat i bardzo uwielbiam słodycze,teraz już się troszkę ograniczam.Przez to wszystko wydaje mi sie ze jestem gruba
    Ale ważę w normie!!Wiem ze nie powinnam sie teraz odchudzać.Nie chce również aby zmniejszył mi się biust!
    Ale brzuch mam! Chodź niewielki ale wylewa się z paska od spodni jak siadam!
    Teraz na lato chciałabym mieć płaski brzuszek, próbowałam raz tych ćwiczeń i są nawet ok, ale czy po 2 tygodniach widziałabym efekty,nawet jeśli bym się powstrzymała od słodyczy ??
    Mam za 2 tyg. dyskotekę zakańczającą podstawówkę,a chce włożyć sukienkę

  20. Mam pytanie biegając dziennie 30 minut wykonując te ćwiczenia i oczywiście stosując dietę mogę schudnąć 4 kg w 3 miesiące? Pod koniec sierpnia jadę na wakacje i chciałabym w stroju jakoś wyglądać... zgrubłam 4kg przez zimę! Jestem studentką i mieszkam obecnie w Krakowie i niestety tam tak zgrubłam :( Jak myślicie jest jakaś szansa? A i może ktoś zna jakiś dobry sposób na cellulit? Ćwiczenia jakieś i kremy?

    Pozdrawiam :)

  21. Ja te ćwiczenia znam od dawna, mogę zapewnić, że po 2 tygodniach stracicie co najmniej 1-2 cm w talii i brzuszek też się trochę poprawia. Warto pamiętać, że płaski brzuch to nie tylko kwestia ćwiczeń. Na to jak wygląda nasz brzuch wpływa też postawa -> nie wolno się garbić, bo od razu brzuch wydaje się bardziej wystawać (niestety to kardynalny błąd, który powtarzam regularnie). Nie powinno się też pić gazowanych napojów, bo robią się od nich wzdęcia. Podobno jagody i szparagi są dobre jeśli chodzi o płaskość brzucha.

  22. Ja też zaczynam ćwiczyć od dzisiaj. Muszę zredukować moją dolną oponkę ;) a czy te ćwiczenia dobrze działają na te dolne partie brzucha?

  23. Dzięki Iza, 2 cm do stracenia akurat mi się przydadzą.

    A Tobie Paula co do cellulitu mogę pomóc.
    Najlepsze kremy to:z Avon ujędrniający,Garnier lub AA.
    Oto jak je stosować:
    POŚLADKI-wcieraj balsam ruchem od dołu ku górze.Spróbuj jednocześnie lekko unosić skórę.

    BRZUCH-Nakładaj balsam cała dłonią dużymi kolistymi ruchami,zachowaj kierunek zgodny z ruchem wskazówek zegara!

    UDA-jedną ręką napnij skóręna udzie,a druga wetrzyj balsam.Zaczynaj od kolana i kieruj sie ku gorze,z przodu i z tyłu.

    A do reszty dziewczyn mogę powiedzieć z własnego doświadczenia,że cwiczenia te napewno nie są na wage tylko na mięśnie. Po prostu po dłuższym ich stosowaniu widoczne efekty w zmniejszeniu talli ,są takie ze tluszcz sie ukrywa pod miesniami,
    Zobaczyłam to po mojej kolezance ktora wazyla zawsze tyle co ja i miala tyle samo wzrostu,bo ona cwiczyla a ja nie,ona wygladala duzo szczuplej niz ja ,miała plaski brzuch a ja nie, nogi tez miala szczuple pomijajac to ze byla waska w biodrach a ja jestem szeroka!

  24. powiedzmy tak i nie okłajmujmy się jak ktos ma budowę ciała taką że pomimo ćwiczeń dużżżoo ćwiczen i diet mało mu się zmieni no to niema sensu dalej się męczyć . Natomiast jak ktoś ma budowę ciała stworzoną hmm ująć to do sportu to owszem. Ćwiczenia pomagają pomimo że jestem chłopakiem robiłem miesiąc i brzuch jest mniej do przodu ; ) pozdrawiam i życze Systematycznych ćwiczeń

  25. to weżcie mi podpowiedzcie co jest lepsze na brzuszek jestem jabłuszkiem i muszę stracić 12 cm w pasie lepsze aeroby czy te ćwiczenia czy może 5 razy y tyg aeroby i te ćwiczenia razem 50 min 5 razy y tyg

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij