Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. Mam za sobą pierwszy raz ;) Musze powiedziec, ze zmęczyłam się, brzuszek boli. Mam nadzieje, ze do sierpnia pozbede sie nadmiaru tłuszczyku stosujac te cwiczenia.

    Pozdrawiam wszystkich i zycze wytrwałosci i powodzenia w cwiczeniach :) :) :)

  2. A jak myslcie co jest skuteczne i na co mozna sie bardziej zdecydować -czy na zabieg SlimLipo czy jednak katowac sie ciezkimi dietami,które nie zawsze przynosza oczekiwany przez nas skutek?

  3. ćwiczenia są super! robię je 1 tydzień i już są efekty! polecam ;)

  4. hej :)
    od wczoraj zaczelam robic ten zestaw cwiczen, po wczorajszym rano wstalam jak polamana ale tak ma byc :) w koncu nic dziwnego ze ma sie zakwasy heheh jak mialo sie lenia.. mam nadzieje ze to poskutkuje :)

  5. zaczalem od 2 cwiczenia serie po 10 razy i umieram :D jak dlugo cwiczyc dziennie ??

  6. Ja tez od jutra zaczynam ćwiczenia :) Mam nadzieje że pomogą :) :)
    pozdrawiam

  7. k,p,p

  8. k,p,p

  9. udało mi siee!zrobiłam wszystkie cwiczenia ,niektóre nawet po 50razy :)

    Powodzenia ii silnej woli dla cwiczacych ; pp.

  10. hurrrrrrraaaaaaaaa.udalo mi sie zrobic po 25 razy kazde cwiczenie ale padam

  11. Mi pomogły. Stosowałam od ponad 1mies. mam bardzo ładnie wyrzeźbione mięśnie brzucha. Ale ja dodatkowo już od 4 lat trenuje badmintona.. wiec tez mi to pomaga, ale te ćwiczenia dały mi dużo.

  12. hej. jestem początkująca rozumiem,że każde ćwiczenie mam zrobić 25razy,ale to jest jedna seria czy jak? może mi ktoś to łopatologicznie rozpisać? :D mam np. robić 10 serii ćwiczenia jednego po 25 skłonów czy jak? :D

  13. Śmieszą mnie komentarze ludzi, którzy piszą, że robią te ćwiczenia już dłuższy czas (nawet latami, w co nie wierzę) i nie widzą efektów. Możliwe. Jak robicie te ćwiczenia tylko w myślach, to nawet mały palec wam nie schudnie. Ludzie, opanujcie się. Weźcie to na logikę! Każdy wysiłek fizyczny potrzebuje od organizmu nagromadzonej energii. Po 20 minutach ruchu, organizm traci zapasy dziennej energii i zaczyna korzystać z nagromadzonego tłuszczu. Wtedy spalacie to, na co patrzeć nie możecie. Jedynym powodem, dla którego ktoś nie schudł pomimo wykonywania opisanych tu ćwiczeń jest to, że albo nie wykonywał ich wcale, albo robił to najwyżej 5 minut. Dlatego nie słuchajcie tych, którzy mówią, że te ćwiczenia nic nie dają. Bo każdy ruch coś daje. Trzeba się tylko zawziąć i ćwiczyć.
    Pozdrawiam.

  14. bla bla to nie prawda

  15. trzeba jeść ile wlezie i się tym nie przejmować i huj

  16. No to ja też zaczynam, do tej pory nie miałam żadnego pomysłu na ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową z brzuszka a teraz w końcu mam podpowiedź :) Mam nadzieję że do czerwca będzie widać jakiś efekt :)

  17. Polecam ćwiczenia na wszystkie partie ciała kondycja.info/page.php?id=cwiczenia

  18. Czy u kogos widac juz efekty ?

  19. hej mam 165cm wzrostu waze 58kg jestem zalamana prubowalam juz wszystkiego ale nic mi nie pomaga mam 29 lat dwojkie dzieci juz urodzilam ostatni porod to byla cesarka zostal mi brzuch i nie moge sie go pozbyc czasu mam dosyc na cwiczeniua bo siedze w domu mam nadzieje ze ten zestaw mi pomoze rozilam 6 weidera ale nie dotrwalam choc pryznam sie ze bylo widac juz efekty ale tym rqazem sie nie poddam zaczynam od dzis trzymajcie kciuki .pozdrawiam

  20. powiem jeszcze do tego ze jak rozilam a6w to efekty byly juz po 3 tyg widoczne ale bylo strasznie ciezko takze zeczywiscie trzeba cierpliwosci na kaze cwiczenia i efekty napewno beda widoczne po czasie buziaki ja dzisaj okolo 4 popoludniu zaczynam cwiczyc te cwiczenia z obrazka to moja stala pora na cwiczenia bo wtedy moje dzieciaki sie bawia a ja sobiemoge dzialac papa buiolki dam znac jak mi idzie

  21. ja robie już tydzień te ćwiczenia.. tylko jeden dzień nie zrobiłam.. ale myślę ze uda mi sie wyrobić brzuch bo normalnie wychodza mi boczki ze spodni i wystaje fałdka tluszczu.. myśle ze pozbede sie tego bo nie za bardzo pewnie sie czuje z tym.. no ale trzeba byc dobrej mysli ;P do wakacji powinno byc fajnie ;d zycze innym powodzenia:* grunt to nie poddawac sie :P pzdr;P

  22. Napisze tak :) Napisze swoj Plan :) Wstaje o 10 cwiczenia robie o 11 prysznic jem obiad o godz 14 i udaje sie na siłownie o 15 godz. Wracam z siłowni o 16:30 pije specjalny płyn z witaminami po wysiku. Jem obiad o godz 17:30 i od 18 nic juz nie jem. Wiem moze sie okazac dla kogos na poczatku cos nie mozliwego ale warto zaryzykowac. Pierwsze dni sa najgorsze jak mama robi kiełbaske z cebulka na kolacje pachnie w całym domu i woła na jedzenie. Miałem tak z 3 razy ze mama mi nakladala i stawialem sobie talerz przed nosem i walczylem z samym soba czy zjesc czy nie a moze ten ostatni raz :) Ale wygralem odstawilem talerz do kuchni. Druga sprawa bardzo lubie jesc chipsy taka sama sytuacja stawiałem przed nosem i czy zjesc czy nie a moze tylko jednego na skosztowanie ale tez z tym wygralem. Troche przynudzam wiem :P o 19:15 chodze biegac na poczatek 2 km wolnym truchtem. Wracam do domu prysznic napoj z witaminami i o 23 robie znowu cwiczonka z stronki i 90 brzuszkow seriami po 30 :) I naprawde sa efekty. Wiadomo kiedys to mialem taki bebech ze jak dziewczyna kupowala mi koszulke to musialem brzuch wciagac bo wstyd :P Teraz widac miesnie pod tluszczykiem i dlatego warto spalic ten tluszcz zeby widac było plaski brzuch :) I jak ktos chce biegac to radze co drugi dzien :) Pierwszy dzien bieganie drugi dzien regeneracja organizmu i na trzeci biegamy :) Podstawowa zasada nie jesc na noc! bo jak ktos sie naje i zrobi cwiczonka to nic to nie da i napisze komentarz ze cwiczenia nie skutkuja. I cwiczonka prosze robi powoli a nie szybkie 25 razy i ktos napisze ze ledwo zrobil 12 a ktos ze 25 i nie czuje nic... :) Lepiej zrobic 12 jak na obrazku ze az brzuch bedzie bolec niz 25 a 0 efektow :) Pozdrawiam :P Jakby ktos miał pytania albo nie podoba sie to co napisałem :) to prosze pisac :) Odwiedzam stronke co pare dni :)

  23. hej ja niestety nie moge sobie pozwolic na taki tryb zycia mam male dzieci jedno szkolne drugie 3 latak i nie mam ich zbytnio gdzie zostawic na chwile pod opieka wiec musze cwiczyc tylko w domu i mam nadzieje ze dieta zdrowa i te cwiczenia z obrazka mi pomoga chociaz troche bo jestem ogolnie szczupla osoba i mam fajna zbrabna pupe nogi wszystko jest ok tylko ten brzuch tluszczyk gromadzi mi sie w3ysoko pod zebrami wkurza mnie to wczoraj cwiczylam i bylo ciezko ale tak powinno byc pozdrawiam

  24. to działa ! polecam ! mam 19 lat , i przez zime uzbierało mi się trochę tłuszczyku w okolicach brzucha. Przez 2 misiące systematycznie wykonywałam podane ćwiczenia i zgubiłam zbędne kilogramy :D naprawdę - POLECAM ! sprawdziałam do na sobie :)

  25. to ja tez zaczynam a co !!! trzeba miec figurke na wakacje :D hihi

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij