Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. Ja zrobiłam 2 pierwsze i strasznie mnie szyja boli :( więc nie będe ich robić... Najbardziej spodobały mi sie 3 ostatnie ćwiczenia :)

  2. to źle robisz ćwiczenia. ciągniesz szyję do przodu i od tego Cię boli. musisz patrzeć na sufit czyli głowa prosta. próbuj dalej to jest do wyrobienia. też kiedyś miałam tak jak Ty ale teraz jest już ok;]

  3. Hm.. niezłe te ćwiczenia. Dziś może zacznę, ciekawe jakie będą efekty :)

  4. hej ja też ćwiczę to chyba z 5 dni i czuję efekty ;d
    chciałabym schudnąć 15 kg :( wiem że to będzie trudne ale wytrwam :)
    bo teraz przy 164cm wzrostu ważę 60 kg :(

  5. cześć,
    jestem wąska w biodrach noi nigdy nie lubiłam ćwiczeń na mięśnie brzucha , to mam wieczny problem z brzuchem :-(
    nie zależy mi nawet żeby był płaski, lekko wystający jest sexi
    przyłączam się dziś do projektu 'płaski brzuch' i trzymam kciuki za wszystkie brzuszki i ich właścicielki :-)
    skomentuję efekty za tydzień

  6. po jakim czasie można dostrzec efekty ?

  7. te ćwicznia dają rezultaty już po kilku dniach ale trzeba mieć do nich siłę i oczywiście wykonywać je poprawnie :)

  8. od dzis zaczynam tą serię ćwiczeń . mam nadzieje że mi pomogą ;) .
    dajcie znać jeśli już ćwiczyłyście zgodnie z zaleceniami czy są jakiekolwiek efekty ;) pozdrawiam serdecznie

  9. to nie działa . ćwicze codziennie i wykonuję 5 z tych ćwiczen robie wszystko zgodnie z poleceniami . ćwiczę tak juz 2 miesiące i żadnej poprawy nie widać!

  10. KOMUŚ UDAŁO SIĘ ZRZUCIĆ BRZUSZEK DZIĘKI TYM ĆWICZENIOM ??

  11. Juz kiedys wykonywalam te cwiczenia i widac bylo rezultaty ale niestety przestalam :/

    od niedawna zaczelam od nowa i teraz juz nie przestane, narazie po 20 :D

  12. Rezultaty są bardzo widoczne już nawet po 2 tygodniach. Oczywiście przy odpowiednim odżywianiu :)

  13. ja mam 164 cm i waze 40 kg...ale i tak podobaja mi sie te cwiczenia,od paru lat mam ta sama wage ale i tak wam powiem ze te cwiczenia pomagaja bo jem i tak nie grubne... :D :*:*:*

  14. NIGDY RĘCE NA KARK ZAWSZE NA CZOŁO

  15. oj kurcze myślałam , że te ćwiczenia będą łatwe a tu proszę nic nie mogę zrobić hehe ale będę się uczyć :P pozdro

  16. ja ćwiczę od 5 miesięcy rano i wieczorem jedno ćwiczenie wykonuje 50 razy dla lepszego efektu zajmuje mi to 15 minut kiedyś nie było tak łatwo nie miałam kondycji ale teraz biegam 5 razy w tygodniu po 1 godzinie i daje efekty schudłam 7 kg (wazyłam 62kg a teraz około 55-56kg) REWELACJA!

  17. ja ćwiczę od 5 miesięcy rano i wieczorem jedno ćwiczenie wykonuje 50 razy dla lepszego efektu zajmuje mi to 15 minut kiedyś nie było tak łatwo nie miałam kondycji ale teraz biegam 5 razy w tygodniu po 1 godzinie i daje efekty schudłam 7 kg (wazyłam 62kg a teraz około 55-56kg) REWELACJA!

  18. Te ćwiczenia są naprawde dobre. Kilka miesięcy temu wzięłam się za siebie i ćwiczyłam je. Rewelacja ! Niestety przestałam, a jak wiadomo - najważniejsza jest systematyczność. :) ale brzuszek juz po 2 tygodniach był płaski, a o to przecież chodzi :D

  19. No i dzisiaj zaczynam :) po Waszych niektórych opiniach stwierdziłam,że nic nie tracę :) Mam nadzieje,że się uda;P

  20. cwiczenia moze i atrakcyjne ale mam pewien problem- mam dosyc mocna skolioze, podczas wykonywania tych cwiczen kregoslup jest obciazony i bardzo mnie boli (po 5 powtorzeniach nie jestem w stanie sie ruszyc). moze cos zle robie?
    Jezeli ktos zna cwiczenia, ktore tak kregoslupa nie obciazaja niech da znac, bede wdzieczna

  21. Wszystkie ćwiczenie wykonuj po 25 razy z 15 sekundową przerwą.


    ćwiczenie?

  22. Ja też muszę zacząć ćwiczyć co prawda mój brzuch nie jest zły ale żeby utrzymać figurę muszę cały czas ćwiczyć i ograniczać słodycze ;/
    mam nadzieje że ćwiczenia pomogą ;)

  23. Ja też muszę zacząć ćwiczyć co prawda mój brzuch nie jest zły ale żeby utrzymać figurę muszę cały czas ćwiczyć i ograniczać słodycze ;/
    mam nadzieje że ćwiczenia pomogą ;)

  24. Ja też muszę zacząć ćwiczyć co prawda mój brzuch nie jest zły ale żeby utrzymać figurę muszę cały czas ćwiczyć i ograniczać słodycze ;/
    mam nadzieje że ćwiczenia pomogą ;)

  25. Dzisiaj zaczęłam, ale zrobiłam tylko po 10 powtórzeń, żeby się od razu nie zniechęcać. Planuje zwiększać powtórzenia o dwa każdego dnia. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij