Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. Ja zrobiłam 2 pierwsze i strasznie mnie szyja boli :( więc nie będe ich robić... Najbardziej spodobały mi sie 3 ostatnie ćwiczenia :)

  2. to źle robisz ćwiczenia. ciągniesz szyję do przodu i od tego Cię boli. musisz patrzeć na sufit czyli głowa prosta. próbuj dalej to jest do wyrobienia. też kiedyś miałam tak jak Ty ale teraz jest już ok;]

  3. Hm.. niezłe te ćwiczenia. Dziś może zacznę, ciekawe jakie będą efekty :)

  4. hej ja też ćwiczę to chyba z 5 dni i czuję efekty ;d
    chciałabym schudnąć 15 kg :( wiem że to będzie trudne ale wytrwam :)
    bo teraz przy 164cm wzrostu ważę 60 kg :(

  5. cześć,
    jestem wąska w biodrach noi nigdy nie lubiłam ćwiczeń na mięśnie brzucha , to mam wieczny problem z brzuchem :-(
    nie zależy mi nawet żeby był płaski, lekko wystający jest sexi
    przyłączam się dziś do projektu 'płaski brzuch' i trzymam kciuki za wszystkie brzuszki i ich właścicielki :-)
    skomentuję efekty za tydzień

  6. po jakim czasie można dostrzec efekty ?

  7. te ćwicznia dają rezultaty już po kilku dniach ale trzeba mieć do nich siłę i oczywiście wykonywać je poprawnie :)

  8. od dzis zaczynam tą serię ćwiczeń . mam nadzieje że mi pomogą ;) .
    dajcie znać jeśli już ćwiczyłyście zgodnie z zaleceniami czy są jakiekolwiek efekty ;) pozdrawiam serdecznie

  9. to nie działa . ćwicze codziennie i wykonuję 5 z tych ćwiczen robie wszystko zgodnie z poleceniami . ćwiczę tak juz 2 miesiące i żadnej poprawy nie widać!

  10. KOMUŚ UDAŁO SIĘ ZRZUCIĆ BRZUSZEK DZIĘKI TYM ĆWICZENIOM ??

  11. Juz kiedys wykonywalam te cwiczenia i widac bylo rezultaty ale niestety przestalam :/

    od niedawna zaczelam od nowa i teraz juz nie przestane, narazie po 20 :D

  12. Rezultaty są bardzo widoczne już nawet po 2 tygodniach. Oczywiście przy odpowiednim odżywianiu :)

  13. ja mam 164 cm i waze 40 kg...ale i tak podobaja mi sie te cwiczenia,od paru lat mam ta sama wage ale i tak wam powiem ze te cwiczenia pomagaja bo jem i tak nie grubne... :D :*:*:*

  14. NIGDY RĘCE NA KARK ZAWSZE NA CZOŁO

  15. oj kurcze myślałam , że te ćwiczenia będą łatwe a tu proszę nic nie mogę zrobić hehe ale będę się uczyć :P pozdro

  16. ja ćwiczę od 5 miesięcy rano i wieczorem jedno ćwiczenie wykonuje 50 razy dla lepszego efektu zajmuje mi to 15 minut kiedyś nie było tak łatwo nie miałam kondycji ale teraz biegam 5 razy w tygodniu po 1 godzinie i daje efekty schudłam 7 kg (wazyłam 62kg a teraz około 55-56kg) REWELACJA!

  17. ja ćwiczę od 5 miesięcy rano i wieczorem jedno ćwiczenie wykonuje 50 razy dla lepszego efektu zajmuje mi to 15 minut kiedyś nie było tak łatwo nie miałam kondycji ale teraz biegam 5 razy w tygodniu po 1 godzinie i daje efekty schudłam 7 kg (wazyłam 62kg a teraz około 55-56kg) REWELACJA!

  18. Te ćwiczenia są naprawde dobre. Kilka miesięcy temu wzięłam się za siebie i ćwiczyłam je. Rewelacja ! Niestety przestałam, a jak wiadomo - najważniejsza jest systematyczność. :) ale brzuszek juz po 2 tygodniach był płaski, a o to przecież chodzi :D

  19. No i dzisiaj zaczynam :) po Waszych niektórych opiniach stwierdziłam,że nic nie tracę :) Mam nadzieje,że się uda;P

  20. cwiczenia moze i atrakcyjne ale mam pewien problem- mam dosyc mocna skolioze, podczas wykonywania tych cwiczen kregoslup jest obciazony i bardzo mnie boli (po 5 powtorzeniach nie jestem w stanie sie ruszyc). moze cos zle robie?
    Jezeli ktos zna cwiczenia, ktore tak kregoslupa nie obciazaja niech da znac, bede wdzieczna

  21. Wszystkie ćwiczenie wykonuj po 25 razy z 15 sekundową przerwą.


    ćwiczenie?

  22. Ja też muszę zacząć ćwiczyć co prawda mój brzuch nie jest zły ale żeby utrzymać figurę muszę cały czas ćwiczyć i ograniczać słodycze ;/
    mam nadzieje że ćwiczenia pomogą ;)

  23. Ja też muszę zacząć ćwiczyć co prawda mój brzuch nie jest zły ale żeby utrzymać figurę muszę cały czas ćwiczyć i ograniczać słodycze ;/
    mam nadzieje że ćwiczenia pomogą ;)

  24. Ja też muszę zacząć ćwiczyć co prawda mój brzuch nie jest zły ale żeby utrzymać figurę muszę cały czas ćwiczyć i ograniczać słodycze ;/
    mam nadzieje że ćwiczenia pomogą ;)

  25. Dzisiaj zaczęłam, ale zrobiłam tylko po 10 powtórzeń, żeby się od razu nie zniechęcać. Planuje zwiększać powtórzenia o dwa każdego dnia. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij