Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. ups! sory,żle wpisałam Twój nick- oczywiście miało być Karlain

  2. nie szkodzi, dla ułatwienia możecie wołać Karolina bo tak mam na imię.
    Właśnie ja nie próbowałam, tylko moja koleżanka. Ja kiedyś kręciłam takim zwykłym ,większym(z kamyczkami w środku) parę razy, ale wtedy nie przywiązywałam wzroku na sylwetkę!
    Ostatnio kupiłam sobie ale takie mniejsze no ale na niego albo trzeba jakiegoś specjalnego wysiłku albo to jakaś zabawka, bo ciągle spada. Wracając do koleżanki to u niej w ogóle widać efekty, bo cwiczy rowniez na płaski brzuch,nogi, biega itd..Gwarantowała mi, że wystarczy pokręcić 10 min. dziennie aby zobaczyć szybkie efekty!
    Także polecam i z czasem sama spróbuję!

  3. dziewczyny błagam pomózcie ja juz ćwiczę 3 tyg i zero efektów

  4. Hej, aga! Kupujemy hula-hop? Może to pomoże? Ja też potrzebuję pomocy,niby chudnę ale najwięcej do zrzucenia zostało mi w talii. Muszę pozbyć się tego i to szybko-w sierpniu mam wesele i chcę wyglądać jak człowiek!

  5. ja mam hula hop ale to na mnie nie dziala już wczesniej próbowałam no mi też zależy nkę ale brzuch duży
    a brzuszku tak ogólnie to nosze es

  6. ja bym poleciła cwiczenia 3-minutowe, ale niewiem czy pomogą, słyszałam, że to raczej dla mniej aktywnych!
    Powiem Wam, że ABS jest super! Co dziennie albo co drugi dzień po 30 sesji (1h) i całkiem inne ciało.Ja nigdy nie zrobiłam po 30 ale widziałam efekty już po paru dniach stosowania codziennie po 10.

  7. Tak sobie myśle ze trzeba miec naprawde motywacje i chęc zeby ćwiczyc.
    Teraz sa innowacyjne i dobre rozwiązania takie jak chociazby zabiegi aby nasz brzuch,i inne częsci ciała wyglądały dobrze i smukło.COs takiego jak Slim Lipo.Słyszałyscie o tym?

  8. Tak,masz rację Iwonka,tylko jest jedno,,ale,,.To dobre rozwiązanie dla kogoś kto nie ma nadwagi,przy większej ilości zbędnych kg to za mało. Dlatego nie mają lekko takie osoby jak ja. Tu potrzeba więcej wysiłku żeby wrócić do ładnej figury. Co do motywacji to owszem jest ciężko,czasami trudno się zmobilizować. Ale pomyślcie ile korzyści przynoszą systematyczne ćwiczenia,bo choć głównym celem jest zazwyczaj wymodelowanie sylwetki to przecież zyskujemy też kondycję,lepsze samopoczucie(wiecie?-endorfiny) no i oczywiście ćwiczymy samodyscyplinę. Większość ćwiczących zmienia też złe nawyki żywieniowe stosując diety czy ograniczając słodycze. Co nie znaczy (ha ha ha),że gdyby istniała tabletka lub cudowny krem po których wyszczuplałabym bez wysiłku i to w krótkim czasie pewnie miałabym w nosie ćwiczenia.Niestety.

  9. faine to jest!

  10. fajne ćwiczonka.... ale męczące.... wakacje nadchodzą nie ma wyjścia trzeba jakoś wyglądać :-) powodzenia w ćwiczeniu i życze wytrwałości :-D

  11. Bardzo interesujące opracowanie, ponieważ trenuje większość mięśni brzucha.

    Brawo,

    ĆwiczeniaNaBrzuch.pl

  12. Spoko ćwiczonka :P

  13. znam osobę która od Listopada do końca czerwca schudła 30 kilo.!!
    a jak to zrobiła NIE JADŁA KOLACJII.!!

  14. ja ćwicze od tygodnia co prawda inne cwiczenia ale w talii zgubiłam 5 cm te cwiczenia trenuje od 2 dni i razem sa na prawde dobre efekty

  15. dozucic do tych cwiczen 2 razy w tyg basen codziennie jak jest to mozliwe to pobiegac efekty byly by pewnie zajebiste :) moze ktos sprawdzi

  16. Dość rozsądne ćwiczenia. Do tego dorzucić odpowiednie odżywianie i zbilansowane posiłki! : )

    Ć w i c z e n i a N a B r z u c h . p l

  17. Działa :) dzieki nim w ciagu 3 miesiecy schudlam 15kg ;) i mam plaski brzuszek i widac delikatnie miesnie :) polecam tylko oczywiscie by one przyniosly efekty trzeba zrezygnowac z fast foodow slodyczy i napoi gazowanych :)

  18. Milko, a te inne ćwiczenia to jakie? Czy można je znaleźć w internecie ??
    5 cm w tydzień to rewelacja!
    Mi tyle wystarczy do idealnej sylwetki!
    No ale cóż...leniwość i słabość do słodyczy!!

  19. ja ćwiczę co drugi dzień a w te dni kiedy nie ćwiczę to jeżdżę rowerem w dalekie trasy. a i do tego jem 4 posiłki regularnie co 3 h. mam nadzieje ze efekty beda ;> do tego jeszcze wykonuje cwiczenia na posladki i na uda

  20. Orany jestem wykończona ale mam nadzieję że coś to da ta męczarnia...a tak to fajne te ćwiczenia i do tego lekka dietka ...pozdrowionka dla wytrwałych :)

  21. hej dziewczynki. właśnie zaczęłam te ćwiczenia :) robię je co drugi dzień a w pozostałe dni uda i pośladki, w niedziele przerwa. przy ćw na nogi pocę się jak szalona... mam nadzieję, że te ćwiczenia coś pomogą. jak będę widziała efekty to na pewno dam znać;] a czy Wy dziewczynki stosujecie jakieś diety? ja jem normalnie: śniadanie, potem na lunch jakieś kanapeczki, obiad. ew w między czasie jakieś owoce. nie piję gazowanych napoi bo nie lubię, słodycze też bardzo ograniczyłam. ostatni posiłek ok 5/6 a potem to już tylko jakiś owoc. nie mam tendencji do tycia, prowadząc normalny tryb życia (czyt. jedząc regularnie i normalne posiłki, dużo ruchu). muszę się tylko wyrobić (no i może trochę schudnąć dla własnej satysfakcji) i mam nadzieję, że w końcu mi się to uda. pozdrawiam ;)

  22. no nawet nawet ; D
    ale według mnie mało męczące ; pp

  23. żeby osiągnąć efekt ćwiczeń ,musza ode być wykonywane poprawnie i jak sie już zaczyna to nie powinno sie poddawac i cwiczyc jeszcze raz cwiczyc,dopiero po dłuższym czasie zauważy sie to co chce sie osiagnać ale do tego potrzebna determinacja,cierpliwośc

  24. Ja ćwicze tak różnie, czasem regularnie a czasem nie i od wczoraj zaczęłam ćwiczyć regularnie. A tak po za tematem jak zaczęłam ćwiczyć to na drugi dzień mnie wszystko bolało, więc chyba na prawdę działają. Teraz robie tak po 35, 40. POWODZENIA ;)

  25. Ja ćwicze tak różnie, czasem regularnie a czasem nie i od wczoraj zaczęłam ćwiczyć regularnie. A tak po za tematem jak zaczęłam ćwiczyć to na drugi dzień mnie wszystko bolało, więc chyba na prawdę działają. Teraz robie tak po 35, 40. POWODZENIA ;)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij