Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. mysle że to zadziała przed chwilą skończyłam ćwiczyć i wszystko mnie boli ale trzeba myśleć o efektach i się nie poddawać

  2. a gdzie taki przyrząd do ćwiczeń można kupić?

  3. Powiem tak robiłem to miecha efekty sa :D przerwałem Ale znowu robie to efekty sa :D Rano i wieczorem + siłownia i halówka i efekty sa :D jak ktos siedzi przed tv i sie opycha pozniej zrobi cwiczenia to prosze sie nie dziwic ze nie na efektow :) Pozdrawiam i polecam

  4. Hej ;) ja właśnie zaczynam ćwiczyć chociaż trenuje biegii nie należe do bardzo szczupłych osób mam nadzieje ze Cwiczenia pomogą, bo z Moim brzuchem nie jest aż tak rewelacyjnie (galareta) ;/ dzisiaj już rozpoczęłam ćwiczenia .. ogólniee nie należą do bardzo trucnych powiem szczerzeee zmęczyłam się chociaz myślałam ze moje mięśnie brzucha są w dobrym stanie ;) zobaczymy czy te ćwiczenia podzialają ;) Pozdrawiam

  5. Czesc... Ja polecam cwiczenia areobowe 8min. lub a6w!!!
    Na brzuch sa to najlepsze ciwczenia!!!!!

  6. *aerobowe :P

  7. Szkoda że wszystko skopiowane :/

  8. Dzięki tym ćwiczeniom schudłam i miałam płaski brzuch.
    Polecam. ;)

  9. ćwicze 2 dzień ból po ćwiczeniach jest straszny ... jednak myśle sie nie poddać... trzymajcie za mnie kciuki

  10. To są świetne ćwiczenia, podoba mi sie ;) )

  11. zaczynam od dziś mam nadzieje że mi się uda. Ćwiczenia wydawają się bardzo fajne i skuteczne.

    pozdrawiam :)

  12. zaczynam od dziś mam nadzieje że mi się uda. Ćwiczenia wydawają się bardzo fajne i skuteczne.

    pozdrawiam :)

  13. Dowiedziałam się, że robienie brzuszków wcale nie jest takie skuteczne i do tego zmniejszają się piersi...;/;/

  14. Hmm... ćwiczenia wyglądają nawet nawet ;d na pierwszy rzut oka nie takie trudne ale jak już zaczęłam ćwiczyć to efekty widac. pierwszego dnia zmniejszylam sobie powtórzenia i zaczełam od 10 i co dzien dodawałam po 5, aż doszłam do 25. ćwiczę to już od 3 miesięcy i brzuch mój wygląda świetnie. Jest płaski i nie odstaje. TRZEBA RÓWNIEŻ PAMIĘTAĆ ŻEBY CHODZIĆ WYPROSTOWANYM. I NIE JEŚĆ POSIŁKÓW OD GODZINY 19. NIE WOLNO PRZERYWAĆ ĆWICZEŃ CHODŹBY NA 1 DZIEŃ. buziaki :)

  15. Powiem Wam ,ze najwazniejsze to ,aby wybrac dobra instruktorke,studio w którym będziemy mogli w odpwoiedni sposób i pod fachowym okiem poćwiczyc.

  16. te cwiczenia zadk pomagaja schudniecie moze ale tylko troche a nie bedziecie zadowolone po tej sytuacji.
    pzdr.
    Mila

  17. Ja ćwiczyłam ten zestaw parę miesięcy temu...jakoś wiosną zaczęłam. Byłam w trakcie odchudzania-miałam do zrzucenia kilkanaście kilogramów. Udało się(-16kg). Latem zamieniłam ćwiczenia na rower i basen od czasu do czasu. Teraz niestety znowu uzbierało mi się 5-6 kg za dużo. Zaniedbałam dietę, mniej ruchu i niestety efekty są jakie są. Najważniejsza jest konsekwencja pamiętajcie.Niestety osoby ze skłonnościami do nadwagi (takie jak ja) muszą już zawsze uważać. Te ćwiczenia naprawdę są dobre i przynoszą efekty. Jeśli zaczynacie-nie zniechęcajcie się bo warto wytrwać. Zaczynam jeszcze raz-życzcie mi wytrwałości, Liczę na wsparcie. Powodzenia!

  18. Ćwiczyłam w ten sposób przez trzy tygodnie.Trzy razy dziennie
    zaraz po posiłku (musze też dodać że ograniczałam jedzenie,jadłam 5 razy dziennie ale bardzo małe porcje-dlatego że łatwiej mi je było spalić niż zjeść porządny obiad a potem nie tknąć już niczego i utyć).I to naprawde pomogło mierzę 1,72 a ważyłam 60 kg
    po tych ćwivczeniach i takiej diecie ważę 54 kg :)

  19. Dziś jest trzeci dzień moich ćwiczeń i muszę powiedzieć, że mnie żebrz na dole bolą jak ich dotknę ;)
    Ale się nie poddaje ;)
    Teraz idę znów ćwiczyć 25razy wszystkie ćwiczenia :d

  20. jak na razie sobie nie porąbię tych ćwiczeń, zaczęłam robić brzuszki i z boku mnie żebra zaczynają boleć :/

  21. Ja mierzę 164cm i ważę 54kg. Chciałabym zrzucić jakieś 7 i mój brzuch nie jest płaski :( Zaczęłam od dziś i każde ćwiczenie po 30 powtórzeń :)
    Mam nadzieję że zobaczę efekty już po miesiącu :D Znając życie jutro będę zdychać :) Oczywiście się nie poddam :) Trzymajcie za mnie kciuki :)
    A kiedy u was zaczęły pojawiać się efekty ?? ?

  22. Mam trochę tłuszczyku na brzuszku więc zacznę chyba ćwiczyć :)

  23. Wczoraj ćwiczyłam pierwszy raz i mięśnie mnie bolą :( Ale się nie zniechęciłam i dzisiaj również wykonałam te ćwiczenia :) A teraz idę zrobić jeszcze jedną serię :D Będę robiła 2 serie po 30 powtórzeń każde każde ćwiczenie dziennie :)

  24. Zaczynam odchudzanie od dziś. Za miesiąc znów dodam tu komentarz mam nadzieje,że szczuplejsza o parę kg. :)
    Pozdrawiam

  25. ja nie zaczynam odchudzania. jestem chuda ( waze 50 kg przy wzroscie 169 cm) chce sie tylko ujedrnic myslicie ze te cwiczenia pomoga takze na to? mam nadzieje ze tak. W sumie sprobowac nie zaszkodzi.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij