Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. OO super nigdy jeszcze nie spotkalam sie z ruchomymi obrazkami na ktorych sa pokazane cwiczenia ;0
    swietnie

  2. cwicze miesiac do tego dieta i sa efekty ! polecam !

  3. jaa zaczynaam cwiczyc od jutra ; ) . zamierzam cwiczyc przez pol rokuu, bo w wakacjee jadee na oboz, ; d, a mama, mi kupila kostium dwu - czesciowyy, i muszee jakos wygladac ; ) szczegolniee, ze bedzie tam duzo bojow ; D

  4. Hej , a jaka dietę stosujecie? ja sie za nic w swiecie nie moge powstrzymac od słodyczy ;( jakas rada?

  5. te cwiczenia naprawdę pomagają, trzeba tylko regularnie cwiczyc i się nie poddawac :D

  6. robie te cwiczenia od wrzesnia. skutki mizernee, takie zeby byly

  7. Cool . ; D

  8. wie ktoś może czy te cwiczenia robi się codziennie, czy z jakąś przerwą?

  9. po 3 dniach cwiczen moj brzuch jest plaski !!!! pocwicze jeszcze kilka tygodni i bede miala piekne miesnie brzucha ;DD

  10. Niewiem czy mam robic te cwiczenia ;/ jecie słodycze? po ilu dniach widać efekty?

  11. na karatę chodziłam to trochę ten mam wyćwicziony. troche wysiłku w tych ćwiczeniach jest, ale moze pomoże.

  12. *brzuch. zapominiłam dodoać

  13. zamierzam się wziąć do roboty od dzisiaj. xd myśle że każde ćwiczenia są dobre tylko trzeba je robić regularnie i nie poddawać się. zamierzam do tego dodać 50 x słony i przysiady. może nie padnę. xd mam 166cm i waże jakieś 54 kg a chciałabym 48 ;) . wiem, że nie jestem gruba tylko normalna ale chciałabym mieć ładniejszą sylwetkę.

  14. Ja zaczynam od dzisiaj. trzymajcie kciuki.

  15. Super opis ćwiczeń! Ja od siebie znalazłem jeszcze taka stronę z ćwiczeniami na wszystkie partie ciała: kondycja.info/page.php?id=cwiczenia

  16. Hej dziewczyny
    Słyszałam,że na płaski brzuszek dobra jest Areobinna ''6'' Weidera :) Zobaczymy bo zaczęłam dzisiaj a te ćwiczenia trwają 42 dni i do tego opaska elastyczna :) Mam nadzieje,że coś to da to wtedy nie odpuszcze po tych ćwiczeniach bedą brzuszki do uzyskania wym arzonego efektu :)

  17. ja tez zacznę ok :** myślie ze pomoże

  18. a macie jakąś dobrą dietę żeby schudnąć w tydzień 1 kg?ile trzeba dostarczyć kalorii w ciągu dnia?

  19. Kurcze ale czy te ćwiczenia pomogą na płaski brzuch czy tylko go umięśnią?

  20. To działa też dla mężczyzn ?? ?

  21. zaczynam od dzisiaj :) )

  22. Pestka z maczkiem :) dla 12 latki hehe

  23. Wiecie może co zrobić z rozciągniętą skórą po ciąży?Jak się jej pozbyć
    ?Proszę o jakieś propozycje :)

  24. Ćwiczenia wygladaja interesująco i zachecająco. Mam nadzieje że dają mi płaski brzuch a nie typowo męski kaloryfer. ogólnie nie zamierzam testowac zadnej diety jestem typem głodomora który ciągle ma coś w buzi waże 55 kg i uważam że troche wysiłku pomoze mi utrzymac taką wage. Nie mam na tyle silnej woli żeby przez całe życie odmawiać sobie przyjemnosci z jedzenia ;p i wątpie by któraś kobieta była w stanie trzymac przez całe ztycie diete :) wiec powiem tylko tyle ćwiczcie regularnie jedzcie tyle ile zawsze alebez przesady :p

  25. Paula21 :
    Hej dziewczyny
    Słyszałam,że na płaski brzuszek dobra jest Areobinna ''6'' Weidera Zobaczymy bo zaczęłam dzisiaj a te ćwiczenia trwają 42 dni i do tego opaska elastyczna Mam nadzieje,że coś to da to wtedy nie odpuszcze po tych ćwiczeniach bedą brzuszki do uzyskania wym arzonego efektu

    bzdura może i jest dobra ale nie daje płąskiego brzucha tylko męski kaloryfer co nei jest atrakcyjne bo wyglada się jak jakiś mięśniak czy kulturystka --> potwierdzam z własnego doświadczenia ćwiczyłam miesiac i stwierdziąłm że mam takie mięśnie brzucha jak facet --> nawet wyskoczyły mi boczne mięśnie. nie polecam dla Pań które chcą mieć tylko płaski brzuszek

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij